Cukání motoru 1500-2700 ot
Cukání motoru 1500-2700 ot
Na zafiře 1.8i 1999 85kw, mám problém s cukáním motoru při akcelerování. Škube jen v rozmezí těchto otáček 1500-2700. Od 3000 není problém. Volnoběh nekolísá, při klidné jízdě bez akcelerace jede plynule. Další problém je při řazení, pokud vymáčknu spojku v tomhle rozmezí, tak si motor někdy sám přidá otáčky. Na diagnostice našli jen chybu v lambda sondě. Tu jsem vyměnil. Ještě se chystám na výměnu filtrů a svíček. Ale nemyslím si, že to problém vyřeší.
- Reklama
Ještě uvidím. Koupil jsem ji minulý týden a začínám to vychytávat. Příští týden ještě vyměním filtry a svíčky a uvidím, třeba ještě na něco narazím. Vzduchový filtr je dost zaneřáděný. Dál mám vadné čidlo ABS v levém předním kole, konektory to není, už jsem je čistil, takže náboj. Opravoval jsem el. natáčení zrcátek nahoru a dolů, v obou zrcátkách byly zatuhlé kolečka.
Tak vyřešeno . Výměna vzduchového a benzínového filtru, výměna svíček. A už to necuká. Ale je možný, že to bylo tou Lambda sondou. Nechal jsem si jen vyjet chyby z motoru - ukázaly levé přední čidlo ABS a lambda sondu. A pak jsem si ji vyměnil sám. Ale chybu už jsem nevymazal. Tak je možný, že se to projevilo až po několika vypnutí a zapnutí motoru. Jinak ABS taky vyřešeno. Pomohla
výměna levého předního náboje (3690Kč). Konečně se přestaly náhodně rozsvěcovat kontrolky ABS a TC - pořád jsem musel vypínat motor a zapínat, to na chvíli pomohlo. .Tak to snad vydrží, čas ukáže.
výměna levého předního náboje (3690Kč). Konečně se přestaly náhodně rozsvěcovat kontrolky ABS a TC - pořád jsem musel vypínat motor a zapínat, to na chvíli pomohlo. .Tak to snad vydrží, čas ukáže.
Keď som čítal tvoj príspevok, tak som myslel že si jazdil s mojim autom!!! presne tie isté problémy.Takže si vymenil lambda sondu a problém bol preč?Koľko stála tá sonda?Filtre mám ok.A ešte čo si robil v tých zrkadlách?Iba premazal?Urbis píše:Tak vyřešeno . Výměna vzduchového a benzínového filtru, výměna svíček. A už to necuká. Ale je možný, že to bylo tou Lambda sondou. Nechal jsem si jen vyjet chyby z motoru - ukázaly levé přední čidlo ABS a lambda sondu. A pak jsem si ji vyměnil sám. Ale chybu už jsem nevymazal. Tak je možný, že se to projevilo až po několika vypnutí a zapnutí motoru. Jinak ABS taky vyřešeno. Pomohla
výměna levého předního náboje (3690Kč). Konečně se přestaly náhodně rozsvěcovat kontrolky ABS a TC - pořád jsem musel vypínat motor a zapínat, to na chvíli pomohlo. .Tak to snad vydrží, čas ukáže.
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
Zrcátka jsem rozebral opatrně podle knížky "jak na to", která je v pdf na netu. Nejhorší je to vyloupnutí, napřed jsem skla natočil co nejvíc směrem k autu a pak od kraje opatrně odcvaknul. Pak opatrně odcvaknout konektory na vyhřívání zrcátek. Odcvaknout konektor k motorkům. Odlepit pryžovou vložku mezi motorky a odšroubovat třemi šrouby. Uvnitř natáčecího mechanismu je potřeba oddělat motorky, jsou jen nasunuty. a vytáhnout kolečka, pak jsem jen lehce přejel vodním smirkem díru v těch hlavních kolečkách a promazal olejem. Oni ty kolečka se po čase zadřou a pokud je nevyčistíš tak spálíš motorek, nebo opálíš konektory v ovládacím spínači, ty jsem taky přejížděl vodním smirkem. Lambda sondu mi dali k autu v bazaru, kde jsem jej koupil. Dovezli jej z německa - cena je vyšla na 1500 Kč. Teď už auto jezdí perfektně, akorát když je motor studený, tak to trošku cuká, ale po zahřátí je to ok.