Auto jede, škube - diagnostika 0

Lumpik
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2006, 22:15
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

Auto jede, škube - diagnostika 0

Příspěvek od Lumpik » 05 bře 2007, 17:34

Ahoj klucii, nejdrive se omlouvam, neukamenujte mne prosim, potrebuji co nejrychleji radu, zitra mam jet vecer pryc a auto nejde, potrebuji to tedy rychle opravit a nez-li bych prohledal celou poradnu tak je zitra vecer. Omlouvam se tedy pokud je moje zadost duplicitni. Nyni k problemu. Mam Opel Astra G 1.6 16V r.v. 2000, motor X16XEL, zatim bez vetsich problemu, mala spotreba benzinu i oleje. Dnes jsem jel od nas z vesnice do mesta, kde jsem cele dopoledne jezdil. Vse bylo celou dobu v poradku. Po vyrizeni povinnosti jsem se vydal zpet k domovu a pri najezdu na obchval na jednou skub skub. Jakmile jsem chtel pridat plyn skub skub. I pri pridavani auto poskubavalo. Pokud jsem plyn pridaval pozvolna, docela to slo, jakmile jsem pridal zcela normalnim zpusobem (zadne prudke seslapnuti) skub skub. Nejhorsi je to pri rozjezdu, proste jakmile ma jit auto do otacek. Nebyl problem se dostat na rychlost 160km/h, vsechno slapalo, ale pri seslapnuti plynu to bylo se skubanim. V te dobe byl v nadrzi benzin z OMV asi 5 dni, takze zadny novy. AGR ventil a krokovy moturek mam vycisteny. Na diagnostice se neobjevila zadna zavada a ani se nerozsvitila kontrolka motoru. Motor se neprehriva, vse se zda byt OK. Volnobezne otacky jsou taky v poradku. Startovani auta taky na skrtnuti. Opravdu nevim. Kamarad, co ma Vectru mi rikal, ze se mu to stalo jednou taky a bylo to cidlo klikoveho hridele, je to mozne ?? Preventivne jsem vyndal vsechny svicky (maji najeto cca 24.000 km), vse vypada OK.
Opel Astra G HatchBack
motor 1,6 16V X16XEL
r.v. 4/2000

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 05 bře 2007, 18:30

Zkusil bych jinou lištu. Na to čidlo otáček bych moc nevsázel, protože je jedno na klice a druhý na vačce a jednotka si bere signál buď z jednoho, nebo z druhýho. A navíc by se Ti rozsvítila kontrolka, v případě nečinosti jednoho z čidel. Je to jen můj názor, ale myslím si, že je to právě ta lišta.... :wink:
END

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 05 bře 2007, 21:07

Chcelo by to urobit diagnostike teraz... Aj ked sa ti kontrolka elektorniky motora nerosvietila, mozes tam mat zapisanu neaku chybu... nie pri kazdej chybe sa rozsvieti... ale v pamäti zavad môze byt.. :?
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Lumpik
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2006, 22:15
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

zpráva

Příspěvek od Lumpik » 05 bře 2007, 23:12

No vždyť jsem psal, že na diagnostice nic nebylo nalezeno.
Opel Astra G HatchBack
motor 1,6 16V X16XEL
r.v. 4/2000

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 05 bře 2007, 23:25

Trdlo ma pravdu, fakt to vypada na listu. Pokud mas moznost, zkus ji vymenit s nekym, kdo ma taky Astru, tim si to bud potvrdis nebo vyvratis.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Lumpik
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2006, 22:15
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

zpráva

Příspěvek od Lumpik » 06 bře 2007, 00:28

nooo to bude ten největší problém, bydlím v místě, kde bohužel nevím o nikom, kdo by měl Astru, ach jo.... :-(
Opel Astra G HatchBack
motor 1,6 16V X16XEL
r.v. 4/2000

Jiříček
Příspěvky: 120
Registrován: 25 zář 2006, 19:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiříček » 06 bře 2007, 18:36

Lišta by hlásila taky chybu. Nebo né?
Zafira 1.8 16V – 92 kw Elegance model 2002 super metla

