Mám takový problém. Na moji astře mi začal cukat plyn při spinaní turba při 3 - 4 tisících otáčkách(mám posunutej začátek turba od 3,5 do 7k otáček) parkrát cukne a na vyšších otáčkách už jede dá se říct normálně (cca 5k otáček). Cuká to nejvíc když třeba Vyjizdim z tunelu při 85km/h na 5 rychlost. A vyjedu z tunelu a začnu zase zrychlovat. Když se to dostane ke 3 tisícům otáček tak začne hodně nepříjemné cukat jak kdyby se dusila. Když je auto studeny tak to nedělá nebo v zime to nedela. Když je chladnější den nebo večer tak to nedela až tak hodně jako při vedru.
Z prva motor nic nehlásíl a myslel sem, že se jen neco špatně seplo a ještě si to sedne. Jednou po cestě z práce na dalnici mi to cuklo fakt hodně nepříjemné a rozsvitila se kontrolka motoru. Když sem bxl u kamaráda na diagnostice, řeklo to “špatná váha vzduchu” problem P0100 tušim přesně. Tak sem koupil tu samou origo bosch novou váhu vzduchu a děla to pořád. Kontrolka motoru zhasla ale děla to porad a když to připojim na počítač na diagnostiku tak napsala “chybné měření obvodu/objemu váhy vzduchu v okruhu” nebo neco takového.
Vůbec netuším co to může byt.

PS: Astřička je trochu polazena. Přímé sání, přidaný intercooler, naladena vyšší smes(to mě napadlo ze mohlo být ono) jestli kdybych tu směs nedal do základního nastavení jestli by to nepomohlo, dále bez katíku výfuk skoro čistý až na koncový laďák..
Moc Dekuju za každou pomoc.