AGR / EGR
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem ho právě vydělal a zkusil jsem do něho pustit 12V a jehla pěkně vyjíždí. Je tam 5 kontaktů. Nevíte k čemu jsou? A když vyjíždí spíš vystřeluje v čem může být ještě chyba že mě to hlásí poruchu i bez záslepky?
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
- Reklama
Ty další kontakty tam jsou na snímání polohy jehly.Poruchu Ti to hází jakou?Závada EGR nebo něco jiného?Marian píše:Tak jsem ho právě vydělal a zkusil jsem do něho pustit 12V a jehla pěkně vyjíždí. Je tam 5 kontaktů. Nevíte k čemu jsou? A když vyjíždí spíš vystřeluje v čem může být ještě chyba že mě to hlásí poruchu i bez záslepky?
Normálně u Opela se nechá novej EGR koupit za 3767Kč a starej jim dávat nemusíš.jirka h píše:Já už to psal. Sehnal jsem ho u AutoTechnik Zralý www.zraly.cz za 3100Kč výměnou za starý. Tel.251610818. Ale jak vidím ty jsi z Brna a tohle je až v Praze...
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Hlásí EGR - chyba průtoku
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
tak vás zdravím,právě jsem dorazil domů,byl jsem v Oplu zjištovat jak to je s tím případým zaslepením AGR, první věc která překvapila,dneska velice veliká vstřícnost,ochota a zdroj informací,to s tím AGR totiž není tak jednoznačná záležitost,né každé auto,každý motor lze řešit zaslepením,bohužel je to i můj případ,každé auto je tudíž individuální,vše záleží na řídící jednotce a motoru,přestože mám auto stršího data výroby,přestože tam mám nový softík,řečeno po napojení nejnovější verzi,tak to nejde,ta řídící jednotka to nedovolí,nelze to ani nijak obejít oblafnout,nepomohlo by ani to se starým softíkem,hlavně mně hodně překvapil s jednou informací,mají chvilku nové cedečko s novou verzí softíku,a když máte štěstí na motor a řídící jednotku,tak lze nahrát program že tam jakoby AGR vůbec není,zůstává otevřený,ale není funkční,jen se to přehraje,není třeba jej zaslepovat,to znamená než se někdo z vás rozhodne že bude zaslepovat AGR je lepší zajet na to napíchnutí aby zjistili zda to vůbec jde,nemusíte pak řešit proč se to rozsvítilo,vyndavat záslepku a jiné,tím že jsem to zaslepil,tak to vyhodnotí chybu o špatném průtoku,pak něco říkal že to jde kolem a váha vzduchu právě začne dávat ten špatný signál,prostě řekl mně oprvadu spousty věcí proč a jak,hlavně říkal,zanášení se nejvíce dociluje krátkýma jízdama,pak tou pohodářskou jízdou která trvá déle než je zdrávo,sám mně řekl,když jedete někam dál,klidně jí podržet třeba na čtyřku na 4000 otáčkách,klidně pět minut,že se to vypálí,tak jsem zvědav,při cestě domů jsem jí dopřál otáčky které jí mají vyhovovat,mám smůlu,nemohu zaslepit,nelze nahrát ten program kde agr zůstane jak je ale vyřadí se elektronicky,podložku jsem tam tudíž ani nekoupil,snad jsem někoho z vás alespon trošičku v kostce informoval jak to tedy je,můžou být stejné motory jeden půjde zaslepit druhý né,vše je na té řídící jednotce
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsi mě překvapil že jsou tak vstřícní. Takže záslepku ti vyhodily a vymazali chybu. Co si vzali za to všechno ?
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
já tam již dávno záslepku nemám,hnedky když se rozsvítila kontrolka,tak jsem jí odstranil,a protože jsem se domníval že je špatně vyrobená,tak jsem si u nich objednal tu origoš a dneska tam jel,samo že jsem se tedy šel zajímat co a jak,no a tohle jsem se dozvěděl,jinak Otas měl pravdu,tím že jsem záslepku vyndal,kontrolka zhasla,odpojil jsem i baterku,tak se to asi vymazalo,mně totiž ten odborník řekl,že je vše v pohodě,žádná chyba,vada,prostě nic se nikde nenašlo,platil jsem něco přes pět stovek,za to připojení,zjištění zda nemám nějaké uložené chyby,a to jestli by šlo ten AGR zaslepit,říkám perfektní přístup se kterým jsem se setkal prvně,sám nechápuMarian píše:Tak to jsi mě překvapil že jsou tak vstřícní. Takže záslepku ti vyhodily a vymazali chybu. Co si vzali za to všechno ?
Mna by zaujimalo ako je to s AGR u novych Twinport-ov (konkretne Z14XEP Twinport). Mam nove auto s tymto motorom a 99% km nabeham po meste - kratke jazdy 2-8 km, cize sa nestihne ani poriadne ohriat. Nebolo by v tomto pripade vhodne zaslepit alebo inac "odstavit" AGR, aby sa rychlo nezasr..l (teda, ak sa to da)?