Lumpik
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2006, 22:15
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

zpráva

Příspěvek od Lumpik » 06 bře 2007, 20:36

Ahoj, tak skončil další den laborování. Zkusili jsme nové čidlo klikovky - negativní, svíčky - negativní, palivový filtr - negativní, byl jsem v jiném servise na diagnostice - bez závad. Auto ale stále jede jakoby na tři válce, hrůza. Prostě když se rozjíždím, nebo přidávám tak škubatůra. Asi to opravdu bude ten modul zapalování (kabely ke svíčkám nemám). Jestli se mi poštěstí, zítra mi to kamarád umožní, má Combika r.v.99. No nevím, ale včera jak ten problém začal, tak sem přijel domů a cítil jsem smrad ... něco podobného, jako když smrdí spálená spojka, ale smrad byl trochu jiný. Hned jsem se pídil jestli mi něco nehoří, ale vše OK. Dnes to samé, nakonec ten smrad jde z výfuku. Takže usuzuji i dle tohoto, že opravdu to bude ten modul, jeden válec nepálí jak má a část nespáleného paliva jde do výfuku a tam dohořívá (chudák katalyzátor). Každopádně v jednom servise mi řekli, že počítač by jim zahlásil chybu v zapalovacím modulu....mechanik má sám Opel, v druhém servise mi sdělili, že mají vyzkoušeno z vlastní zkušenosti, že se některé poruchy modulů neprojeví na PC.....opravují a dovážejí i Opely ze SRN, takže mám hlavu jako pátrací balon a vím hov..o. Ach jo, nebyla lepší Škodovka ?? Tam si člověk udělal vše sám. Horší je, že auto jako invalida stále potřebuju a nyní....Jsem až z Chebska.
Opel Astra G HatchBack
motor 1,6 16V X16XEL
r.v. 4/2000

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 06 bře 2007, 21:57

To neni tak jisty. Me kdyz to skubalo, tak jsem byl v autorizaku a nenasli nic, akorat si vzali petikilo za diagnostiku.
Pak jsem prijel ke kamosovi, a ten nejdriv vymenil svicky (nic) a pak listu a pohoda.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Lumpik
Příspěvky: 45
Registrován: 26 bře 2006, 22:15
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

zpráva

Příspěvek od Lumpik » 12 bře 2007, 01:15

Ahoj hoši, tak problém byl vyřešen....sehnal jsem kamaráda s Astrou a ten mi dovolil vyzkoušet jeho zapalovací lištu. A hle, hned bylo po problému. Hmm, vyplázl jsem 4.890,-Kč...po slevě 3.895,-Kč a autíčko už zase skoro lítá. Ach jo taková drahá sranda. Všem i tak děkuji za rady.

P.S. Lišta se ani nezapsala do závad (na diagnostice bylo vše v pořádku) a kontrolka motoru taky nesvítila.
Opel Astra G HatchBack
motor 1,6 16V X16XEL
r.v. 4/2000

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 12 bře 2007, 21:02

Lišta se nenapíše do zvad, protože většinou zlobí jen v určitém spektru otáček, a to se spíš ukáže na diagnostice jako chyba ve válci.
END

Uživatelský avatar
Schumak
Příspěvky: 785
Registrován: 07 dub 2006, 14:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schumak » 12 bře 2007, 21:51

jj presne tohle me taky potkalo, skoda ze jsem to nezahlidl drive, na 100% je to zapalovaci listou... u tohoto motoru.
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...

Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar

Uživatelský avatar
mpsdesign
Příspěvky: 112
Registrován: 03 zář 2006, 18:27
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpsdesign » 13 bře 2007, 05:19

tak mi to taky začalo škubat a odešla 1. lambda - ať je jí země lehká
OPEL Astra Cabrio

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 13 bře 2007, 22:05

mpsdesign píše:tak mi to taky začalo škubat a odešla 1. lambda - ať je jí země lehká
A projevilo se to jen škubáním? Mě když odešla lambda, tak se "jen" vyhouply volnoběžné otáčky na 2500, ale jinak se to neprojevilo.....
Btw: jakou jsi tam dal lambdu?
END

Uživatelský avatar
mpsdesign
Příspěvky: 112
Registrován: 03 zář 2006, 18:27
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpsdesign » 14 bře 2007, 07:16

Trdlo píše:
mpsdesign píše:tak mi to taky začalo škubat a odešla 1. lambda - ať je jí země lehká
A projevilo se to jen škubáním? Mě když odešla lambda, tak se "jen" vyhouply volnoběžné otáčky na 2500, ale jinak se to neprojevilo.....
Btw: jakou jsi tam dal lambdu?
Zak otáčky to nevyhouplo, začalo to šíleně škubat, pak se rozsvítila kontrolka motoru. Motor šel na 3. Lambdu jsem neměnil já, ale známej automechanik, byl s tím na diagnostice. Teď to jede neskutečně hladce
OPEL Astra Cabrio

Odpovědět