Luky píše:Bez TC to do skarpy taky nehodis, maximalne budes mit vetsi spotrebu pneumatik...
ne nejde vo tc jako takove ale v zatackach, kde to znam jsem fakt nekompromisni. no a s teme pneumatikama mi to ani nemusis pripominat staci kdyz se podivam na ty zimaky vepredu (to je taky dano tou teplou zimou) za nakejch 4000-5000km co jsem najel pres zimu neco vokolo 2mm chybi dalnice dela zazraky
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
No pomuze to v zatacce - nedovoli to roztocit nadlehceny kolo a tim udrzi o neco lepsi vedeni stopy. Zachrani to ty hovada co si myslej ze se plynem vytahnou z nedotacivyho smyku.
Mike píše:TC ti v zatacce s nicim nepomuze...to spis ESP
no vono kdyz vlitnes do zatacky s dvojkou nebo trojkou s otackama nad 4500 otacek tak to by si slyses ten mazec vod tech gum. nerikam ze te to pomaha ale az to nekdy neustojist a tak uz nebudes mit vubec cas tc zapinat....... mam tajkovej pocit kdyz se dostanes na sterk nebo pisek v zatackach ze te tc shodi vykon jinak by si udelel pa pa a byl nekde...... v kazdym pripade tc vypinam jenom kdyz se chci vykravnout nekde na letisti parkovisti nebo proste sprintovat nekde kde se da ale v beznym provozu coz myslim jako vsechny silnice ho nechavam bezet to by tam pak nemuselo bejt a ty pneumatiky by horely asi dost casto a vo to jde ne........ no ale kdo by to porad mel platit ze proto ja pneumatiky palim malo a radeji tomu dam sodu az vod dvojky
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
AstraDTI píše:No pomuze to v zatacce - nedovoli to roztocit nadlehceny kolo a tim udrzi o neco lepsi vedeni stopy. Zachrani to ty hovada co si myslej ze se plynem vytahnou z nedotacivyho smyku.
jeste s prednim nahonem
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
AstraDTI píše:No pomuze to v zatacce - nedovoli to roztocit nadlehceny kolo a tim udrzi o neco lepsi vedeni stopy. Zachrani to ty hovada co si myslej ze se plynem vytahnou z nedotacivyho smyku.
Hehe, jenze ja mam ctrnactku , to by musel byt dobre mokrej vingl, aby se zacalo protacet vnitrni kolo. A to bych spis sel ven i s autem, takze lepsi ubrat plyn
AstraDTI píše:Njn, me to blika na suchu i na 4 v zatacce. Po meste na krizovatce za 2 to hodne pomaha - nevytaci se motor, nepali guma a lip se to ukociruje.
taky bych rekl ze po meste je to ideal
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Luky píše:Hehe, jenze ja mam ctrnactku , to by musel byt dobre mokrej vingl, aby se zacalo protacet vnitrni kolo. A to bych spis sel ven i s autem, takze lepsi ubrat plyn
AstraDTI píše:Njn, me to blika na suchu i na 4 v zatacce. Po meste na krizovatce za 2 to hodne pomaha - nevytaci se motor, nepali guma a lip se to ukociruje.
taky bych rekl ze po meste je to ideal
panove, vy musite bejt desny zavodnici, pac si nedovedu predsatvit, jak jezdite po meste, kdyz vam furt zabira TC.
2 AstraDTI zapomel si napsat kolik pytlu cementu si mel vzadu nalozeno, kdyz si hrabal v ty zatacce na 4....
Kdyz po praze potrebuju rychle odbocit tak to na 2 s plnym plynem v zatacce hrabe, zadny zavodeni. Kdyz se jede ostrejc do zatacky tak tech 350Nm holt kola urve i pri 90-100km/h. Jeste uvaz kvalitu (nerovnosti) povrchu. Tobe to na 4 nehrabne v podobny rychlosti samozrejme To by sis musel podradit