U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo raď!
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Tak a je to v prdeli opět... Zase stejný problém + závady... Váhou to tedy asi nebylo tak že šla ven a je tam ta původní:-(
Teď mě napadá už jen ta nová zapalovací lišta nebo nějaké teplotní čidlo?
Stačí totiž aby první start dne (kdy to jen blbne) auto minutu stálo na volnoběh a pak už jezdí jako Ďas celý den bez zacukání. Ale hned první rozjezd dne se studeným motorem = cukání a dušení jako hrom s rozsvícením kontrolky motoru.
Du pátrat dál. Někdo nějaký jiný nápad?
Teď mě napadá už jen ta nová zapalovací lišta nebo nějaké teplotní čidlo?
Stačí totiž aby první start dne (kdy to jen blbne) auto minutu stálo na volnoběh a pak už jezdí jako Ďas celý den bez zacukání. Ale hned první rozjezd dne se studeným motorem = cukání a dušení jako hrom s rozsvícením kontrolky motoru.
Du pátrat dál. Někdo nějaký jiný nápad?
Naposledy upravil(a) Marťasek dne 21 srp 2017, 07:57, celkem upraveno 1 x.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Reklama
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Pokud to teda nebude řj, tak si zkontroluj korekce lambdy. Ono to docela dobře může být tím plynem.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
tak že klasika
P0170
P0301
P0302
Zkusím ještě před prvním startem "nahřát" v troubě zapalovací lištu co to udělá... a podívat se na teplotní čidla kolik ukazují..
P0170
P0301
P0302
Zkusím ještě před prvním startem "nahřát" v troubě zapalovací lištu co to udělá... a podívat se na teplotní čidla kolik ukazují..
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Cus.
Teploty čidel jsou v pořádku ukazují reálně.
Dotaz: je normální že se mi hodnoty Lambda sondy 2 (za katem) rozběhnou až po cca 1min chodu motoru?? Jinak visí na 420mw??
Aleši mohl by jsi se podívat na tyhle data?
1 menší soubor je po nastartování a je tam zřetelný výpadek zapalování
2 větší je jízda s počátečními výpadky a asi tam bude vidět i ten možný problém s lambda sondou 2
moc díky
https://uloz.to/!TaGWP0uP6a1E/livedata- ... 200623-rar
Teploty čidel jsou v pořádku ukazují reálně.
Dotaz: je normální že se mi hodnoty Lambda sondy 2 (za katem) rozběhnou až po cca 1min chodu motoru?? Jinak visí na 420mw??
Aleši mohl by jsi se podívat na tyhle data?
1 menší soubor je po nastartování a je tam zřetelný výpadek zapalování
2 větší je jízda s počátečními výpadky a asi tam bude vidět i ten možný problém s lambda sondou 2
moc díky
https://uloz.to/!TaGWP0uP6a1E/livedata- ... 200623-rar
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Ahoj.
Tak jak to čtu, je to zjevně chybným seřizením LPG.
Zeptám se, je to LPG klasické sekvenční, nebo sekvenční s napojením na ŘJ motoru, její korekce s funkcí autoadaptace?
Stejně jako se chová tobě se chová obyčejné sekvenční vstřikování když je blbě nastavená dávka plynu, tlak plynu, teplotní korekce plynu atd. Nejlépe je to patrné když před diagnostiku ŘJ motoru koukneš na krátkodobé a dlouhodobé korekce dávky paliva.
Nastartuj a jeď na benzín ohřej to a pak koukni na ty korekce (někdy je to označeno jako Long a Short) na benzín pokud bude motor v pořadku budou kerekce v součtu max do -+10. Pak přepni na LPG, projeď to a opět odečti korekce, patrně zjistíš, že budou klidně -+ 25 i víc. Proto
když jezdíš převážně na LPG, ŘJ motoru z těch vysokejch korekcí určí startovací dávku ale ouha, startuješ na benzín, tedy jiné palivo s jinejma korekcema a díky tomu že první i vice jak minutu nejdou lambda sondy, regulace čeká na jejich ohřev, proto se lambdy po startu vyhřivají, to škube, protože je to fakticky uchlastané, jak ale naběhne regulace směsi tak se to srovná.
