Priznaky:
Motor vacsinou drzi volnobeh 1200. Po stlaceni a uvolneni plynoveho pedalu otacky neochotne padaju na 1200.
Pri dlhsom bezani na volnobeh sa otacky menia + - 100 potom ECU vyhodi chybu IAC ventilu.
Sprava sa ako keby motor dostaval falosny vzduch a ECU si s tym nevie poradit.
Motor bezi (trochu znizi otacky) aj ked rukou uplne uzavriem privod vzduchu do klapky a egr je zaslepene.
Rozvody mene pred 15 000
Novy IAC ventil (ziadna zmena ide ako so starym)
Vycistene vstreky
Vycistena klapka (aj ten kanalik) + nove tesnenie pod klapkou
Nova vyfukova sustava + lambda
Cidlo teploty vody (pri termostate) funkcne
Vetil vyparov z nadrze funkcy
EGR zaslepene ( ak by bol chybny a mohol prepustat vzduch) zaslepeny alebo nie - nema vpliv
Cidlo teploty nasavaneho vzduchu - funkcne
Nakoniec vcera som menil tesnenie pod sacim potrubim - nemalo to ziadny vpliv.
Ja uz netusim odkial ten motor berie falosny vzuch.
Dik ze si sa docital az sem
