tak děkuji,rozumím,ještě zjistit čím se to čistilo,jinak nemá cenu to rozdělávat,vyndavat,nebo to čistil namontovanéA.P. píše:no vlastně se odstrojil kryt vzduchového filtru (mimochodem ten byl taky pěkný humus) a odkrytá klapka se vyčistila za pomocí nějakého spreje . ( nevím dělal to kámoš já tam jenom okouněl) Nicméně tato drobná oprava fakt pomohla.
cukání motoru podruhé 1.8 16v
- Reklama
díky,tak nyní to je jasné,když je to u krokáče,mimochodem náš motor má krokáč dost blbě přístupný,tedy na šrouby,je to blízko stěny,příčky pro osádku,ten jsem venku již měl,na klapku jsem vůbec nebral zřetel,tak až bude čas tak to zkouknu,jen škoda že není znám ten přípravek na čištění,vezmu to také pouze hadříkem a benzínem,i to bude stačit moc děkuji
Ja sa na to chystám tiež. Nechávam si to na raz. Pokúsim sa zaslepiť ERG, vyčistiť klapku, krokáč a sacie potrubie. Len neviem kedy.
Motor ide ako hodinky, bude to skôr len prevencia.
Motor ide ako hodinky, bude to skôr len prevencia.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
tak já nevím zcela přesně,musel bych být u auta,ale mám pocit že to je toto,na obrázku pod čáíslem2,kdybych se pletl tak možná č.3,u auta bych to našel,jsem ho již vyndaval,on se ten krokový motůrek asi odborně jmenuje jinak,tady je obrázek mého motoru,je to na dva šrouby,na obrázek si klikni dvakrát bude čitelnější,snad alespon trošku napovím,přikláním se k té dvojcefanuc píše:Mám x18xe1 a všade čítam že zlé otáčky voľnobehu má na svedomí krokový motor.Mám knihu "jak na to" ale tam som to nenašiel.Poraďte prosím .Ani fotka nebude zlá
Na spodnom obrázku č.3. Nie všetky motory to majú takto riešené. Typy krokáčov sa líšia. Zdá sa mi, že dokonca niektroré motory ho ani nemajú. Voľnobežné otáčky sa v tom prípade regulujú nejakým vzduchovým ventilom.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
díky za nápovědu,na tom obrázku jsem si nebyl jistý,u auta to vypadá holt trošku jinak,nakloníš se jukneš a a máš hoArwy píše:Na spodnom obrázku č.3. Nie všetky motory to majú takto riešené. Typy krokáčov sa líšia. Zdá sa mi, že dokonca niektroré motory ho ani nemajú. Voľnobežné otáčky sa v tom prípade regulujú nejakým vzduchovým ventilom.
Ak tam je, tak by mal byť niekde na telese škrtiacej klapky.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Tak som rozobral nasávanie a škrtiaca klapka bola zanesená. Tak som to vyčistil. Na nejakej stránke som našiel, že ten krokový motor je namontovaný na klapke, ale bol valcového tvaru a ja mám, ak to je ono, takú krabičku. Len tak pre info. tie skrutky, ktoré držia klapku sú maximálne neprístupné. Treba nejaký úzky a dlhý torx. Ak ste toto niekto už videl alebo rozoberal, napíšte, že či je to naozaj krokový motor.
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
Ano je to na torx, sehnal jsem ho až v Brně na vídeňské v hornbachu - ořechy na gola sadu. Jsou tam čtyři šrouby. Odpojit kabel ke krokovému motorku Je potřeba odpojit všechny 4 hadičky. A potom táhlo plynu. Na tom kulovém čepu je zajišťovací plíšek. A nakonec ten krokový motor je pod "konzervou" na druhé foto, je potřeba opatrně narovnat plíšky.
Opel Astra G 1.4 16V r.v. 2000 model 2001
kluci, mám taky tento problém s cukáním motoru , používám palivo Shell V-Power, tím to nebude, ale asi bude zanesaná ta škrtící klapka, možná je chyba i v řídící jednotce, žádná kontrolka nesvítí, tedy nehlásí chybu a ani na diagnostice nic nenašli , nevím si zatím rady , ale pokud to nějak opravím, tak dám vědět čím to bylo, zatím ahoj Olda.
Jde to v pohodě rozdělávat klasickou golou s prodlouženými ořechy. Já to dělal 1/4" ráčnou s krátkým prodloužením a prodlouženým ořechem. Byla to tuším 10. Lepší a dražší goly už mají totiž ořechy s vytaženými hranami, takže bez problému vezmou torxy.fanuc píše:...... Len tak pre info. tie skrutky, ktoré držia klapku sú maximálne neprístupné. Treba nejaký úzky a dlhý torx.
END