Koroze

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 18 bře 2007, 22:23

Ty,ale to neni nikde odřeno,normálně to kvete pod lakem,todle měl můj děděk na Vasilovi z roku 1970,zhruba před 5.lety ho prodával.
Ono to nebude v údržbě,ale proto že se zkrátka šetřilo na výrobních nákladech,byl jsem s tím u oficiálního dealera,a servisní technik mi říká že má podobný problém,ale že ho taky Importér spláchl.
Kde to jsme na nějakém tureckém tržišti,asi si koupil Vasila (kočkolapa) jako měl děděk :wink:

Reklama
 

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 18 bře 2007, 22:36

Vojta,první příspěvek je překlep je to blatník a dveře-pravá strana,takoví zakazníky jako ty bych chtěl mít,a myslím že přelakováním se to nezlepší,ten díl se musí vyměnit a nalakovat :idea:
Ono to auto vypadá komplexně pěkně,ale i co jsem ptal známých co mají Astru nebo ji měli,tak říkali že drobná koroze je běžná.
Co se týče spotřeby porovnávám spotřebu TDI a DTI s tou 1.7 se dá jet na spotřebu(mimo město),ale na dálnice to není,teď jsem najel 1000 km a vyšla mi průměrná spotřeba 6.2l-nechápu ty výkyvy.

Uživatelský avatar
santik
Příspěvky: 889
Registrován: 27 úno 2007, 01:36
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od santik » 18 bře 2007, 22:40

To bude asi tym ze TDI mas 66 alebo 81KW a 1.9 motor.A DTI je 1.7 55kw.Ked chces na dialnicu tak si mal kupit 2.0DTI alebo 2.2.
Aj ja mam na zafire koroziu ale na 7-8 rocne auto si myslim ze to nieje nieco strasne.NEhovor ze nemas VW od kamienkou a bez korozie.
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 19 bře 2007, 14:25

Ja mám 6 a pol ročné auto a bez korózie. A to musím priznať že na laku je vidieť že už má niečo za sebou. Dokonca na dverách spolujazdca je malý kúsok odlúpenej farby (plech nepoškodený – bez ďubky) a nehrdzavie to.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 19 bře 2007, 14:43

diesel píše: Ono to auto vypadá komplexně pěkně,ale i co jsem ptal známých co mají Astru nebo ji měli,tak říkali že drobná koroze je běžná.
Co se týče spotřeby porovnávám spotřebu TDI a DTI s tou 1.7 se dá jet na spotřebu(mimo město),ale na dálnice to není,teď jsem najel 1000 km a vyšla mi průměrná spotřeba 6.2l-nechápu ty výkyvy.
njn s 55kW (59) na dálnici při týhle váze můžeš bejt rád za 6 litrů... :wink:
věc koroze neni.... ;) neplést dobu před astrou g a po ní... jinak ochtavky fabky a podobná pakáž rezne stejně jako astra... :wink: a hlavně neříkej že ne.... :wink: :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

A.P.
Příspěvky: 249
Registrován: 20 kvě 2006, 07:08
Bydliště: Havířov

Příspěvek od A.P. » 19 bře 2007, 15:28

Moje astra je ročník 98 a po korozi ani náznak. Ale astru s korozí na lemech atd. jsem už viděl
OPEL ASTRA 1,6 16v 3dv.

Tomino
Příspěvky: 41
Registrován: 15 črc 2006, 12:55
Bydliště: Hradec

Příspěvek od Tomino » 31 bře 2007, 15:43

Ja mám caravana z r.2000, napřední kapotě jsou ďubky od kamínku, ale koroze ne. Na 5.dveřích mám na laku puchýře pod pod oknem-pod gumou. Dělá se to ještě někomu u caravana?
ASTRA G CAR 2000 |1.4_16V X14XE|

Uživatelský avatar
Broky
Příspěvky: 143
Registrován: 11 dub 2006, 11:33
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Broky » 31 bře 2007, 15:57

