cukání motoru podruhé 1.8 16v

pepca

Příspěvek od pepca » 03 bře 2007, 14:54

A.P. píše:no vlastně se odstrojil kryt vzduchového filtru (mimochodem ten byl taky pěkný humus) a odkrytá klapka se vyčistila za pomocí nějakého spreje . ( nevím dělal to kámoš já tam jenom okouněl) Nicméně tato drobná oprava fakt pomohla.
tak děkuji,rozumím,ještě zjistit čím se to čistilo,jinak nemá cenu to rozdělávat,vyndavat,nebo to čistil namontované :?: :wink:

Reklama
 

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 03 bře 2007, 17:51

Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

pepca

Příspěvek od pepca » 03 bře 2007, 18:35

:wink: díky,tak nyní to je jasné,když je to u krokáče,mimochodem náš motor má krokáč dost blbě přístupný,tedy na šrouby,je to blízko stěny,příčky pro osádku,ten jsem venku již měl,na klapku jsem vůbec nebral zřetel,tak až bude čas tak to zkouknu,jen škoda že není znám ten přípravek na čištění,vezmu to také pouze hadříkem a benzínem,i to bude stačit :wink: moc děkuji :wink:

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 03 bře 2007, 19:08

Ja sa na to chystám tiež. Nechávam si to na raz. Pokúsim sa zaslepiť ERG, vyčistiť klapku, krokáč a sacie potrubie. Len neviem kedy. :roll:
Motor ide ako hodinky, bude to skôr len prevencia. :wink:
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

pepca

Příspěvek od pepca » 03 bře 2007, 20:58

Arwy píše:Ja sa na to chystám tiež. Nechávam si to na raz. Pokúsim sa zaslepiť ERG, vyčistiť klapku, krokáč a sacie potrubie. Len neviem kedy. :roll:
Motor ide ako hodinky, bude to skôr len prevencia. :wink:
také musím zaklepat,zatím v pohodě,jen preventivní vyčištění,lépe v čas,než se to začne sejřit :wink:

fanuc
Příspěvky: 190
Registrován: 03 pro 2006, 07:45
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fanuc » 04 bře 2007, 11:19

Mám x18xe1 a všade čítam že zlé otáčky voľnobehu má na svedomí krokový motor.Mám knihu "jak na to" ale tam som to nenašiel.Poraďte prosím :cry: .Ani fotka nebude zlá :?
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance

pepca

Příspěvek od pepca » 04 bře 2007, 11:38

fanuc píše:Mám x18xe1 a všade čítam že zlé otáčky voľnobehu má na svedomí krokový motor.Mám knihu "jak na to" ale tam som to nenašiel.Poraďte prosím :cry: .Ani fotka nebude zlá :?
:shock: tak já nevím zcela přesně,musel bych být u auta,ale mám pocit že to je toto,na obrázku pod čáíslem2,kdybych se pletl tak možná č.3,u auta bych to našel,jsem ho již vyndaval,on se ten krokový motůrek asi odborně jmenuje jinak,tady je obrázek mého motoru,je to na dva šrouby,na obrázek si klikni dvakrát bude čitelnější,snad alespon trošku napovím,přikláním se k té dvojce :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 04 bře 2007, 12:42

Na spodnom obrázku č.3. Nie všetky motory to majú takto riešené. Typy krokáčov sa líšia. Zdá sa mi, že dokonca niektroré motory ho ani nemajú. Voľnobežné otáčky sa v tom prípade regulujú nejakým vzduchovým ventilom.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

pepca

Příspěvek od pepca » 04 bře 2007, 12:49

Arwy píše:Na spodnom obrázku č.3. Nie všetky motory to majú takto riešené. Typy krokáčov sa líšia. Zdá sa mi, že dokonca niektroré motory ho ani nemajú. Voľnobežné otáčky sa v tom prípade regulujú nejakým vzduchovým ventilom.
:wink: díky za nápovědu,na tom obrázku jsem si nebyl jistý,u auta to vypadá holt trošku jinak,nakloníš se jukneš a a máš ho :D :wink:

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 04 bře 2007, 13:02

Ak tam je, tak by mal byť niekde na telese škrtiacej klapky.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

pepca

Příspěvek od pepca » 04 bře 2007, 14:07

Arwy píše:Ak tam je, tak by mal byť niekde na telese škrtiacej klapky.
:wink: běžel jsem to vyfotit :wink:
Obrázek Obrázek Obrázek

fanuc
Příspěvky: 190
Registrován: 03 pro 2006, 07:45
Bydliště: Galanta
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fanuc » 04 bře 2007, 15:18

Tak som rozobral nasávanie a škrtiaca klapka bola zanesená. Tak som to vyčistil. Na nejakej stránke som našiel, že ten krokový motor je namontovaný na klapke, ale bol valcového tvaru a ja mám, ak to je ono, takú krabičku. Len tak pre info. tie skrutky, ktoré držia klapku sú maximálne neprístupné. Treba nejaký úzky a dlhý torx. Ak ste toto niekto už videl alebo rozoberal, napíšte, že či je to naozaj krokový motor.

Obrázek Obrázek Obrázek
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance

Urbis
Příspěvky: 13
Registrován: 07 úno 2007, 10:56

Příspěvek od Urbis » 05 bře 2007, 10:32

Ano je to na torx, sehnal jsem ho až v Brně na vídeňské v hornbachu - ořechy na gola sadu. Jsou tam čtyři šrouby. Odpojit kabel ke krokovému motorku Je potřeba odpojit všechny 4 hadičky. A potom táhlo plynu. Na tom kulovém čepu je zajišťovací plíšek. A nakonec ten krokový motor je pod "konzervou" na druhé foto, je potřeba opatrně narovnat plíšky.

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Opel Astra G 1.4 16V r.v. 2000 model 2001

Příspěvek od Oliver » 10 bře 2007, 12:51

kluci, mám taky tento problém s cukáním motoru :cry: , používám palivo Shell V-Power, tím to nebude, ale asi bude zanesaná ta škrtící klapka, možná je chyba i v řídící jednotce, žádná kontrolka nesvítí, tedy nehlásí chybu a ani na diagnostice nic nenašli :? , nevím si zatím rady :shock: , ale pokud to nějak opravím, tak dám vědět čím to bylo, zatím ahoj Olda.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 11 bře 2007, 16:23

fanuc píše:...... Len tak pre info. tie skrutky, ktoré držia klapku sú maximálne neprístupné. Treba nejaký úzky a dlhý torx.
Jde to v pohodě rozdělávat klasickou golou s prodlouženými ořechy. Já to dělal 1/4" ráčnou s krátkým prodloužením a prodlouženým ořechem. Byla to tuším 10. Lepší a dražší goly už mají totiž ořechy s vytaženými hranami, takže bez problému vezmou torxy.
END

Odpovědět