AGR / EGR

Odpovědět
Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 20 led 2007, 18:18

NO teda moc pěkně ses rozepsals. Já jsem měl problém že se mě rozsvítila kontrolka Systém řízení emisí ve výfukových plynech a svítila stále. Zajel jsem na počítač a hlásil EGR - Chyba průtoku. Chybu vymazal a od té doby najeto 200Km a zatím v pohodě. Co si mám o tom myslet?

Reklama
 

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 21 led 2007, 13:48

kontorlka "System rizeni emisi.." - co to je?

obecne-pokud se chyba neopakuje, mohl to byt jen "nahodny" moment chyboveho hlaseni, nicmene nedoporucuju podcenovat. podruhe hlasena stejna chyba je uz na okamzite reseni.

ale dokud je agr "nazivu", lze udajne procistit-dle letaku (nekde jsem ho videl, nevim uz kde) z toho udelaji skoro novy ventil, cena kolem 1500/procisteni nejaky sprej je na to, ktery protahne cely motor.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PIKI » 21 led 2007, 13:50

Ja som skusal aj cistit so sprejom na cistenie ckrtiacej klapky cca 800- SK, ziadna zmena! Kupil som v piatok nove EGRko za neskutocnych 2750- SK!!! Vyrobca DELPHI EG 10003. V pondelok ho vymenim a uvidiem ci ta zakliata kontrolka konecne zhasne po vynulovaní chyby!
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 21 led 2007, 17:19

ondrazalsky píše:kontorlka "System rizeni emisi.." - co to je?.
Ta kontrolka je popsaná v manuálu na straně 26 a 170

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PIKI » 22 led 2007, 22:24

Tak EGR je uz vymenene, chyba vymazana a slape to ako hodinky! S toho vypliva ze EGR ventil sa DÁÁÁ zohnat aj neoriginal a z asuper cenu 2750-sk!!!! :D
Naposledy upravil(a) PIKI dne 29 led 2007, 22:54, celkem upraveno 1 x.
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 23 led 2007, 08:23

a sakra, tak to mi muzete odted rikat Opel Sponzor...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 23 led 2007, 12:14

Mě to taky hlásilo chybu EGR ventilu a pak chybu lambdy, obje vyměněno. Pak se jednou na dálnici rozsvítil asi na 5 vteřin kontrolka, pak zhasla od té doby vše ok. Ale teď začínám pozorovat, že dokud se auto neohřeje, tak má strašně dlouhou reakci na sešlápnutí plynu.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 23 led 2007, 12:21

Co poradit jinyho nez diagnostiku. Jak tak koukam, tak by se mozna vyplatilo koupit nejakou "klubovou". V sekci DOWNLOAD nabizel jeden chlapik Opeltech2 i kabel za IMHO velmi slusnej peniz.

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 23 led 2007, 12:22

jo, po vymene za ORIGINALNI agr ventil se mi zda, ze auto jde mnohem lepe "za plynem" - ne ze by byl vyssi vykon, ale proste reaguje bezprostredne na pohyb plynoveho pedalu (at pridavam nebo ubiram) - tohle doufam pozitivne ovlivni spotrebu.

a jeste jednu vec: v topicu pojednavajicim o kolisani otacek na neutral se mluvilo jeste o jedne veci, a to je poskubavani motoru pri konstantni rychlosti na nizke otacky (kolem 2000rpm a niz), nebo pri pridani/ubrani plynu prave v techto nizkych otackach. a zejmena na nizsi prevodovy stupen. TOHOHLE problemu jsme se po vymene agr taky zbavil.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Podbot
Příspěvky: 104
Registrován: 25 dub 2006, 10:18
Bydliště: Milovice nad Labem

Příspěvek od Podbot » 23 led 2007, 22:12

ondrazalsky píše: v topicu pojednavajicim o kolisani otacek na neutral se mluvilo jeste o jedne veci, a to je poskubavani motoru pri konstantni rychlosti na nizke otacky (kolem 2000rpm a niz), nebo pri pridani/ubrani plynu prave v techto nizkych otackach. a zejmena na nizsi prevodovy stupen. TOHOHLE problemu jsme se po vymene agr taky zbavil.
Ja jsem se pokusil vycistit, bohuzel zabralo na cca 200km, a kontrolka "nekontrolovane svitila", rozhodl jsem se zaslepit, pote kontrolka svitila cca asi cca 50 km po nekolika kratsich jizdach, nyni po zaslepeni a ujeti cca 1000km se kontrolka snad na dobro "uklidnila" a je pokoj, spotreba mam dojem jeste klesla. Zatim jsem usetril bratru 5k a doufam ze to tak zustane :-) Zadne mazani zavad, ci odpojovani baterky, auticko si s tim poradilo.
Astra Caravan G, 1.6 16V, X16XEL, 100 edition

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 28 led 2007, 16:55

Chtěl bych zaslepit ventil a tady http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm jsem se dočetl že se má použít měděný nebo hlinikový plech. Nemůžu tam dát gumové těsnění?

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 28 led 2007, 17:20

shorelo by ti
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 28 led 2007, 17:31

ondrazalsky píše:shorelo by ti
Já si to myslel

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 29 led 2007, 18:05

Zigi píše:Kup si plechovku piva a z toho hliniku si udelej tesneni :wink:
To si děláš prču nebo ne :?:
Píšou 1,5mm. Z toho kdyby dělali plechovky tak by byl každej druhej kulturista :lol:

Michal Vlas
Příspěvky: 159
Registrován: 16 led 2007, 20:17
Bydliště: Volary

AGR ventil astra G

Příspěvek od Michal Vlas » 29 led 2007, 21:14

Čau kolegové. Já měl ten samej problem s ventilem. Strašně to cukalo a svítila mi kontrolka motoru. Taky jsem scháněl nějaky informace tady na fóru a docela mi to pomohlo. Zajímavé názory a rady. Ja jsem ten ventil vyndal a na jehlu jen nastříkal WDčko a pořádně prohejbal. Poskládal sem to a zdá se že je to dobry. Tak zatím na tu opravu mam najeto jen 200Km. Ale nechci to chválit pač se to pak vždy vys..... :D

Odpovědět