Astra G, Z14XEP Twinport, HB
jedině to co jsem psal dříve,zajet na diagnostiku aby zjistili zda tvá řídící jednotka to umožní,mají prý nějaké nové cedečko krátce s nejnovějším softíkem,tam je ta možnost ten agr odstavit elektronicky,bude tam,nebude zaslepený,ale nebude prostě v činnosti,jen nevím,zda ti to udělají když je to nové auto v záruce,to opravdu nevím,já se přiznám,také jezdím v současné době jen ty couračky po městě a blízkém okolí,motor se holt pořádně nezahřeje,ani pořádně neroztočí,jen takové to ploužení,vypínání,starty,a když byl agr venku,tak ten ventil byl opravdu pod nánosem,tudíž když mně dneska řekl že je třeba to vypálit přidržením v otáčkách kolem čtyř tisíc a několik minut tak jezdit,tak to holt občas udělám,nemám jinou možnost když to zaslepení,odstavení AGR nelze provést,nevím co tam přesně mám za řídící jednotku že to prostě neumožníluboF píše:Mna by zaujimalo ako je to s AGR u novych Twinport-ov (konkretne Z14XEP Twinport). Mam nove auto s tymto motorom a 99% km nabeham po meste - kratke jazdy 2-8 km, cize sa nestihne ani poriadne ohriat. Nebolo by v tomto pripade vhodne zaslepit alebo inac "odstavit" AGR, aby sa rychlo nezasr..l (teda, ak sa to da)?
Ok, uznávám, omlouvám se. Pokud je tu názor, že šířím mýtické zprávy, de facto v překladu, že prostě plácám nesmysly, raději to dělat nebudu. SorryAstraDTI píše:
Konkretne narazim na to resetovani ECU ... proto pisu myticke - cili obecne zname stanovisko z jiste casti se nezakladajici na skutecnosti. Jeste jsem se kvuli tomu kouknul specialne na to jak to je s tim mazanim adaptivnich trimu u motronicu.
A jen dodám, to co jsem napsal, je zaběhlý způsob, který se provádí nejen na našem servisu, ale i na spoustě jiných. Nebylo to z mé hlavy, ale jen odcitovaná prováděná realita......
END
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
pepco za posledni mesic jsem byl v oplu asi 2* a musim uznat ze jsem se setkal se stejnym pristupem jak popisujes asi jim to konecne doslo nebo spise jim tam nekdo udelal peknou staru ted si zatim nemam na co stezovat ze by rok 2007 byl uplne jinev v pristupu se mi ani nechce verit v kazdem pripade mi to mile prekvapilo
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
AGR - diagnostika
Ahoj všichni. Rád bych na začátek svého malého příspěvku rád zmínil, že clé tohle forum je opravdu super a rád bych tak poděkoval nejnom tvůrcům ale vůbec všem kteří do fora přispívají. Nicméně k věci, jsem zhruba pul roku majitel Astry G 1.6 2003 Njoy, kterou jse kupoval v super stavu a k současnému datu mam nalítaných krásných 28000km. Zhruba před dvě maěsící se mi objevila ono ,,príma,, hlaška chby emisí. Druhý den sama zhasla a asi tak na 1500 km byl klid. Po té se mi opět z ničeho nic rosvítila a už nezhasla. Na foru jsem se dočetl ony chytré rady a tak jsem to moc neřešil, a až na ten subjektivní pocit, když jedete třeba v noci a ted vám to tam svítí jak pěst na oko a fakt to ,,sere,, a tak to ve mě vyvolalo pocit začít to řešit Nejprve jsem nabral V power racing a protáhnul jí perka, musím uznat že moje 90 koníková atstra s tímhle benzínem fakt letěla ale chybová hláška ne a ne zmizet ! Tak jsem volal do opla tady v Plzni kolik chtějí za diagnostiku, když mi řekli že 1200 bez DPH tak jsem jim řekl díky ale trošku drahá sranda. Naštěstí kamarád tady v Plzni mi dal kontakt na autoservis Houdek v Radčicích kde se specializují už přes deset let na auta Opel. Zajel jsem tam, ochotný servisman mi to napojil a řekl že to hlásí AGR a že to potřebuje pročistit. Jenže že od 2003 se tam dávaly miliony nových věcí a že tenhle AGR ventil moc pročistit nejde ale že to může prohnat nějakým sráček a že uvidím. Vynuloval mi tu chybu, objednal mě za 14 dní, mávnul rukou že nic nechce a že to pak doladíme. Načeš já koukal jako puk, to se dneska moc nevidí No a tak jsem tam dnes byl, vyčistil to, rezetnul chybu (která se mi asi po 600km opět ukázala ) přes hodinu práce a nechal jsem tam rovných 400 Kč, což je opět věc nevýdaná Nicméně mi sdělil že pokud se to rozvítí znova, je potřeba ten AGR ventil vyměnit, že tyhle 2003 to mají jiné a že to rozebrat nejde. Cena nového je 5000kč čímž mě moc nepotěšil, ale uvidíme. Rozhodně mi nedoporučoval to zalepit nebo odpojit, každopádně dodal že AGR ventil je nejčastější porucha u Aster vůbec. Jinak Pepčo to s tím bordel a sazemi okolo, já mám nalítaných necelých 30000 km a měl jsem to teda taky pěkně zasraný. Tak jsem na to zvědav. Jinak dodávam pro Plzeňské- Autoservis Houdek, Radčice ( Diagnostika 200kč, Hodina práce 250 kč) ceny jsou finální četně DPH. Mějte se Martin