Kdy vám praskla klika?(kolik km)2.0-2.2dti
Re: Kdy vám praskla klika?(kolik km)2.0-2.2dti
Nemate nekdo fotku kliky z Y20 DTH ? Jak je tam resene to impulzni kolo na snimac otacek ?
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Kdy vám praskla klika?(kolik km)2.0-2.2dti
Mne to jelo jak nachcipla Avia z podfuknutym tesnenim ale hlavne v zataži do kopca rovinka bola v pohode, najazdil som tak asi tyžden a cca 150km ked to pri akceleraciu jeblo, v tu ranu som to poznal že kľuka je Kaput!rami píše:Jake byly prizanky te praskle kliky ?
Neslo nastartovat ,dymilo a jelo jak traktor kdyz jakoby chtil na chvili ?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Kdy vám praskla klika?(kolik km)2.0-2.2dti
Příznaky prasklé klikovky Vectra 2.0 DTH.
Když se to prvně projevilo, tak se z motoru začalo při přidání plynu ozývat drobné cvakání jako volný zdvihák na ventilu. Motor však jel úplně normálně a nic nekouřilo. Po ujetí cca 90 km z práce velmi opatrnou jízdou se při přeřazování z dvojky na trojku motor bez jakékoliv rány (pouze se ozvalo takové zavrzání) zadusil a zdechnul. Startér skoro s motorem nemohl otočit jak motor začal jít ztuha a už to nešlo nastartovat, pouze to pokašlávalo. Po sundání vany zjištěna zlomená klika u druhé ojnice, kdy byla klika navzájem mírně pootočena, proto již snímač otáček kliky nebyl v souladu s čerpadlem a motor již nešel. Zkřížená klikovka dělala takový odpor, že to nešlo skoro pootočit ani montpákou.
Dal jsem jiný motor z vrakoviště, ale taky žádná sláva. Jede pěkně, ale budu měnit těsnění pod hlavou, tlačí to do vody.
Když se to prvně projevilo, tak se z motoru začalo při přidání plynu ozývat drobné cvakání jako volný zdvihák na ventilu. Motor však jel úplně normálně a nic nekouřilo. Po ujetí cca 90 km z práce velmi opatrnou jízdou se při přeřazování z dvojky na trojku motor bez jakékoliv rány (pouze se ozvalo takové zavrzání) zadusil a zdechnul. Startér skoro s motorem nemohl otočit jak motor začal jít ztuha a už to nešlo nastartovat, pouze to pokašlávalo. Po sundání vany zjištěna zlomená klika u druhé ojnice, kdy byla klika navzájem mírně pootočena, proto již snímač otáček kliky nebyl v souladu s čerpadlem a motor již nešel. Zkřížená klikovka dělala takový odpor, že to nešlo skoro pootočit ani montpákou.
Dal jsem jiný motor z vrakoviště, ale taky žádná sláva. Jede pěkně, ale budu měnit těsnění pod hlavou, tlačí to do vody.
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Kdy vám praskla klika?(kolik km)2.0-2.2dti
Takže EDIT: po skutočnom zisteni ze bolo dovozcom stočených rovných 30tkm tak to bude 280tkm kedy to ruplo, ale podiel viny bude pripisovany aj nehode na betonovy múrik ktorý si myslim že to iba urychlil.jerry mouse píše:Tak Keinak ma inšpiroval k novemu vlaknu kedy nám našom dizli praskla kľuka? Tak na mojom dizlaku Y22DTR presne pri 250tkm! Tak sa pochval Kleinaku aj ty Renči
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957