Spotreba s automatem
To je dost divny ze by to zralo tolik. Mozna bude odchazet nejaky cidlo. Nevim jak je to u opla, ale u vw se da na diagnostice kouknout na hodnoty "trimu" na jednotlivejch cidlech a pokud jsou nejaky podivny hodnoty tak vymenit jeste nez to zacne hazet chybu.
BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
- Reklama
je to člověk kterej už dělal dost aut který znám a nikdy žádnej prolém, vždy si dělá zálohu takže je schopen kdykoliv vrátit původní hodnoty, dává 14 dní na vyzkoušení a když si to rozmyslíš do tý doby tak si naúčtuje 1500 za práci a zbytek z ceny čipu vrátí...Luky píše:4Vojta: Za sestku je to pekna cena, pocitam asi jen prehrani sw?
Dava na to zaruku a v pripade problemu vrati puvodni nastaveni RJ? Jestli jo a neni to zadnej kutil Tim, tak to je docela zajimavy.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
nemam, zatim neni důvod...dycky než se k tomu dokopu tak kupuju jiný autoAstraDTI píše:...BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Myslíž že keď prečipujem motor na vyšší výkon tak by to malo ešte menej žrať? Aj keď mám automat?Vojta píše:nemam, zatim neni důvod...dycky než se k tomu dokopu tak kupuju jiný autoAstraDTI píše:...BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
No vem to logicky, zvysi se ti vykon, budes mene slapat na plyn a tim padem pojedes v nizsich otackach tim padem bys mel mit mensi spotrebu, precipovanim se ti ale snizi zivotnost motoru, ja bych do toho nesel, to uz si radsi koupim vykonnejsi motor s novym autem, ale me 100koniku staciSršeň píše: Myslíž že keď prečipujem motor na vyšší výkon tak by to malo ešte menej žrať? Aj keď mám automat?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
No veď áno, pri manualnej prevodovke to je jasné. Ale automat si riadi preradenie rýchlosti sám a pri ňom to nemám ako ovplyvniť. Mne nejde o zvýšenie výkonu pretože nejazdím F1 a z toho som už vyrástol, ale kvôli tej spotrebe, ak by to teda pomohlo.milosh píše:No vem to logicky, zvysi se ti vykon, budes mene slapat na plyn a tim padem pojedes v nizsich otackach tim padem bys mel mit mensi spotrebu, precipovanim se ti ale snizi zivotnost motoru, ja bych do toho nesel, to uz si radsi koupim vykonnejsi motor s novym autem, ale me 100koniku staciSršeň píše: Myslíž že keď prečipujem motor na vyšší výkon tak by to malo ešte menej žrať? Aj keď mám automat?
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
Ja mam z VW zkusenost ze spotreba klesla vyznamne jen pri sportovnejsi jizde. Pri jizde stylem "klobouk" nebo uplne nadoraz to zralo IMHO stejne jako pred chipem, mozna i vic. Jenom v rezimu kdy prechipovany auto jelo zhruba tak, jako by to zvladlo pred chipem nadoraz se projevilo to, ze neni potreba tak vytacet (udrzoval se nizsi ztratovej vykon v prevodech) a bralo to cca o 0,5l min. Ta uspora paliva je podle me hlavne dana tim, ze neni treba motor pri akceleraci vytacet a lze jet pri nizsich hodnotach ztrat v prevodech - pri konstantni rychlosti si tedy clovek nepomuze. Narust vykonu neni dan tim ze spalovani je efektivnejsi, ale hlavne tim ze turbo vic preplnuje a proto muzu spalit vic paliva.
mam automat od augusta 2006, nieco uz som s nim poskusal, a mozem povedať, že keby som tam nemal palubny pc a nemal na ociach okamzitu spotrebu tak je tazke sa s tym naucit jazdit usporne, ten pc vyrazne pomoze. mam 1.6- 100k a na tom sa velmi pomaly neda jazdiť, je to celkom žive a treba sa stale krotiť a hlavne prispoôsobiť sa mestskej premavke lebo ak nie tak je tam hned spotreba 10litrov bez problemov, ak sa vodič prispôsobí k ostatnym v meste tak sa da urobiť okolo 7,2litra. Ale najzaujimavejšie je to na dlhe trasy a to som uz tu pisal a vsetci ma potom ohovorili lebo som tam napisal tušim 5,5litra, tak teraz upravujem na rozsah 5,4 až 6,5. Najčastejšie mám 5,8litra.
