Přesně tak .... 90% Aster s dvěma lambdama hazej chybu tzn. Zetkový motory, já ji mám zaslepenou a nic neháže......Trdlo píše:Astry od roku 2002 a s dvěma lambdama budou házet chybu. Ale ani u mladšího softu prý není pravidlo, že to chybu hází.
AGR / EGR
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Reklama
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
jenže já mám než jednu sondu,motor X16XEL,tady by to mělo prý jít zaslepit normálně,ale jak jsem psal někde v předu kde jsem popsal postup dění po mém zaslepení,dělá to bordel,já tam totiž mám údajně již přehraný softík novější,asi ten z roku 2003,nevím co znamená novější softík,nevím kolikrát se modernizovalOťas píše:Přesně tak .... 90% Aster s dvěma lambdama hazej chybu tzn. Zetkový motory, já ji mám zaslepenou a nic neháže......Trdlo píše:Astry od roku 2002 a s dvěma lambdama budou házet chybu. Ale ani u mladšího softu prý není pravidlo, že to chybu hází.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Já vim pepčo a nechápu proč ti to nejde...asi fakt ten soft. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Asi by to možná stálo zato, zkusit jak jste se bavili o tom zatížení na konekter EGRu, ale to by někdo zasvědcenej musel říct jaký hodnoty tam nacpat.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
No a teď musí někdo znalej říct co je co.... jak to napojit.Trdlo píše:Ale nesmí se přepólovat, nebo odejde.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
tak tedy ještě jedna otázečka,v čem kromně změny funkce ventilu je ten novější soft lepší??co ještě ovládá vylepšuje??jestli má hlavně prvořadý blahodárný vliv jen na funkci AGR,tak bych tam holt nechal někým nahrát ten původní,starý,ale kde je záruka,že to pak klapne a půjde to zaslepit bez vedlejšího negativního efektu??když ho nezaslepím,nechám to jak to je,tak co agr?jaký bude jeho vliv na funkci s tím novým softíkem,jen by se neměl snad tak snadno kousnout,ale to zanášení bude stále pokračovatTrdlo píše:Ne, ne. Jedině znova nahrát starší soft. A záslepku neobjednávej, to nepomůže, to je pro lidi, kteří by se s ní nechtěli vyrábět.![]()
U Tebe je to opravdu softem.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Hele, my děláme všechny auta, ne jen oply..... Neznám detailně specifikace jednotlivých softíků.....
Ale myslím, že nejjednodušší řešení u Tebe bude dvakrát ročně vyčistit egr a nechat ho normálně fungovat. Že to zanáší sání, je sice fakt, ale kdyby to motoru opravdu hodně vadilo, tak ho tam nemontují.
A jelikož nejsi sportovní jezdec (teď se neuraž, jen to vyplívá z tvých příspěvků) tak ti to ani nepřijde a nebude házet moc svinstva na sání.
A jeiný, co by jsi měl dodržovat, je nejezdit dlouho na stejných otáčkách, tím přinutíš egr občas za jízdy zavřít a nasávaný vzduch Ti sání zase trochu vyčistí.![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ale myslím, že nejjednodušší řešení u Tebe bude dvakrát ročně vyčistit egr a nechat ho normálně fungovat. Že to zanáší sání, je sice fakt, ale kdyby to motoru opravdu hodně vadilo, tak ho tam nemontují.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A jelikož nejsi sportovní jezdec (teď se neuraž, jen to vyplívá z tvých příspěvků) tak ti to ani nepřijde a nebude házet moc svinstva na sání.
A jeiný, co by jsi měl dodržovat, je nejezdit dlouho na stejných otáčkách, tím přinutíš egr občas za jízdy zavřít a nasávaný vzduch Ti sání zase trochu vyčistí.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
END
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
takže když mám Zetkovej motor tak jediná věc co pomůže je koupit novej jo. Tak to jste mě nepotěšili. A jak se takovej ventil čistí. A to mám nějakej jinej než mají ostatní. Foto je tady https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... c&start=60 . Zatím jsem ho čistil jen šroubovákem kam jsem se dostal
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
4Marian - Můžeš to zkusit zaslepit, ale jestli ti bude ukazovat chybu, tak máš smůlu.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW