Příspěvek
od Marek Sládek » 07 pro 2018, 11:35
Ahoj!
Na zanesení vstřikovačů bych řekl, že má ten LPG krátkou dobu, navíc by to pak jelo alespoň na to LPG.
Vyřeš nejdřív ŘJ LPG, odstav jí z provozu a uvidíš. Je to jiná jednotka, než originální ŘJ motoru.
Obvykle bývá napájena za tím účelem při instalaci LPG zřízenou odbočkou přímo od plus pólu z baterie, přes pojistku. Tu vytáhni a zkus nastartovat.
Když se instaluje sekvenční vstřikování LPG, tak se musí odpojit vstřiky benzínu, na ně se letují nové vodiče a odpůrky. Prohlédni správnost zapojení konektorů vstřikovačů benzínu a jejich zacvaknutí a zajištění drátovou pojistkou, už jsem viděl, že tam zpět pojistky nedali a pak se konektor vysunul. Pokud by však došlo k přerušení kabeláže kterou napojovali novou instalaci LPG na stávající vedení ke vatřikovačům - nebo se tam objevil studeňák, tak by vstřik nedával palivo vůbec = když vytáhneš svíčku z toho válce co nezapaluje, je mokrá od benzínu, nebo suchá?
Při instalaci LPG se také musí nově vyvést další hadička k MAP senzoru LPG, tak zkontroluj její správné nasazení, když je tam únik, rozhodí to chod motoru i na benzín ztrátou podtlaku.
Z diagnostiky se podívej na hodnoty tlaku plnícího vzduchu a teplotu plnícího vzduchu a chladící kapaliny, zda odpovídají skutečnosti +-.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.