Řešením je správná kalibrace LPG tak aby auto mělo přibližně stejné, alespoň řádově, korekce paliva jak na LPG, tak na benzín. O správnosti této teorie se přesvědčíš tak, že budeš jezdit řekněme jednu plnou nádrž pouze na benzín, korekce se srovnají, stejně tak i vypočtená startovací dávka.
Korekce umí vyčist i obyčejná čínská diagnostika, nebo i bluetooth modul spojený s mobilním telefonem.
Mára
Tak jak to čtu, je to zjevně chybným seřizením LPG.
Zeptám se, je to LPG klasické sekvenční, nebo sekvenční s napojením na ŘJ motoru, její korekce s funkcí autoadaptace?
Stejně jako se chová tobě se chová obyčejné sekvenční vstřikování když je blbě nastavená dávka plynu, tlak plynu, teplotní korekce plynu atd. Nejlépe je to patrné když před diagnostiku ŘJ motoru koukneš na krátkodobé a dlouhodobé korekce dávky paliva.
Nastartuj a jeď na benzín ohřej to a pak koukni na ty korekce (někdy je to označeno jako Long a Short) na benzín pokud bude motor v pořadku budou kerekce v součtu max do -+10. Pak přepni na LPG, projeď to a opět odečti korekce, patrně zjistíš, že budou klidně -+ 25 i víc. Proto
když jezdíš převážně na LPG, ŘJ motoru z těch vysokejch korekcí určí startovací dávku ale ouha, startuješ na benzín, tedy jiné palivo s jinejma korekcema a díky tomu že první i vice jak minutu nejdou lambda sondy, regulace čeká na jejich ohřev, proto se lambdy po startu vyhřivají, to škube, protože je to fakticky uchlastané, jak ale naběhne regulace směsi tak se to srovná.
Řešením je správná kalibrace LPG tak aby auto mělo přibližně stejné, alespoň řádově, korekce paliva jak na LPG, tak na benzín. O správnosti této teorie se přesvědčíš tak, že budeš jezdit řekněme jednu plnou nádrž pouze na benzín, korekce se srovnají, stejně tak i vypočtená startovací dávka.
Korekce umí vyčist i obyčejná čínská diagnostika, nebo i bluetooth modul spojený s mobilním telefonem.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Marku, tohle pozlatit a vyvěsit na první stránku
, ono se to tu pořád omýlá, špatně seřízený plyn, ale pořád se řeší něco jiného!!
, ono se to tu pořád omýlá, špatně seřízený plyn, ale pořád se řeší něco jiného!!
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Zdar.
Jak si psal Marťas
"Marek Sládek díky za reakci tohle vše co popisuješ je pasé. Nehledě na to že to nezačalo dělat hned ale cca po týdnu. Ovšem to jsem psal v popisu.
PS: LPG do toho netahejte s tímhle to jistě nemá co ...."
Vidíš po týdnu od servisu LPG se vytvořila nová adaptace, kdo ví co dělali s tím plynem. Dělali filtry? Které, plynné nebo i kaplné fáze? Neštelovali tlak na reduktoru? Nebo dokonce výměna membrán, co vstřiky, nejsou nové? Už jsem viděl auto po výměně vstřiků, ale problem byl v tom, že sice dávka byla nastavená na všech vstřicích stejně a zaplombovaná, jenže odlišná od vstřiků předchozích, tak auto sice jelo, ale na benzín pohoda korekce +6 na volnoběhu, což je s nájezdem cca 300tKm paráda, ale na benzín při volnoběhu to již bylo -16 a při jízdě pod plynem i -39. Auto jelo jak z praku, v tom problém nebyl, problém byl v poskakovaní při nastartování studeného motoru na benzín, jak když je untrabanta vytaženej dlouho sytič.
Mára
Jak si psal Marťas
"Marek Sládek díky za reakci tohle vše co popisuješ je pasé. Nehledě na to že to nezačalo dělat hned ale cca po týdnu. Ovšem to jsem psal v popisu.
PS: LPG do toho netahejte s tímhle to jistě nemá co ...."
