Četli jste to kluci?
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Četli jste to kluci?
Si vytisknu a někam pověsim
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Re: Četli jste to kluci?
A až to budeš mít vytištěné, tak si na to někam dopiš že první auto které si Cobein dovezl z CH byl Kadett GSi 2.0i 8V! Byl jsem tehdy z toho auta nadšený a jsem díky němu příznivcem OPELů dodnes! Digitální přístrojovka, centrál, servo, šíbr,PC, anatomické sedačky, mlhovky..... Které auto to v roce 1988 mělo? Později až mnou dokoupené a namotované ALU "15 BORBET
Přece jen, Švýcarsko je bohatá země a tam se většinou prdávaly líp vybavené auta.
Přece jen, Švýcarsko je bohatá země a tam se většinou prdávaly líp vybavené auta.
ASTRA LA VISTA
Re: Četli jste to kluci?
Taky jsem ho měl...strašně rád na něj vzpomínám. Vidim jak dneska: Jel jsem si pro něj s kámošem do bazaru v Jindřichově Hradci. Stál tehdy 13000,- a kámoš bazarníka ukecal na 10k
Bílý pětidvířko na plecháčích, edice "Beauty", dotažený z Rakouska. Motor C18NZ, rok '91 a přesně ten samý interiér jako na fotkách v článku. Nezapomenu na zatuhlý brzdový třmeny (šílenej systém) který jsme museli rozhýbávat na pumpě asi už 5km za JH Později jsem tam narouboval třmeny a kotouče z áčkový Vectry. Výtečnej, leč trochu letargickej, motor se 66kw s lehkou kastlí cvičil pěkně. A strašně mi chybí ta nekonečně dlouhá 5q převodovka. Pak jsem s ním srazil 3 kance a už se tetička koroze pěkně rozšoupla, tak šel do světa. Koupil bych si ho z nostalgie zas.
Měli jsme i Nexii, to bylo taky dílo boží 1.5 8v vačkožrout
Bílý pětidvířko na plecháčích, edice "Beauty", dotažený z Rakouska. Motor C18NZ, rok '91 a přesně ten samý interiér jako na fotkách v článku. Nezapomenu na zatuhlý brzdový třmeny (šílenej systém) který jsme museli rozhýbávat na pumpě asi už 5km za JH Později jsem tam narouboval třmeny a kotouče z áčkový Vectry. Výtečnej, leč trochu letargickej, motor se 66kw s lehkou kastlí cvičil pěkně. A strašně mi chybí ta nekonečně dlouhá 5q převodovka. Pak jsem s ním srazil 3 kance a už se tetička koroze pěkně rozšoupla, tak šel do světa. Koupil bych si ho z nostalgie zas.
Měli jsme i Nexii, to bylo taky dílo boží 1.5 8v vačkožrout
Astra G Caravan 98' x16szr
Re: Četli jste to kluci?
Potom jsem si dovezl další- už jen třídveřové GSi (2.0i 16V- původně 150PS ale v Říši byl Fy. WURTH upraven motor na 170PS) a to byla opravdu stíhačka! Ze sprintu v Kopřivnici jsem si odvážel zlatý věnec a asi po třech týdnech se po mém zapsání a zapl.startvného v Troppau ti co už byli zapsání odhlašovali. To auto ve své kategorii nemělo přemožitele. Váha 930 Kg/170 PS!
Já jsem s ním letěl po CZ okrsce 253 Km/hod. dle Digi tachometru a předepsaném roměru kol a pneu.
Já jsem s ním letěl po CZ okrsce 253 Km/hod. dle Digi tachometru a předepsaném roměru kol a pneu.
ASTRA LA VISTA
Re: Četli jste to kluci?
Taky jsem ho měl. Celkem letadlo na tu dobu. A nikdy nezapomenu na tu rez co z něj opadávala. Měl jsem ho v Ardenské modré
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: Četli jste to kluci?
Zase Japonci, krucinál to jsou šikovný kluci šikmooký: https://www.garaz.cz/magazin/novinky
ASTRA LA VISTA