Dnes Auto forum.cz
Dnes Auto forum.cz
Opel je na třetím místě z aut které se po skončení záruky začnou kazit! Píšou to dnes na Auto foru. cz Je to možné? Já jsem měl teda vždy staršího OPELa a tak o tom nemám co psát, ale třeba takový R@sag má novou astřici tak nám snad něco napíše.....
ASTRA LA VISTA
- Reklama
Re: Dnes Auto forum.cz
Ono záleží na úhlu pohledu. Nebo taky, kdo to napsal.
Mé první fungl nové auto byla KIA Picanto. Jo korejec, to nejlevnější, co bylo na trhu se slušnou výbavou.
Auto je spolehlivé. Jediný problém byl se zadřenýma pístkama na brzdovém třmenu. Jinak standart (olej, svíčky, rozvody atd.) Do dneška na něm jezdí ségra.
Po Picantu přišlo fungl další fungl nové auto nové auto Peugeot 207. Že mě debila nenapadlo, proč to lidi prodávají v tak nízkých nájezdech. To se nekazilo po záruce, ale i během. Tak, co mě potkalo:
- před zárukou: prasklá expanzní nádoba, odešlo teplotní čidlo (jenže to je je nějaká slátanina termostatem stálo tehda 5,000),
- po záruce: prasklé těsnění pod hlavou, odešel termostat, zase teplotní čidlo, odešel spojkový válec, začaly se ozývat čepy. Auto jsem prodal, když jsem ho měl 40 měsíců a mělo 75tkm.
Začal jsem čekat rodinu a manželka nechtěla nové na úvěr.
No a v červnu 2013, jsem koupil zafiru. A nedám na ní dopustit, jediný problém je koroze. Jo a na začátku se bloknul termostat, tak to odneslo těsnění pod hlavou. Tak se hned udělala repase hlavy. Přestalo to žrát olej a šup s tím do plynu Zbytek jsou díly, které prostě jednou odejdou. Ale Zafira nemá nějaké ojeby.
Takže jsem manželce koupil Corsu B.
Mé první fungl nové auto byla KIA Picanto. Jo korejec, to nejlevnější, co bylo na trhu se slušnou výbavou.
Auto je spolehlivé. Jediný problém byl se zadřenýma pístkama na brzdovém třmenu. Jinak standart (olej, svíčky, rozvody atd.) Do dneška na něm jezdí ségra.
Po Picantu přišlo fungl další fungl nové auto nové auto Peugeot 207. Že mě debila nenapadlo, proč to lidi prodávají v tak nízkých nájezdech. To se nekazilo po záruce, ale i během. Tak, co mě potkalo:
- před zárukou: prasklá expanzní nádoba, odešlo teplotní čidlo (jenže to je je nějaká slátanina termostatem stálo tehda 5,000),
- po záruce: prasklé těsnění pod hlavou, odešel termostat, zase teplotní čidlo, odešel spojkový válec, začaly se ozývat čepy. Auto jsem prodal, když jsem ho měl 40 měsíců a mělo 75tkm.
Začal jsem čekat rodinu a manželka nechtěla nové na úvěr.
No a v červnu 2013, jsem koupil zafiru. A nedám na ní dopustit, jediný problém je koroze. Jo a na začátku se bloknul termostat, tak to odneslo těsnění pod hlavou. Tak se hned udělala repase hlavy. Přestalo to žrát olej a šup s tím do plynu Zbytek jsou díly, které prostě jednou odejdou. Ale Zafira nemá nějaké ojeby.
Takže jsem manželce koupil Corsu B.
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Dnes Auto forum.cz
Mal som len dva ople, ale terajší Opel Astra Classic po takmer 11 rokoch prevádzky len poistka v elektromagnetickej spojke klimakompresora odišla. Je síce pravda, že zatiaľ len 77 tisíc km.
Predtým Opel Omega r.v. 2001, 300 tisíc km, tam toho bolo viac Slávne čerpadlo VP44, servoriadenie, náhly únik chladiacej zmesi - pridrelo kľukovku, a spústa ďalších drobností
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ta ... podezreli/
Predtým Opel Omega r.v. 2001, 300 tisíc km, tam toho bolo viac Slávne čerpadlo VP44, servoriadenie, náhly únik chladiacej zmesi - pridrelo kľukovku, a spústa ďalších drobností
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ta ... podezreli/
Astra G 1.4 Twinport
Re: Dnes Auto forum.cz
Dnes na seznamu: Zatopí superbu i passatu. Test kombíkového Opelu Insignia
ASTRA LA VISTA
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnes Auto forum.cz
Tak mohu jen říci tolik,
Oprl Astra F = 1992 - 2012, motor 1.4 8v žral oléj a koroze zadních lemů, najeto 260 tis km - dovoz D
Opel Astra G ( Classic II) koupena funglovka ve 2006/12 1.4 Twinport, jezdá dodnes má najeto 140 tis km, repas motoru (benzín v oleji v 80 tis km) po opravě bez potíží. Teď po 11 letech odchází zadní část a středová část výfuku, je tam ještě originál, nadále potřeba vyměnit přední tlumiče (1 začal téct)
Opel Astra J = 2015/3 = 1.4 Turbo 88kw, zde už je ta kvalita o mnohem horší c se týče spracování.
