Prosím o radu asi zasviněný turbo?

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
radek schulz
Příspěvky: 25
Registrován: 02 led 2007, 00:19
Bydliště: Břeclavsko.....

Prosím o radu asi zasviněný turbo?

Příspěvek od radek schulz » 05 bře 2007, 21:31

Zdravím Vas kolegové,jsem zde nový a svou astřičku mam od prosince 2006.Dnes mi menily v servise prední desticky,a bylo mi řečeno ze to auto vůbec nejede,Udajně prej zasviněný turbo.Mate někdo nejaký zkušenosti :?: Mam 17DTI vyrobeno 2001 55kw najeto 165000. :? Jsem z toho celkem zmatený :cry: Ono když to nema kolem80°c takto do kopce kňučí jako kráva.Popř.čím vším to muže být?diky za každou radu. :mrgreen: ................OPRAVA...DODATEK::::Tak pánové,auti mam spravené a nebylo to zasviněný turdo ale posrana váha vzduchu stala mě 5200kččao! :idea:
Naposledy upravil(a) radek schulz dne 11 čer 2007, 23:14, celkem upraveno 1 x.
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 05 bře 2007, 22:24

A jak poznali, ze je zasvinene turbo? Mel jsem neco podobne, moje stara 1.7 taky isuzu si prisavala vzduch s praskle hadice a vubec to nejelo, subjektivni pocit byl, turbo zabira az pri dost vyssokych otackach a temer zadny turboefekt.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 05 bře 2007, 22:27

Byl jsi v autorizaku? Technici kdyz delaj znacku na kterou se nespecializujou casto spatne odhadnou pricinu. Diesel muze blbe tahnout z mnoha pricin.

Uživatelský avatar
radek schulz
Příspěvky: 25
Registrován: 02 led 2007, 00:19
Bydliště: Břeclavsko.....

Čím to je,čím to je?Že moje astra malo jede?

Příspěvek od radek schulz » 06 bře 2007, 21:02

Ne nebyl,mam to tak najak z ruky..řikal za to měl napichlý na počítač,ala že mu to nekomunikovalo s autem.Mimochodem čím vším to muže být?
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 bře 2007, 21:09

Tak treba to co zminoval Marky, vaha vzduchu, EGR ventil, JardaB mel problem s cidlem plniciho tlaku (tomu ale tusim svitila kontrolka motoru), ...

Uživatelský avatar
radek schulz
Příspěvky: 25
Registrován: 02 led 2007, 00:19
Bydliště: Břeclavsko.....

Příspěvek od radek schulz » 06 bře 2007, 21:17

No to říkal taky že by to mohlo být, :? Každopadně doufam že to bude jen prkotina :?: Co myslíš?Tak mě třeba napadlo,jestli by to nemohl být palivový filtr?Hadice od turba těsní dobře...Vzducháč je novej...
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 07 bře 2007, 18:06

Skontroluj aj podtlakove hadicky.... a vsetky tie gumove kolienka ci nie su prezrete... moze to tahat falosny vzduch a malo sa ti otvara klapka turba... to su tie cierne tenke tvrdostenne hadicky co idu okolo motora plus jedna siva... ja som mal prezrete to gumove kolienko a po vymene auto krasne slape..
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
radek schulz
Příspěvky: 25
Registrován: 02 led 2007, 00:19
Bydliště: Břeclavsko.....

Příspěvek od radek schulz » 07 bře 2007, 21:41

No to by taky mohlo být,s kamošem sme se dívaly na rozvody a na jednom místě to bylu rozpojené...tak se pro sichr radeji mrknu znovu.Dikec 8)
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 08 bře 2007, 18:23

Jinak chlapi, v Brně mám známého, který má TECH 2 a bere za hodinu práce 250,-. Jsem s ním nad míru spokojen. Jen to mám trochu z ruky, ale mám jistotu, že udělá vše poctivě. Taky jsem měl pocit, že mi to nějak nejede, zajel jsem za ním, napíchl TECHa a protáhli jsme auto po Brně. Hned věděl co a jak funguje. Spokojenost.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
radek schulz
Příspěvky: 25
Registrován: 02 led 2007, 00:19
Bydliště: Břeclavsko.....

Příspěvek od radek schulz » 08 bře 2007, 23:14

Jo?a kde ten znamej sídlí Hany?Že bych to zkusil u něj.. 8)
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 09 bře 2007, 06:16

Ahoj, zkusil bych na neutrál šlapnout na plyn a sledovat ručičku otáček od kolika tisíc se začne zvedat rychleji..
Nasadil si mi brouka do hlavi protože mam taky pocit že to nejede jak má...
Již bývalá Astřila....

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 09 bře 2007, 16:26

radek schulz píše:Jo?a kde ten znamej sídlí Hany?Že bych to zkusil u něj.. 8)
Ježíííš, kde sídlí to Ti nepovím, je to kousek od Zvonařky, ale název? hm to ne. Tady je na něj číslo, tak mu brnkni a domluv se s ním.
p. Křapa tel:777 620 300. Jen volat až od pondělka, je teď mimo republiku
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 09 bře 2007, 16:28

Stand píše:Ahoj, zkusil bych na neutrál šlapnout na plyn a sledovat ručičku otáček od kolika tisíc se začne zvedat rychleji..
Nasadil si mi brouka do hlavi protože mam taky pocit že to nejede jak má...
Takto to nepoznáš. přišlápneš víc plynu a vyběhne to rychleji, je to citlivé, potom nejjistější jak já, napojit a projet. Hned vidíš komplet vše.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od din » 01 dub 2007, 14:55

Vytacat na volnobeh neodporucam .....prirovnal by som to emisnej kontrole, po ktorej odchadza motor s -10% zivota :!:
:idea: ja by som to riesil takto.....
1)tesnost sania
2)snimac teploty
3)vymena cidiel na zaklade diagnostiky - ak je potreba
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Zamčeno