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat
Já mám automat bez palubního PC - tak pohoď nějakou radu jak jezdit s automatem aby byla nízká spotřeba, kterou jsi podle PC vysledoval.alex píše:mam automat od augusta 2006, nieco uz som s nim poskusal, a mozem povedať, že keby som tam nemal palubny pc a nemal na ociach okamzitu spotrebu tak je tazke sa s tym naucit jazdit usporne, ten pc vyrazne pomoze. mam 1.6- 100k a na tom sa velmi pomaly neda jazdiť, je to celkom žive a treba sa stale krotiť a hlavne prispoôsobiť sa mestskej premavke lebo ak nie tak je tam hned spotreba 10litrov bez problemov, ak sa vodič prispôsobí k ostatnym v meste tak sa da urobiť okolo 7,2litra. Ale najzaujimavejšie je to na dlhe trasy a to som uz tu pisal a vsetci ma potom ohovorili lebo som tam napisal tušim 5,5litra, tak teraz upravujem na rozsah 5,4 až 6,5. Najčastejšie mám 5,8litra.
Astra G 1,8 16V caravan, automat
vsimol som si ze ak napr. udrzujes rychlost (stale rovnaku) tak sa da slapat na pedal tak ze spotreba je cca 8L a auto nezrychluje ani nespomaluje, ale ak zacnes uberat plyn (nie je to velky rozsah) a najdes to miesto na tom plyne ze to auto aj tak nespomali a vtedy sa pozriet na spotrebu tak je o 3L mensia. Samozrejme pisem o okamzitej spotrebe. Proste chcem povedat, ze ak vodic slape na plyn len tolko aky vykon momentalne potrebuje a robi to spojito( plynule) tak to auto az tak vela nezozerie. najdrahsie je rozbiehanie z uplneho zastavenia, s tym sa asi nic neda robit ak ano, poradte Idealne je jazdit tak ze dosiahnes pozadovanu rychlost a potom ju celu dobu jazdy uz len udrziavas.
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat
Už som si išiel dať prečipovať motor, ale keď zistil že mám automat.prevodovku, tak mi povedal že to neurobí, že by to poškodilo prevodovku, že je stavaná na výkon 60 kW. Hovoril že by to šlo jedine prepálením RJ motora a aj prevodovky. A to bola pálka 12.000,- Ináč hovoril že spotreba by šla o 0,5-1 l dole.AstraDTI píše:Ja mam z VW zkusenost ze spotreba klesla vyznamne jen pri sportovnejsi jizde. Pri jizde stylem "klobouk" nebo uplne nadoraz to zralo IMHO stejne jako pred chipem, mozna i vic. Jenom v rezimu kdy prechipovany auto jelo zhruba tak, jako by to zvladlo pred chipem nadoraz se projevilo to, ze neni potreba tak vytacet (udrzoval se nizsi ztratovej vykon v prevodech) a bralo to cca o 0,5l min. Ta uspora paliva je podle me hlavne dana tim, ze neni treba motor pri akceleraci vytacet a lze jet pri nizsich hodnotach ztrat v prevodech - pri konstantni rychlosti si tedy clovek nepomuze. Narust vykonu neni dan tim ze spalovani je efektivnejsi, ale hlavne tim ze turbo vic preplnuje a proto muzu spalit vic paliva.
X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
nebavilo by ma to
ste tu pisali poniektori... ze niet nad komfort automatu... hm neviem no mozno to bude tym, ze som prilis mlady este, ale proste mna by automat nebavil rok som na nom jazdil v usa a bola to hruza nuda, teraz mam normal manual a je to zabava si shiftovat len tak hore dole, na rozdiel od toho ze mam len brzdu a plyn jak na nejakej motokare pre deti
no mozno to bude len osobny pocit, ale tak nedalo mi to nenapisat
no mozno to bude len osobny pocit, ale tak nedalo mi to nenapisat