AGR / EGR

Odpovědět
Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 26 úno 2007, 21:28

No jestli ho máš nefunkční, tak zaslepení nepomůže!

Ta záslepka se dá normálně u Opela objednat??

A když to zaslepím, hodí mi to chybu, vrátím to zas zpátky, dá se tý chyby nějak zbavit bez diagnostiky?
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Reklama
 

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 26 úno 2007, 21:39

To právě nevím jestli je funkční. Jednou se mě kontrolka rozsvítila a když jsem zajel na diagnostiku tak to hodilo EGR - chyba průtoku. Po vymazání chyby to bylo dobrý a po 600 km se rozsvítila znovu. Tak asi bude špatnej, ale možná by stačilo ho vyčistit. Jenže teď ho mám zaslepenej a když vymažu chybu tak se mě může kontrolka rozsvítit a já nebudu vědět proč. Jestli záslepkou nebo že je špatný ventil. Takže asi budu muset vyhodit záslepku a chybu vymazat a pak budu řešit dál

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 21:46

Marian píše:To právě nevím jestli je funkční. Jednou se mě kontrolka rozsvítila a když jsem zajel na diagnostiku tak to hodilo EGR - chyba průtoku. Po vymazání chyby to bylo dobrý a po 600 km se rozsvítila znovu. Tak asi bude špatnej, ale možná by stačilo ho vyčistit. Jenže teď ho mám zaslepenej a když vymažu chybu tak se mě může kontrolka rozsvítit a já nebudu vědět proč. Jestli záslepkou nebo že je špatný ventil. Takže asi budu muset vyhodit záslepku a chybu vymazat a pak budu řešit dál
tak mně když se kontrolka rozsvítila,tak jsem vlastně odpojil baterku,vymontoval tu záslepku,vrátil egr ventil zapojil baterku a kontrolka již nesvítila,ale jestli tam ta chyba že se kontrolka rozsvítila zůstala tak to nevím taky :oops:

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 úno 2007, 21:48

Nezůstala...
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 21:50

Oťas píše:Nezůstala...
:wink: díky,alespon něco,jsem právě nevěděl,zda mám jet na tu diagnostiku aby to vymazali z paměti, :oops: tak ještě jednou děkuji. :wink:

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 úno 2007, 22:04

To právě musíš, je tam na tom ventilku 20torx. A použij čistič spray na škrtící klapky a karburátory, nebo čistič brzd. Šroubovákem přitom ventilkem otáčej. :wink:
END

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 22:13

Trdlo píše:To právě musíš, je tam na tom ventilku 20torx. A použij čistič spray na škrtící klapky a karburátory, nebo čistič brzd. Šroubovákem přitom ventilkem otáčej. :wink:
to jako ten šroubek vytočit,nebo jím tím ventilkem díky té hlavě šroubu točit,mačkat ho do vnitř a vlastně stříkat a točit s tím,abych se nesnažil ten šroub vytočit ven :oops: :oops: každopádně díky za důležitou informaci.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 úno 2007, 22:16

Netlačit, nevytahovat mechanicky! Jen točit a stříkat. Uvidíš, jaký sajrajt z toho ještě poleze ven. :wink: Možná máš špatnou funkci egru. Uvidíš.
END

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 22:24

Trdlo píše:Netlačit, nevytahovat mechanicky! Jen točit a stříkat. Uvidíš, jaký sajrajt z toho ještě poleze ven. :wink: Možná máš špatnou funkci egru. Uvidíš.
:shock: špatnou funkci??? :shock: já neměl vůbec žádný problém :D jen jsem chtěl preventivně ventil zaslepit,žádné nepříjemnosti se neprojevovali,jen to nechtělo přijmout zaslepení :D :D tudíž jsem pouze očistil ty saze kolem sedla ventilu,když jsem prstem přejel přes ventilek,tak bylo cítit že se prostě pohnul,jinak jsem mu nic nedělal,tak mně nestraš :D :D :wink: :wink:

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 27 úno 2007, 12:10

Marian píše:Tak jsem ho vyfotil a zajímalo by mě kde je ta jehla. Když jsem ho zkoušel tak mě šel ten ventil zatlačit dovnitř jenom asi tak 1mm. Je to správně?
Obrázek


tenhle tam mam ja
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 27 úno 2007, 12:30

hele mozna mam blbej napad ale pri odpojeni ty svorkovnice zmereni normalnim merakem ty krajni svorky by si se mel dozvedet co je + a - ne :?: no a to spinani v urcitych otackach by se dalo asi vzresit na neutral pri konstanich otackach tedy ve dvou lidech :?: jinak mam ten egr co je na dtimto prispevkem ale ten sroubek jsem tam neobjevil mozna jsem blbe cumel :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 27 úno 2007, 16:24

Já tam ten šroubek nemám stoprocentně

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 27 úno 2007, 17:44

Marian píše:Tak jsem ho vyfotil a zajímalo by mě kde je ta jehla. Když jsem ho zkoušel tak mě šel ten ventil zatlačit dovnitř jenom asi tak 1mm. Je to správně?
[img]http://ukazto.com/img_small/5-2vx1.jpg[/img

]
Je to správně.Máš typ EGR,kde se jehla vysouvá ven asi o 6mm a proto musí být podložka vysoká 8mm a mít zahloubení 6mm aby jehla nenarážela a nesvítila kontrolka motoru.

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 27 úno 2007, 17:51

Tak teď už tomu vůbec nerozumím. Ta jehla je ten čudl asi tak v průměru 1cm? A já jsem psal že jde zatlačit asi tak 1mm a ty píšeš že je to správně, ale také píšeš že jehla chodí 6mm směrem ven. Jenže když mám tu záslepku tak mám zaslepený druhý otvor kde nic nechodí. Já už su z toho uplně zblblej

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 27 úno 2007, 21:52

Jj, ty máš typ egr ventilu, kde jehla je ten váleček cca 1cm v průměru. A přesně jak píše HonzaL, musíš si vyrobit záslepku vysokou 8mm, se zahloubením 6mm. Tobě to musí házet chbu, protože jehla se tlačí ven, opře se o zaslepení a tím neotevře, což jednotka bere jako chybu.

Jak už jsem psal, jednotka nedokáže zjistit průtok, zda je nebo ne, jen snímá, zda jehla ventilu chodí do krajních poloh. :wink:
END

Odpovědět