Já na svém karavanu mám problém se zadním lemem na straně řidiče, na druhé je dobrý... když jsme to koupil, už tam byli bublinky pod barvou, obrousil a nalakoval a vylezlo to zase, rozhodl jsem se to udělat pořádně, koupil antikorozní základ, vše vybrousil až na plech, nebylo tam ani náznak koroze, použil 2 vrstvy základu, nechal proschnout pár dní než jsem stříkal barvu ve třech vrstvách a vylezlo to po měsíci znovu, opět bubliny pod barvou... nechápu, jinde žádnou korozi
--------------------------------------------------
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... t=0">Astra G Caravan 1.6 16V comfort</a>, <a href="https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 0">Vlastní úprava masky</a>

Tomino
Příspěvky: 41
Registrován: 15 črc 2006, 12:55
Bydliště: Hradec

Příspěvek od Tomino » 31 bře 2007, 16:08

Já jsem taky jinak bez koroze, jenže na ty moji jsou ty puchyře už pod gumou zadniho okna a ještě kousek pod ní. Tam se to bude spravovat pěkně blbě :(

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 31 bře 2007, 20:46

Broky píše:Já na svém karavanu mám problém se zadním lemem na straně řidiče, na druhé je dobrý... když jsme to koupil, už tam byli bublinky pod barvou, obrousil a nalakoval a vylezlo to zase, rozhodl jsem se to udělat pořádně, koupil antikorozní základ, vše vybrousil až na plech, nebylo tam ani náznak koroze, použil 2 vrstvy základu, nechal proschnout pár dní než jsem stříkal barvu ve třech vrstvách a vylezlo to po měsíci znovu, opět bubliny pod barvou... nechápu, jinde žádnou korozi
mam to samy, ale na druhy strane, na opravu se chystam, tys to delal doma jo?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
Petrik
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 16:18
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Petrik » 09 dub 2007, 10:03

Zdar přátelé! Mám už čtvrté auto a když k tomu přičtu i otcova auta, vyjde mi pravidlo - čím víc na autě lpíš, tím víc se to sere (omlouvám se :oops: ) Je to paradox, ale z okolí vím, že kdo jen jezdí a občas se podívá, jestli ještě něco maže, nemá problém. O podnikových autech už ani nemluvím.
Jinak k té korozi, na zadních lemech jí mám také, ale na podzim jsem ji lehce obrousil, abych nesundal zbývající pozink, důkladně odmastil a natřel dvakrát klasickou základovkou. Přes to stříkl dvakrát motip na podvozek a vystříkal dutiny horkým! voskem (rezistin). Tak uvidím.
Na předchozí astře G jsem je obrousil důkladně celé a bylo to ještě horší.
Astra G 100 edition, 1.6 16V

Uživatelský avatar
Vata
Příspěvky: 114
Registrován: 11 dub 2007, 23:32
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vata » 18 dub 2007, 01:41

no vidíte, já měl Asconu z 86 po dědkovi z garáže. když jsem jí kupoval, tak mi všichni řikali, že to do dvou let shnije. a co se stalo? NIC. pak jsem měl Astru F z 96 a taky nic. teď mám Astru G z 99 a taky nic. :D je to prostě kus od kusu a né o Opelu. 8)
Astra G, 1.6, 99", 5D v plné polní http://www.youtube.com/watch?v=53IsXC3dWFg&eurl=

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 18 dub 2007, 07:02

a tady máte důkaz že sem měl s reznutím oktávky pravdu... ;) http://manli2.rajce.idnes.cz/octavia_joroze/
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 16 črc 2007, 11:15

hosi myslim ze koroze laku je prkotina proti korozi podvozkovych dilu, ja jsem mel kdysi na kadetu totalne shnile podbehy atd atd

ted po shlednuti manliho fotek se musim opravit - prave tyhle "male" veci ktere jsou vetsinou schovane pod tapecem kobercema atp muzou byt casem dost neprijemne, kdyz to clovek neohlida proleze to zevnitr ven a to je pak prave to casto zminovane PROREZIVENI.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Odpovědět