cukání motoru podruhé 1.8 16v
cukání motoru podruhé 1.8 16v
Mám následující problem. Pokud auto nastartuji studené a vyjedu, tak nemám problém. Ale pokud nastartuji, vyjedu, někde zastavím a potom nastartuji znovu, tak asi 3 minuty motor pri akcelerování cuká, nebo snižuje výkon, musím sešlápnout spojku a přidat tak na 3500 ot a pustit spojku a potom je to ok. Nad 3000 ot. to nedělá.po zahrati je vše ok. Na počítači není žádná závada. Filtry, svíčky, Lambda sonda měněny. Potřeboval bych vědět, jestli se s tím někdo nesetkal.
Popřípadě kontakt na nějakou slušnou diagnostiku motorů v Brně.
Auto je Opel Zafira 1999 1.8 16V. Spotřeba je asi 8.8 litrů benzínu. Najeto asi 104000km.
Popřípadě kontakt na nějakou slušnou diagnostiku motorů v Brně.
Auto je Opel Zafira 1999 1.8 16V. Spotřeba je asi 8.8 litrů benzínu. Najeto asi 104000km.
- Reklama
Tak jsem včera odmontoval škrtící klapku a egr. Egr byl čistý, ale na škrtící klapce byl nános asi 3 mm, tak jsem ji odmontoval úplně. Byla tam ucpaná tryska a zanešená dírka od té nejmenší hadičky. Narovnal jsem i packy a podíval se i na krokový motorek. Bylo tam čisto a potenciometr vypadal dobře, nevydřeně, tak jsem do něj nevrtal.Tak jsem vše vyčistil a složil a uvidí se.
Váha vzduchu vypadala čistě a jelikož nemám na ní sprej, tak jsem neměl odvahu do ní vrtat.
Otázka je: Musí se nějak nastavovat škrtící klapka po vyčištění ? Jen jsem připojil baterii a po nastartování to nechal klapat asi 5 minut na volnoběh.
Před čištěním po nastartování vylétly otáčky asi na 2000 a za pár sekund spadly pod 1000, teď studený vylétnou na 3000 na chvilku potom spadnou asi na 1500 a za pár sekund pod 1000.
Váha vzduchu vypadala čistě a jelikož nemám na ní sprej, tak jsem neměl odvahu do ní vrtat.
Otázka je: Musí se nějak nastavovat škrtící klapka po vyčištění ? Jen jsem připojil baterii a po nastartování to nechal klapat asi 5 minut na volnoběh.
Před čištěním po nastartování vylétly otáčky asi na 2000 a za pár sekund spadly pod 1000, teď studený vylétnou na 3000 na chvilku potom spadnou asi na 1500 a za pár sekund pod 1000.
Tak jsem to otestoval. Ráno jsem to studené nastartoval a v pohodě. Ale během dne, když jsem to nastartoval studené, tak to cukalo ještě víc jak před tím. Teď to cuká studené asi dvě minuty ale katastrofálně, pak to ustane a motor jede úplně v pohodě. Jde za plynem úplně klidně. A můžu ho i vypnout natočit znouvu a vše bez problému.
Asi to bude ta klapka. Ale jak se dá zkalibrovat ŘJ ??? Byla hodně zanešená a myslím, že teď je ŘJ nastavená na jiné hodnoty.
Prosím poraďte
Asi to bude ta klapka. Ale jak se dá zkalibrovat ŘJ ??? Byla hodně zanešená a myslím, že teď je ŘJ nastavená na jiné hodnoty.
Prosím poraďte
Je potreba na delsi dobu vypojit baterku - dojde pak k vymazani kratkodobejch i dlouhodobejch trimu. Pokud to takhle nevymazes, tak se po case adaptuje RJ sama , nicmene pri takovyhle skokovy zmene bych doporucil ty trimy vynulovat (adaptuje se to v podstate ihned). Je pak potreba chvili nechat bezet na volnobeh aby se nastavily aditivni trimy (ty zajistuji spravny volnobeh), pak projet nejlepe v celem spektru uzivanejch rezimu aby se nastavila multiplikativni cast trimu. Takhle to aspon funguje u motronicu.
díky,pokusím se v tom zorientovat a nalézt v které části to je vyfoceno, jestli jsem koukal dobře,je to tam co vedou plastové trubky ke krabici filtru,tedy opačně,od krabice filtru půjdu až na to místo co jsi fotil ??se vážně omlouvám,jsem to opravdu tak dobře neprohlížel,krokáč jsem vyndaval,agr též,tak snad to je někde v těchto místech,asi by pomohla fotka více z dálky aby byl vidět prostor který jsi označil,ale pokusím se to nalézt,sundám dekl a podívám se,díky za nápovědu.
Klapka je v tom telese, na ktorom je priskrutkovaný krokáč. Ten ovláda klapku pri voľnobehu.pepca píše: díky,pokusím se v tom zorientovat a nalézt v které části to je vyfoceno, jestli jsem koukal dobře,je to tam co vedou plastové trubky ke krabici filtru,tedy opačně,od krabice filtru půjdu až na to místo co jsi fotil ??se vážně omlouvám,jsem to opravdu tak dobře neprohlížel,krokáč jsem vyndaval,agr též,tak snad to je někde v těchto místech,asi by pomohla fotka více z dálky aby byl vidět prostor který jsi označil,ale pokusím se to nalézt,sundám dekl a podívám se,díky za nápovědu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL