Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
U motoru na LPG bývá ještě problém se zanesením vstřiků. Při jízdě na plyn se usazují karbonové úsady, které chybějící benzín nerozpouští a vstřik ucpou. Potom některý ze vstřikovačů není schopen pustit potřebné množství paliva. Projevuje se to nejvíce právě při studeném startu, kdy je nutné vstříknou větší dávku paliva. Někdy pomůže do benzínu přidat čistič palivové soustavy, je to nejjednodušší a nejlevnější způsob opravy. pokud nepomůže tak vstřiky ven a oprava.
Já doporučuji tento: https://www.bg-care.cz/prevence/osetren ... s513219762
Samozřejmě je potřeba vyjezdit jednu nádrž jenom na benzín aby se to aplikovalo.
Já doporučuji tento: https://www.bg-care.cz/prevence/osetren ... s513219762
Samozřejmě je potřeba vyjezdit jednu nádrž jenom na benzín aby se to aplikovalo.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz
- Reklama
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Ahoj!
Na zanesení vstřikovačů bych řekl, že má ten LPG krátkou dobu, navíc by to pak jelo alespoň na to LPG.
Vyřeš nejdřív ŘJ LPG, odstav jí z provozu a uvidíš. Je to jiná jednotka, než originální ŘJ motoru.
Obvykle bývá napájena za tím účelem při instalaci LPG zřízenou odbočkou přímo od plus pólu z baterie, přes pojistku. Tu vytáhni a zkus nastartovat.
Když se instaluje sekvenční vstřikování LPG, tak se musí odpojit vstřiky benzínu, na ně se letují nové vodiče a odpůrky. Prohlédni správnost zapojení konektorů vstřikovačů benzínu a jejich zacvaknutí a zajištění drátovou pojistkou, už jsem viděl, že tam zpět pojistky nedali a pak se konektor vysunul. Pokud by však došlo k přerušení kabeláže kterou napojovali novou instalaci LPG na stávající vedení ke vatřikovačům - nebo se tam objevil studeňák, tak by vstřik nedával palivo vůbec = když vytáhneš svíčku z toho válce co nezapaluje, je mokrá od benzínu, nebo suchá?
Při instalaci LPG se také musí nově vyvést další hadička k MAP senzoru LPG, tak zkontroluj její správné nasazení, když je tam únik, rozhodí to chod motoru i na benzín ztrátou podtlaku.
Z diagnostiky se podívej na hodnoty tlaku plnícího vzduchu a teplotu plnícího vzduchu a chladící kapaliny, zda odpovídají skutečnosti +-.
Mára
Na zanesení vstřikovačů bych řekl, že má ten LPG krátkou dobu, navíc by to pak jelo alespoň na to LPG.
Vyřeš nejdřív ŘJ LPG, odstav jí z provozu a uvidíš. Je to jiná jednotka, než originální ŘJ motoru.
Obvykle bývá napájena za tím účelem při instalaci LPG zřízenou odbočkou přímo od plus pólu z baterie, přes pojistku. Tu vytáhni a zkus nastartovat.
Když se instaluje sekvenční vstřikování LPG, tak se musí odpojit vstřiky benzínu, na ně se letují nové vodiče a odpůrky. Prohlédni správnost zapojení konektorů vstřikovačů benzínu a jejich zacvaknutí a zajištění drátovou pojistkou, už jsem viděl, že tam zpět pojistky nedali a pak se konektor vysunul. Pokud by však došlo k přerušení kabeláže kterou napojovali novou instalaci LPG na stávající vedení ke vatřikovačům - nebo se tam objevil studeňák, tak by vstřik nedával palivo vůbec = když vytáhneš svíčku z toho válce co nezapaluje, je mokrá od benzínu, nebo suchá?
Při instalaci LPG se také musí nově vyvést další hadička k MAP senzoru LPG, tak zkontroluj její správné nasazení, když je tam únik, rozhodí to chod motoru i na benzín ztrátou podtlaku.
Z diagnostiky se podívej na hodnoty tlaku plnícího vzduchu a teplotu plnícího vzduchu a chladící kapaliny, zda odpovídají skutečnosti +-.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Tak tomu co mi tady napsal Marek Sládek rozumím jako koza náklaďáku! Nemám nožnost auto odvézt-parkovat někde v garáži a tam třeba kutit, bydlím v baráku kde je to k el. zástrčce sakra daleko. Teď navíc nefunkční auto stojí na parkovišti u sídliště a bude celkem problém sním "doskákat" na tři válce do OPEL servisu.
Taky jsem včera odpojil baterku, aby se (jak se tady psalo) resetovala ŘJ, dodnes je odpojená.
Taky jsem včera odpojil baterku, aby se (jak se tady psalo) resetovala ŘJ, dodnes je odpojená.
ASTRA LA VISTA
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Až se dnes po noční prospím, tak odvezu auto do servisu OPEL, ať se potrápí i oni.
ASTRA LA VISTA
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Ahoj.
No když si do současné doby nezjistil ani zda svíčka na válci, který nejde, je suchá, nebo mokrá od benzínu, tak Ti těžko něco poradit.
Držím palce, aby Tě v servise neposlali pryč, s tím, že to je LPGčkem, nebo nezačali systematicky měnit jednu část po druhé až k astronomické částce za tyto díly.
