Ahoj.
A když vjedeš na cestu z kostek, nebo polňačku neklepe to?
Mě to na pěkné silnici neklepalo, ale běda na kostkách, nebo retardérech.
Jinak na dalšich fotkach z odkazu jsou zcela jasně patrná auta, která mají horní mysku opřenou o nálitek karoserie, takže s pevným provedením.
Hlavně nechápu a vadí mi, že v tom je takový bordel, jak zde i potvrdili kluci a i dodavatelé ND nabízí podle VIN nepevné provedení, když má být pevné.
Mára
pevné či nepevné provedení horního uložení tlumiče
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: pevné či nepevné provedení horního uložení tlumiče
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- Reklama
Re: pevné či nepevné provedení horního uložení tlumiče
něco najít i zde https://opel.7zap.com/cs/car/t98/k/0/10-0/
astra-g-caravan 1.4 16v x14xe/ 2000
Re: pevné či nepevné provedení horního uložení tlumiče
Abych taky něčím přispěl, měnil jsem tlumiče, uložení...tohle vlákno jsem četl, tak si říkám, nemá mě co překvapit. A překvapilo. Po výměně se sem tam ozvala nečekaní rána v podvozku. Horní guma, co se opírá do kastle byla o 2mm nižší, než originál původní díl. Dal jsem zpět původní a je opět klid. Díl podle VINka, žádný experiment se sportovním podvozkem automat. převodovkou, objednal jsem podle katalogu, co bylo třeba. A ejhle, děti v Číně udělali blbě kopii dílu, Febi
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor