Zahřátí motoru na provozní teplotu.
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
Moje slova...ale 90 stupnů vyběhne až tak po 3 až 4 kmpepca píše:souhlas,takhle to dělá ta teplota i mně,již jsem se ptal někoho z vás zda to je v pohodě.mám tedy šestnáctku ale teplotně chodí jako tobě.topit topí téměř okamžitě,stačí chvilka.Zigi píše:Mam osmnactku a ta se mi zahreje na 90°C jen ve meste,za jizdy myvam obvykle cca 80-85!
Jinak mi to trva na tech 80 asi 4-5km!
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...
Má Astra G
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...
Má Astra G
no vidíte a mně ta teplota dojde na polovinu až ve městě když stojím, jinak při jízdě se drží hodně dole a u 1,6 je to prý normál. U starších modelů Opelů byla totiž mnohem vyšší provozní teplota a tím i jiné termostaty atd. Měl jsem Asconu a Astru F a obě měli provozní teplotu okolo 98 stupnů a tohle Géčko má 80-85.
Astra G, 1.6, 99", 5D v plné polní http://www.youtube.com/watch?v=53IsXC3dWFg&eurl=