Mára
No když si do současné doby nezjistil ani zda svíčka na válci, který nejde, je suchá, nebo mokrá od benzínu, tak Ti těžko něco poradit.
Držím palce, aby Tě v servise neposlali pryč, s tím, že to je LPGčkem, nebo nezačali systematicky měnit jednu část po druhé až k astronomické částce za tyto díly.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Máro děkuji za přání. Ze srvisu mi dnes přišla sms-ka že mi u škrticí klapky schází podlaková hadička-nějaké odvětrání nádrže či co, a cena je něco kolem 700.-Kč. Mechanik prý nedávno stejný problém řešil a tak věděl kam sáhnout. Ovšem dodání této hadičky z říše a instalace do auta může trvat cca 10 dnů! Když jsou teď ty svátky, tak počítám že budu chodit pěšky nebo občas jezdit smartem dýl. Hned jsem mu řekl, že mi min. rok měnil mechanik spodní čepy+kosti(stabilizačni tyče) a v přední nápravě se opět ozývají rány takže byly asi z číny nebo z užgorodu tak ať mi je vymění za kvalitnější-zřejmě originál GM. To zase bude ranec peněz, z auta má majitel jen dvě radosti: když dobře koupí a dobře prodá . Ale co, takové auto jsem chtěl už dávno a tak mu dopřeji péči.
Mimo to, včera jsme měli v práci posezení-seznámení se s novým zaměstnavatelem. Ochranka Č.O.S. která továrnu střežíla 17 let dostala padáka a místo ní bude jiná s podmínkou že si původní osazenstvo musí ponechat. Tzn. že tam zůstaneme dál akurát změníme oděv a zvyky. Ty zvyky myslím ty, že si někteří z továrny udělali "noclehárnu". Prostě se za min. mzdu chodili na vrátnici vyspat, což končí-budou prý namátkově jezdit na kontroly a sledovat činnost! Já jsem z toho nadšený a takovým spáčům pala brada a na čele vyskočil smrtelný pot!
Mimo to, včera jsme měli v práci posezení-seznámení se s novým zaměstnavatelem. Ochranka Č.O.S. která továrnu střežíla 17 let dostala padáka a místo ní bude jiná s podmínkou že si původní osazenstvo musí ponechat. Tzn. že tam zůstaneme dál akurát změníme oděv a zvyky. Ty zvyky myslím ty, že si někteří z továrny udělali "noclehárnu". Prostě se za min. mzdu chodili na vrátnici vyspat, což končí-budou prý namátkově jezdit na kontroly a sledovat činnost! Já jsem z toho nadšený a takovým spáčům pala brada a na čele vyskočil smrtelný pot!
ASTRA LA VISTA
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Ahoj.
Předně gratuluji k odhalení problému! Ale že by chyběla celá hadička? Klidně může vypadnout, ale jsou tam kolikrát i stahovací pásky, stejně ale vypadne na 98% jen na jednom konci.
Ať jezdí!
Mára
Předně gratuluji k odhalení problému! Ale že by chyběla celá hadička? Klidně může vypadnout, ale jsou tam kolikrát i stahovací pásky, stejně ale vypadne na 98% jen na jednom konci.
Ať jezdí!
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Vlákno začalo závadou chodu motoru na tři válce. Vypadená podtlaková hadička bude mít vliv na nepravidelný chod volnoběhu, problematický přechod do otáček, ale válce poběží všechny. No snad to na začátku byla nepřesná diagnoza a oprava bude úspěšná. Přeju ti to Renku .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
tak to jsi hodně velký fajšmekr, měnit čepy na 15 let starym autě v oplu, jen pro info, tyčka stab. Opel stojí 1370 Kč/kus, spodní čep 2310 Kč/kus!!!! K tomu práce a když bude pán šikovnej tak vymění oba čepy a obě tyčky a seš na 10 tis....
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Děkuji kluci a hlavně děkuji Vojtovi. Zavolám tam ať tu opravu čepů a stabilizačních kostí nedělají-nejsem Rotšild!Vojta píše:tak to jsi hodně velký fajšmekr, měnit čepy na 15 let starym autě v oplu, jen pro info, tyčka stab. Opel stojí 1370 Kč/kus, spodní čep 2310 Kč/kus!!!! K tomu práce a když bude pán šikovnej tak vymění oba čepy a obě tyčky a seš na 10 tis....
Od včerejška (14.12.2018) je oprava př. nápravy pozastavená!
ASTRA LA VISTA
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Auto stojí stále v servisu a tak jsem včera zajel koupit vánoční stromek který jsem dovezl smartem. Samozřejmě že jsem zadní okénko nezavřel a jel jsem s otevřeným ze kterého čouhala špice stromku. Hold co se dá dělat
ASTRA LA VISTA
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Tady je důkaz o tom že Smart zase není tak malinký!
ASTRA LA VISTA
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Kde to parkuješ? Na balkóně???
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Re: Problémy se mi bohužel nevyhýbají...Brečím!
Teď je na balkóně ostavený ten stromek, ale po svátcích tam zase bude stát ta nakupní taška . Mimo to, dnes jsem si v servisu vyzvedl Concordii která už zase přede jako hodinky ze Švajcu. Sice mně postrašili, ale já si o tom myslím svoje. Oprava (dodání té hadičky+levý spodní čep a práce 3229.-Kč) Skoro jako u Baťi!
ASTRA LA VISTA