TC

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Effe
Příspěvky: 158
Registrován: 11 kvě 2006, 21:30
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Effe » 02 bře 2007, 18:57

Na suchu to myslím nemá cenu zapínat.Já to občas zkoušel jedině na sněhu a to jen tak ze zvědavosti.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Radek.km
Příspěvky: 262
Registrován: 16 bře 2006, 13:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek.km » 02 bře 2007, 19:47

Effe píše:Na suchu to myslím nemá cenu zapínat.Já to občas zkoušel jedině na sněhu a to jen tak ze zvědavosti.
Ale TC je pořád zapnutý - tím, že stiskneš to tlačítko a rzsvítí se ti kontrolka tak to deaktivuješ!
Astra G 1,8 16V caravan, automat

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2007, 09:16

s vypnutym tc je to sice sranda ale osobne jezdim se zapnutym nebot nestojim vo to abych to nekde hodil do skarpy.....
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 07 bře 2007, 10:24

Bez TC to do skarpy taky nehodis, maximalne budes mit vetsi spotrebu pneumatik...
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2007, 10:30

Luky píše:Bez TC to do skarpy taky nehodis, maximalne budes mit vetsi spotrebu pneumatik...
ne nejde vo tc jako takove ale v zatackach, kde to znam jsem fakt nekompromisni. no a s teme pneumatikama mi to ani nemusis pripominat staci kdyz se podivam na ty zimaky vepredu (to je taky dano tou teplou zimou) za nakejch 4000-5000km co jsem najel pres zimu neco vokolo 2mm chybi :( :arrow: dalnice dela zazraky
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Příspěvek od Mike » 07 bře 2007, 11:10

Princ William píše: ne nejde vo tc jako takove ale v zatackach, kde to znam jsem fakt nekompromisni...
TC ti v zatacce s nicim nepomuze...to spis ESP :wink:
Opel Astra Coupe Turbo

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 bře 2007, 11:16

No pomuze to v zatacce - nedovoli to roztocit nadlehceny kolo a tim udrzi o neco lepsi vedeni stopy. Zachrani to ty hovada co si myslej ze se plynem vytahnou z nedotacivyho smyku.

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2007, 11:23

Mike píše:TC ti v zatacce s nicim nepomuze...to spis ESP :wink:
no vono kdyz vlitnes do zatacky s dvojkou nebo trojkou s otackama nad 4500 otacek tak to by si slyses ten mazec vod tech gum. nerikam ze te to pomaha ale az to nekdy neustojist a tak uz nebudes mit vubec cas tc zapinat....... mam tajkovej pocit kdyz se dostanes na sterk nebo pisek v zatackach ze te tc shodi vykon jinak by si udelel pa pa a byl nekde...... v kazdym pripade tc vypinam jenom kdyz se chci vykravnout nekde na letisti parkovisti nebo proste sprintovat nekde kde se da ale v beznym provozu coz myslim jako vsechny silnice ho nechavam bezet to by tam pak nemuselo bejt a ty pneumatiky by horely asi dost casto a vo to jde ne........ no ale kdo by to porad mel platit ze proto ja pneumatiky palim malo a radeji tomu dam sodu az vod dvojky
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2007, 11:24

AstraDTI píše:No pomuze to v zatacce - nedovoli to roztocit nadlehceny kolo a tim udrzi o neco lepsi vedeni stopy. Zachrani to ty hovada co si myslej ze se plynem vytahnou z nedotacivyho smyku.
jeste s prednim nahonem :lol: :lol: :lol:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 07 bře 2007, 12:14

AstraDTI píše:No pomuze to v zatacce - nedovoli to roztocit nadlehceny kolo a tim udrzi o neco lepsi vedeni stopy. Zachrani to ty hovada co si myslej ze se plynem vytahnou z nedotacivyho smyku.
Hehe, jenze ja mam ctrnactku :D , to by musel byt dobre mokrej vingl, aby se zacalo protacet vnitrni kolo. A to bych spis sel ven i s autem, takze lepsi ubrat plyn :P
--- Astra G '98 1.4 16V ---

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 bře 2007, 12:32

Njn, me to blika na suchu i na 4 v zatacce. Po meste na krizovatce za 2 to hodne pomaha - nevytaci se motor, nepali guma a lip se to ukociruje.

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2007, 12:46

AstraDTI píše:Njn, me to blika na suchu i na 4 v zatacce. Po meste na krizovatce za 2 to hodne pomaha - nevytaci se motor, nepali guma a lip se to ukociruje.
taky bych rekl ze po meste je to ideal
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 07 bře 2007, 17:39

Luky píše:Hehe, jenze ja mam ctrnactku :D , to by musel byt dobre mokrej vingl, aby se zacalo protacet vnitrni kolo. A to bych spis sel ven i s autem, takze lepsi ubrat plyn :P
Taky se TC montovalo až od 1,8 vejš
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Příspěvek od Mike » 07 bře 2007, 23:02

Princ William píše:
AstraDTI píše:Njn, me to blika na suchu i na 4 v zatacce. Po meste na krizovatce za 2 to hodne pomaha - nevytaci se motor, nepali guma a lip se to ukociruje.
taky bych rekl ze po meste je to ideal
panove, vy musite bejt desny zavodnici, pac si nedovedu predsatvit, jak jezdite po meste, kdyz vam furt zabira TC.

2 AstraDTI zapomel si napsat kolik pytlu cementu si mel vzadu nalozeno, kdyz si hrabal v ty zatacce na 4.... :P
Opel Astra Coupe Turbo

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 bře 2007, 23:51

Kdyz po praze potrebuju rychle odbocit tak to na 2 s plnym plynem v zatacce hrabe, zadny zavodeni. Kdyz se jede ostrejc do zatacky tak tech 350Nm holt kola urve i pri 90-100km/h. Jeste uvaz kvalitu (nerovnosti) povrchu. Tobe to na 4 nehrabne v podobny rychlosti samozrejme :wink: To by sis musel podradit :wink:

Odpovědět