AGR / EGR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 úno 2007, 20:13

Trdlo píše:Astry od roku 2002 a s dvěma lambdama budou házet chybu. Ale ani u mladšího softu prý není pravidlo, že to chybu hází.
Přesně tak .... 90% Aster s dvěma lambdama hazej chybu tzn. Zetkový motory, já ji mám zaslepenou a nic neháže......
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Reklama
 

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 20:14

:shock: fakticky záhada,jsou tu tací,kterým se to rozsvěcuje okamžitě po zaslepení,tak se domníváš,že nemá cenu koupit originální záslepku a celý postup zopakovat?co když se musí po zaslepení kůli mému softíku zajet na diagnostiku a tam to nějak oblafnout :shock: :oops: vědět že to je tím softíkem na sto pro,tak bych to vzdal :lol:

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 20:17

Oťas píše:
Trdlo píše:Astry od roku 2002 a s dvěma lambdama budou házet chybu. Ale ani u mladšího softu prý není pravidlo, že to chybu hází.
Přesně tak .... 90% Aster s dvěma lambdama hazej chybu tzn. Zetkový motory, já ji mám zaslepenou a nic neháže......
jenže já mám než jednu sondu,motor X16XEL,tady by to mělo prý jít zaslepit normálně,ale jak jsem psal někde v předu kde jsem popsal postup dění po mém zaslepení,dělá to bordel,já tam totiž mám údajně již přehraný softík novější,asi ten z roku 2003,nevím co znamená novější softík,nevím kolikrát se modernizoval :(

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 úno 2007, 20:22

Já vim pepčo a nechápu proč ti to nejde...asi fakt ten soft. :roll:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 20:23

Oťas píše:Já vim pepčo a nechápu proč ti to nejde...asi fakt ten soft. :roll:
:oops: :lol: a oblafnout ho asi nelze,tedy nějak na diagnostice přizpůsobit :?: :oops: :shock:

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 úno 2007, 20:27

Ne, ne. Jedině znova nahrát starší soft. A záslepku neobjednávej, to nepomůže, to je pro lidi, kteří by se s ní nechtěli vyrábět. :wink:
U Tebe je to opravdu softem. :wink:
END

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 úno 2007, 20:28

Asi by to možná stálo zato, zkusit jak jste se bavili o tom zatížení na konekter EGRu, ale to by někdo zasvědcenej musel říct jaký hodnoty tam nacpat.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 úno 2007, 20:30

6V stačí, to jsem psal. Napojit na krajní svorky. Ale nevím která je plusová a která mínusová. Zatěžovat je to prej optimální trafíčkem na vláčky, kde plynule nastavuješ proud a tím i otevření egru. Ale nesmí se přepólovat, nebo odejde.
END

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 úno 2007, 20:32

Trdlo píše:Ale nesmí se přepólovat, nebo odejde.
No a teď musí někdo znalej říct co je co.... jak to napojit.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 20:47

Trdlo píše:Ne, ne. Jedině znova nahrát starší soft. A záslepku neobjednávej, to nepomůže, to je pro lidi, kteří by se s ní nechtěli vyrábět. :wink:
U Tebe je to opravdu softem. :wink:
tak tedy ještě jedna otázečka,v čem kromně změny funkce ventilu je ten novější soft lepší??co ještě ovládá vylepšuje??jestli má hlavně prvořadý blahodárný vliv jen na funkci AGR,tak bych tam holt nechal někým nahrát ten původní,starý,ale kde je záruka,že to pak klapne a půjde to zaslepit bez vedlejšího negativního efektu??když ho nezaslepím,nechám to jak to je,tak co agr?jaký bude jeho vliv na funkci s tím novým softíkem,jen by se neměl snad tak snadno kousnout,ale to zanášení bude stále pokračovat :lol: :shock: prostě začarovanej kruh,zanášení se nevyhnu. :(

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 26 úno 2007, 20:57

Hele, my děláme všechny auta, ne jen oply..... Neznám detailně specifikace jednotlivých softíků.....
Ale myslím, že nejjednodušší řešení u Tebe bude dvakrát ročně vyčistit egr a nechat ho normálně fungovat. Že to zanáší sání, je sice fakt, ale kdyby to motoru opravdu hodně vadilo, tak ho tam nemontují. :wink:
A jelikož nejsi sportovní jezdec (teď se neuraž, jen to vyplívá z tvých příspěvků) tak ti to ani nepřijde a nebude házet moc svinstva na sání.
A jeiný, co by jsi měl dodržovat, je nejezdit dlouho na stejných otáčkách, tím přinutíš egr občas za jízdy zavřít a nasávaný vzduch Ti sání zase trochu vyčistí. 8)
END

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 21:07

:wink: tak děkuji za info :( zůstane tedy horší varianta,jinak k technice jízdy,nezávodím,to ano,ale nejsem louda s cihlou pod plynem,prostě když je třeba,tak motoru dopřeji proběhnout se v jemu příznivých otáčkách,stav při předjíždění,odpal v kopci,tam jí rád přiložím a roztočím,ale pak jdu opět na pohodu,tudíž střídám pijánko otáčky 2500-3000, no a taky ty živější kolem 3500-4000, ale opravdu vždy krátkodobě,tak snad ten ventil je nucený se neflákat a občas si zacvičit :D :wink: :oops:

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 26 úno 2007, 21:20

takže když mám Zetkovej motor tak jediná věc co pomůže je koupit novej jo. Tak to jste mě nepotěšili. A jak se takovej ventil čistí. A to mám nějakej jinej než mají ostatní. Foto je tady https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... c&start=60 . Zatím jsem ho čistil jen šroubovákem kam jsem se dostal

pepca

Příspěvek od pepca » 26 úno 2007, 21:25

:shock: já když jsem očistil benzínem ten ventilek,tedy i to sedlo kolem něho,tak se přesně v jeho středu ukázala hlavička na šroubovák,asi na hvězdičku,jsme na to s Jardou koukali,samozřejmně jsem do toho nehrabal,chodí tak jsem ho nechal být,odstranil jsem ty saze a pak již pod prstem bylo znát jak ventilek maká :wink:

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 úno 2007, 21:27

4Marian - Můžeš to zkusit zaslepit, ale jestli ti bude ukazovat chybu, tak máš smůlu.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Odpovědět