Cvakaní jakoby z motoru
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
Nadzvedátko je pístek do kterého se opře olej a tím se vymezí vůle na ventilech - nekdy so o tomto mluví jako o hydroštelech. S výměnou mám zkušenost z u vozu Ford Mondeo. Nadzvedátka klapala a mechanici nemohli určit která (je jich tam 16) a proto vyměnili všechna. Je to docela legrace při ceně 1 ks 650 kč. A nakonec po ujetí cca 30 tis. se cvakání začalo opakovat.
Ahoj,
Vysvětlení pojmů:
Když nastartuji studený motor CVAKÁNÍ cca do 3 min. je normální u všech vozů - olej je stuhlá jako med
Zdvihátka tikaj, když jsou přidřená nebo zanešená tj. nasartuji a tiká i po zahřátí pravidelně i při přidání plynu kovově.
Plastové tikání je uhlíkový filtr, ale ten tiká jen při přidání plynu koupiot nový a čenžnout.
Cvakání jen na volnoběh: může být zdvihátko je málo oleje a tím malý tlak, jestli to tiká něco mezi kovem a plastem může to být ventil vstřikovací nalít něco od wynn´s do nádrže a vyčistit to samé se zdvihátky, ale nalít do oleje.
Tiká u rozvodů na volnoběh napínací kĺadka rozvodů (seřídit) nebo ložisko altíku atd.
Praská nabo sičí a ostré tikání to je těsnění pod parohy - otevři haubnu u zahřátého motoru a přidej rukou plyn, prská nebo něco a je cejtit výfukové splodiny tak to je těsnění.
Jirka
Vysvětlení pojmů:
Když nastartuji studený motor CVAKÁNÍ cca do 3 min. je normální u všech vozů - olej je stuhlá jako med
Zdvihátka tikaj, když jsou přidřená nebo zanešená tj. nasartuji a tiká i po zahřátí pravidelně i při přidání plynu kovově.
Plastové tikání je uhlíkový filtr, ale ten tiká jen při přidání plynu koupiot nový a čenžnout.
Cvakání jen na volnoběh: může být zdvihátko je málo oleje a tím malý tlak, jestli to tiká něco mezi kovem a plastem může to být ventil vstřikovací nalít něco od wynn´s do nádrže a vyčistit to samé se zdvihátky, ale nalít do oleje.
Tiká u rozvodů na volnoběh napínací kĺadka rozvodů (seřídit) nebo ložisko altíku atd.
Praská nabo sičí a ostré tikání to je těsnění pod parohy - otevři haubnu u zahřátého motoru a přidej rukou plyn, prská nebo něco a je cejtit výfukové splodiny tak to je těsnění.
Jirka
No mne to cvaká pravidelne. (Teda v motore pre upresnenie ) Ráno pri prvom štarte je to cvakanie počuť viac, keď je motor zohriaty to pravidelné cvakanie je počuť stále, ale je to menej počuť. Ale aj tak ma to vytáča. Neznesiem zvuky ktoré tam nemajú čo robiť.Jirka D.. píše:Rád se podělím o zkušenosti
Podľa teba by to mohlo byť pridreté alebo zanesené zdvihátko? Čo sa môže pri najhoršom stať? A pomôže ta prísada wynn's do oleja?
Dík za odpoveď.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
Sršeň píše:No mne to cvaká pravidelne. (Teda v motore pre upresnenie ) Ráno pri prvom štarte je to cvakanie počuť viac, keď je motor zohriaty to pravidelné cvakanie je počuť stále, ale je to menej počuť. Ale aj tak ma to vytáča. Neznesiem zvuky ktoré tam nemajú čo robiť.Jirka D.. píše:Rád se podělím o zkušenosti
Podľa teba by to mohlo byť pridreté alebo zanesené zdvihátko? Čo sa môže pri najhoršom stať? A pomôže ta prísada wynn's do oleja?
Dík za odpoveď.
Jestli to cvaká stále a kovově (roznáší se po celém motoru) jde to z vrchu motoru, jsou to hydry.
Wynns nalít můžes je to cca 325 ml. v plechovce a stojí to 250 Kč.
To pomáhá, až po 2500 km ujetých, dává se to do nového oleje.
Žádné vednejší učinky to nemá - není tam chlór a jen stopy zinku.
Pomáhá to, jestli ne tak je přidřené a výměna.
Zdvihátka vydrží cca 300 tis Km jen se musí čistit.