čidlo otáček

Zdenek 9
Příspěvky: 18
Registrován: 09 srp 2006, 20:45
Bydliště: Jedovnice

čidlo otáček

Příspěvek od Zdenek 9 » 03 led 2007, 11:28

Asi kuna mi přetrhla kabel asi od snímače otáček. Otáčkoměr neukazuje a při volnoběhu lítají otáčky, jinak to celkem jede, jel jsem jen kousek. Bohužel nemůžu teď být moc bez auta. Můžu s tím takhle jezdit? Na co je čidlo do ŘJ ještě využívané? Mám X17 DTL. :(
Díky. :?

Reklama
 

Pipóch
Příspěvky: 38
Registrován: 01 lis 2006, 20:37
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipóch » 03 led 2007, 21:18

Co nejdříve vyměnit čidlo otáček. Při vyřazení čidla otáček klikového hřídele jednotka používá náhradní signál s pal. čerpadla.

Zdenek 9
Příspěvky: 18
Registrován: 09 srp 2006, 20:45
Bydliště: Jedovnice

Příspěvek od Zdenek 9 » 03 led 2007, 21:34

to Pipoch:
Díky, bohužel v Brne čidlo nemají, ale objednají. :(
Můžeš pro příště poradit schopného opraváře na Opel v našem okolí?
Díky :wink:

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 03 led 2007, 21:36

Nechci se hádat, ale myslím, že buď využívá info z otáček kliky, nebo z vačky. :oops: Proto je snímač otáček vačky (pod krytem rozvodů, u řemenice vačky) a snímač kliky ( téměř na spodku u řemenice kliky směrem k altíku) :wink:
END

Zdenek 9
Příspěvky: 18
Registrován: 09 srp 2006, 20:45
Bydliště: Jedovnice

Příspěvek od Zdenek 9 » 03 led 2007, 21:46

Trdlo píše:Nechci se hádat, ale myslím, že buď využívá info z otáček kliky, nebo z vačky. :oops: Proto je snímač otáček vačky (pod krytem rozvodů, u řemenice vačky) a snímač kliky ( téměř na spodku u řemenice kliky směrem k altíku) :wink:
A které čidlo se používá k čemu? Přestal mi fungovat otáčkoměr a čidlo je spíše dole asi tedy u kliky. To jsem nevěděl, že tam jsou čidla dvě.

Pipóch
Příspěvky: 38
Registrován: 01 lis 2006, 20:37
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipóch » 03 led 2007, 21:54

Kde jsi se ptal v Brně????????

Pipóch
Příspěvky: 38
Registrován: 01 lis 2006, 20:37
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipóch » 03 led 2007, 22:00

Trdlo píše:Nechci se hádat, ale myslím, že buď využívá info z otáček kliky, nebo z vačky. :oops: Proto je snímač otáček vačky (pod krytem rozvodů, u řemenice vačky) a snímač kliky ( téměř na spodku u řemenice kliky směrem k altíku) :wink:
Je to motor X17DTL

Zdenek 9
Příspěvky: 18
Registrován: 09 srp 2006, 20:45
Bydliště: Jedovnice

Příspěvek od Zdenek 9 » 03 led 2007, 22:00

V Asku

Pipóch
Příspěvky: 38
Registrován: 01 lis 2006, 20:37
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipóch » 03 led 2007, 22:04

Zítra se zeptám v BS, pak ti napíši zda-li je
mají. Ať tam nemusíš jezdit.

Zdenek 9
Příspěvky: 18
Registrován: 09 srp 2006, 20:45
Bydliště: Jedovnice

Příspěvek od Zdenek 9 » 03 led 2007, 22:07

to Pipoch:
Díky :)

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 03 led 2007, 22:34

Pipóch píše:
Je to motor X17DTL
Sorry, nevšiml jsem si. :oops:
END

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 04 led 2007, 16:18

Mě by spíše zajímalo co tě potkalo s autem a proč do motoru nesahat když má přes 200.000km. :shock:
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Uživatelský avatar
Happy
Příspěvky: 863
Registrován: 26 lis 2006, 12:58
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Happy » 04 led 2007, 17:15

STAN.CHAD píše:Mě by spíše zajímalo co tě potkalo s autem a proč do motoru nesahat když má přes 200.000km. :shock:
některým bych doporučil do motoru nesahat ať už má auto najeto kolik chce :D
Auto musí sloužit mně, né já jemu.
Astra Caravan Comfort → Mercedes Benz

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 04 led 2007, 18:34

STAN.CHAD píše:Mě by spíše zajímalo co tě potkalo s autem a proč do motoru nesahat když má přes 200.000km. :shock:
Tak si to přečti:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2111
END

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 04 led 2007, 21:00

Díky už jsem v obraze.Taky mám problémy s blikajícím bleskem a spotrebou oleje a přemyšlel jsem o GO,cena až 60.000.Pak mě známí poradili opraváře který mi nabizel hned 2 motory jeden 100.000km a druhý112.000km za 15.000kč,mimochodem jezdí rally M.R. s Oplem Astra G. Jsou z bouraček, obě ty Astry jsem viděl a je jakási zaruka že mají natočeno to co je na tachoši,o tom svém to nemohu tvrdit.Ale jinak auto jezdí bez problémů .
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Odpovědět