Vyskytují se potíže:
- ze 6 st. převodovkou M32
- Praskání pístních kroužků u motoru 1.4 Turbo 130kw / 140k
- Vrzání plastů v interiéru
- Zadní brzdy, klepání při nerovnostech (vada v konstrukci třmenů)
- Vrzání sedadla řidiše
- Nelícování částí karoserie
- Praskání zadních pružin
- 1.6 16v 85wk 115k - odchází dost často zapalovací lišta
Toto jsou nejčastější poruchy stýcajících modelů Oplu. Mě osobně ještě nic takového nepotkalo a snad nepodká. Jsou tu lidé co mají najeto 160 - 200 tis s Astrou J a bez velkých závat. Je to prostě kus od kusu a jak se šlověk stará o auto. Dnes se ale šetří kde může a taky to tak vypadá.
Šetří ale všechny automobilky a tak každá značka / model má své mouchy. Přesto jak jsme se rozhodoval v roce 2014 o koupi nového vozu, tak jsem se rozhodoval mezi i30, Focusem a Astrou J, přesto jsme zůstal u Opla. Hold plno kovových dílů nahradilo plastových a na naše ČR cesty to opravdu není, pak se sype pořád něco.
i30 a jeji vzhled byl OK, ale kvalita už byla znát, jak jak si člověk do toho sedl = pokud bych věděl, že za 3 roky koupím nové, tak bych asi to toho šel.
Focus se mi nelíbil moc v interiétu a odradil mě motor 1.0 3 válec s Turbem
Astra J je sice velký tlouštík, ale po skoro 3 letech bych neměnil i když třeba se hrozím např. převodovky, snad mě to obejde . Pocestoval jsem s ní Německo, Polsko, SK, Maďarsko, Rakousko a vše pohoda.
Nelituji, že jsem musel připlatit 100 000Kč, oproti i30 a 60 tis oproti Focusu. Protože auto vždy kupujeme na 8 - 10 let.
http://autobible.euro.cz/cenove-srovnan ... en-passat/
Oprl Astra F = 1992 - 2012, motor 1.4 8v žral oléj a koroze zadních lemů, najeto 260 tis km - dovoz D
Opel Astra G ( Classic II) koupena funglovka ve 2006/12 1.4 Twinport, jezdá dodnes má najeto 140 tis km, repas motoru (benzín v oleji v 80 tis km) po opravě bez potíží. Teď po 11 letech odchází zadní část a středová část výfuku, je tam ještě originál, nadále potřeba vyměnit přední tlumiče (1 začal téct)
Opel Astra J = 2015/3 = 1.4 Turbo 88kw, zde už je ta kvalita o mnohem horší c se týče spracování.
Vyskytují se potíže:
- ze 6 st. převodovkou M32
- Praskání pístních kroužků u motoru 1.4 Turbo 130kw / 140k
- Vrzání plastů v interiéru
- Zadní brzdy, klepání při nerovnostech (vada v konstrukci třmenů)
- Vrzání sedadla řidiše
- Nelícování částí karoserie
- Praskání zadních pružin
- 1.6 16v 85wk 115k - odchází dost často zapalovací lišta
Toto jsou nejčastější poruchy stýcajících modelů Oplu. Mě osobně ještě nic takového nepotkalo a snad nepodká. Jsou tu lidé co mají najeto 160 - 200 tis s Astrou J a bez velkých závat. Je to prostě kus od kusu a jak se šlověk stará o auto. Dnes se ale šetří kde může a taky to tak vypadá.
Šetří ale všechny automobilky a tak každá značka / model má své mouchy. Přesto jak jsme se rozhodoval v roce 2014 o koupi nového vozu, tak jsem se rozhodoval mezi i30, Focusem a Astrou J, přesto jsme zůstal u Opla. Hold plno kovových dílů nahradilo plastových a na naše ČR cesty to opravdu není, pak se sype pořád něco.
i30 a jeji vzhled byl OK, ale kvalita už byla znát, jak jak si člověk do toho sedl = pokud bych věděl, že za 3 roky koupím nové, tak bych asi to toho šel.
Focus se mi nelíbil moc v interiétu a odradil mě motor 1.0 3 válec s Turbem
Astra J je sice velký tlouštík, ale po skoro 3 letech bych neměnil i když třeba se hrozím např. převodovky, snad mě to obejde . Pocestoval jsem s ní Německo, Polsko, SK, Maďarsko, Rakousko a vše pohoda.
Nelituji, že jsem musel připlatit 100 000Kč, oproti i30 a 60 tis oproti Focusu. Protože auto vždy kupujeme na 8 - 10 let.
http://autobible.euro.cz/cenove-srovnan ... en-passat/
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnes Auto forum.cz
krásná ale k ničemu... tohle je pouze a jen pro opravdového fandu na srazy....
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Dnes Auto forum.cz
Opravdových fandů je málo, však taky OPC II je u nás tolik, že to spočítáš na prstech. Každopádně ten pocit z jízdy rozhodně není "k ničemu"
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
Re: Dnes Auto forum.cz
To rudě podsvícené rádio tam, to je brutalita
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Dnes Auto forum.cz
Zase něco pro fandy OPELů: http://www.autoforum.cz/predstaveni/toh ... -internetu
Mimo to, zakulatil jsem svůj příspěvek na 3555
Mimo to, zakulatil jsem svůj příspěvek na 3555
ASTRA LA VISTA
Re: Dnes Auto forum.cz
Dnes na seznamu.cz: https://www.stream.cz/meziplyn/10020707 ... razne-lepe
ASTRA LA VISTA
Re: Dnes Auto forum.cz
http://www.auto.cz/opel-nebude-zenevsky ... -internetu
Doporučuji se přečíst i to pod článkem! PSA chce od OPELu vrátit peníze!
Doporučuji se přečíst i to pod článkem! PSA chce od OPELu vrátit peníze!
ASTRA LA VISTA
Re: Dnes Auto forum.cz
Já jsem spíš nešťastný, že Opel koupilo PSA. Bude z toho další francouzská mrdka z pěkným designem.
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS