jeden člen mně žádal,zda bych nenafotil rozebranou hlavici řadící páky,chce to velikou silou zabrat,nejdříve pootočit na obě strany a zároven oprvdu hodně tahat,hlavice pak vyskočí ven,není tam žádný závit,není to lepené,tyč řadičky má pouze hrbolaté výčnělky,výstupky,v hlavici také nic není,viz foto
tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš??
pepca píše: tak to máš vlastně velikou výhodu,můžeš si tam dát jakoukoliv hlavici,kroužek ti zajíždí do redukce.zajímalo by mně,zda to někdo předělal,nebo to tak je origoš??
Taky by me to zajimalo nejak moc extra jsem to nezkoumal ale jeste sem to nevidel,pri koupi to tam uz bylo Stejnak to asi pujde pryc...
Astra H Caravan cosmo 1.9cdti 88kW
Corsa C 1.0 social edition
jednoduse. musis si vzit drober lepsi naradi na srovnani ty tycky razeni aby si srovnal tu tyc abz te chodila zpatecka respektive krouzek jak ma a vrazel se proste oby to vratilo to pero do puvodni polohy. no a udelel jsem to asi takhle uriznul jsem ten cernej dlouhej plast co je pod kroukem (nech si pod pytlem cca 1cm zevnitr) a pak jsem jeste uriznul na tej pojistce ty horni dva nalisky cca 1cm od shora. vse radne upravil aby to super pasovalo a pripravil si vrtacku s malym spiralem udelel po pad direk aby se to dalo stahnout k sobe ten krouzek a pojistka pomoci nerezoveho dratku k sobe a vysledek je videt. drzi to skvele a musim rict ze ty plasty vydrzej dost nebot jsem to docele utahnul fest a nihde se to nevyskublo ale to je asi taky tou zkusenosti ze vim ninkdy nedelej blizko konce diry proste jsem je udelal co nejdal aby se to dalo stahnout na ferovku tak doufam ze te to k necemu bude kdyz jesem tady psal takovou slohovku
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Princ William píše:jednoduse. musis si vzit drober lepsi naradi na srovnani ty tycky razeni aby si srovnal tu tyc abz te chodila zpatecka respektive krouzek jak ma a vrazel se proste oby to vratilo to pero do puvodni polohy. no a udelel jsem to asi takhle uriznul jsem ten cernej dlouhej plast co je pod kroukem (nech si pod pytlem cca 1cm zevnitr) a pak jsem jeste uriznul na tej pojistce ty horni dva nalisky cca 1cm od shora. vse radne upravil aby to super pasovalo a pripravil si vrtacku s malym spiralem udelel po pad direk aby se to dalo stahnout k sobe ten krouzek a pojistka pomoci nerezoveho dratku k sobe a vysledek je videt. drzi to skvele a musim rict ze ty plasty vydrzej dost nebot jsem to docele utahnul fest a nihde se to nevyskublo ale to je asi taky tou zkusenosti ze vim ninkdy nedelej blizko konce diry proste jsem je udelal co nejdal aby se to dalo stahnout na ferovku tak doufam ze te to k necemu bude kdyz jesem tady psal takovou slohovku
Dík. O víkendu si vezmu tvojí slohovku do garáže a vrhnu se na to
No já jsem to vyřešil následovně. Sehnal jsem si hlavici od poláků značky JACKY - typ magic, která nemá imbus dole pod hlavicí, ale místo jednoho ozdobného nýtku v největším průměru. Dole je široká pro kroužek dost, a nic jsem řezat nemusel. Tedy až na původní origo hlavici. Ta padla za vlast, přestože to při sundavání vypadalo jak v pohádce O veliké řepě. Asi to bylo tím, že doma nemáme myši
Tady posílám odkaz, ale já nemám matný lesk. Pvvvostě čistý chrom s kůží. Mějte se!
No mozna se zaptam blbe, ale stejne se zeptam ... Proc zkracovat radici paku??? Jake to ma vyhody... pokud je kratsi nejdou tam blbeji kvalty a nehladaji se taky hur nez u klasiky??? Cim mensi paka tim vetsi sila a naopak, nebo to me aspon ucili uz na zakladce
No ptam se proto, ze v predchozim aute po prvnim majiteli tento vystrelek byl take (zkracena radici paka) a nejak mi neslo do hlavy proc. Byla to Skodovka (Favorit) a rychlosti tam sli nekdy docela blbe... tak by me zajimalo kde je pravda...
razeni je ok. vse jako origo. ja to udelal vesmes za tim ucelem ze ty drahy razeni jsou fakt dost dlouhy. prece jenom musim uznat ze ta dvojka fakt dost ozila z prerazeni z jednotky tesne pod omezovacem. no a to by byl hrich u takoveho vykonu to nevyuzit. jak rika vse je stejne jako u obyc ci serie razeni az na to ze se rychleji radi ale to je taky mozna muj subjektivni nazor
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Postupoval jsem dle návodu (...chce to velikou silou zabrat...) a výsledek se dostavil - vytrhnul jsem si celou řadičku. Takže doporučuji spíše pilku. Příběh plynule pokračuje v sekci Koupím...