Vidíš po týdnu od servisu LPG se vytvořila nová adaptace, kdo ví co dělali s tím plynem. Dělali filtry? Které, plynné nebo i kaplné fáze? Neštelovali tlak na reduktoru? Nebo dokonce výměna membrán, co vstřiky, nejsou nové? Už jsem viděl auto po výměně vstřiků, ale problem byl v tom, že sice dávka byla nastavená na všech vstřicích stejně a zaplombovaná, jenže odlišná od vstřiků předchozích, tak auto sice jelo, ale na benzín pohoda korekce +6 na volnoběhu, což je s nájezdem cca 300tKm paráda, ale na benzín při volnoběhu to již bylo -16 a při jízdě pod plynem i -39. Auto jelo jak z praku, v tom problém nebyl, problém byl v poskakovaní při nastartování studeného motoru na benzín, jak když je untrabanta vytaženej dlouho sytič.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Souhlas, po jakési korekci, nastavení plynu je přesně tohle taková ta ideální "adaptabilní doba" kdyse ti data přeprůměrujou a je zle.
Korekce podle dat, zatím jsem to jen proběhl očima, celkem ok, víc než +10 tam není a to spíš výjjimečně, jinak v klidovém režimu kolem nuly.
Ale co jsem vytřeštil bulvy, to jsou data váhy, jsou tam výstřely z 28 třeba na 114!! a opět ke 20ti.
Několikrát po sobě.
Jak najdu chvíli, prolozu data, to auto mě začíná zajímat.
Sázím na špatnou váhu, jak jsem viděl zdroj, kde jsi to bral....no už se to sbírá.
Korekce podle dat, zatím jsem to jen proběhl očima, celkem ok, víc než +10 tam není a to spíš výjjimečně, jinak v klidovém režimu kolem nuly.
Ale co jsem vytřeštil bulvy, to jsou data váhy, jsou tam výstřely z 28 třeba na 114!! a opět ke 20ti.
Několikrát po sobě.
Jak najdu chvíli, prolozu data, to auto mě začíná zajímat.
Sázím na špatnou váhu, jak jsem viděl zdroj, kde jsi to bral....no už se to sbírá.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Čauky Marťásku,
taky trochu přidám, já i moje polovička máme ten samý motor Z18XE i s LPG já Zafiru s BRC, žena Merivu s STAGem, už jsme ji tak koupili a od začátku má stejný problém, musí nechat v létě cca 1 minutu nechat prohřát, v zimě déle, jinak nevyjede ze dvora (mám to do kopce) nechal jsem i odpojit LPG, projet 2 nádrže na Benzin, ale závada trvá, nová váha, taky VDO, kontrola seřízení LPG 3x, jediné co zmírnilo škubání při studeném rozjezdu bylo natankování VPower, ale opravdu jen zmírnění. zatím ještě laboruji s ŘJ, protože na 100% nejde zem na přední lambdu-dávána origo (6000,-jsem krvácel:) ) tak je přivedena kostra z baterie, ale občas vyskočí P0130 08, když to někdy chcípne (pokud se to nezahřeje tak vyjímečně P0170 02) Tam mám ale podezření na tu zem, že si někdy nedokáže změřit ŘJ, když má zem z baterie.
Suma sumárum, váha to nedělá, lambda taky ne, jen úvaha, pokud je změna při palivu s vyšším OČ, napadá mě už jen sání a škrtící klapka. Lištu jsem zkoušel prohazovat a žádná změna. Jenže nemám ty chybový kódy, co ty.Rozebíral jsem jen škubání.
U Zafiry td momentálně řeším houpající otáčky při volnoběhu , nová váha nepomohla, ještě rozeberu škrtící klapu, případně prohodím. Jen dotaz, kolik máš otáček při studeném startu- na kolik ti vyletí nahoru .
Kdyby náhodou mám 2 váhy na test...
taky trochu přidám, já i moje polovička máme ten samý motor Z18XE i s LPG já Zafiru s BRC, žena Merivu s STAGem, už jsme ji tak koupili a od začátku má stejný problém, musí nechat v létě cca 1 minutu nechat prohřát, v zimě déle, jinak nevyjede ze dvora (mám to do kopce) nechal jsem i odpojit LPG, projet 2 nádrže na Benzin, ale závada trvá, nová váha, taky VDO, kontrola seřízení LPG 3x, jediné co zmírnilo škubání při studeném rozjezdu bylo natankování VPower, ale opravdu jen zmírnění. zatím ještě laboruji s ŘJ, protože na 100% nejde zem na přední lambdu-dávána origo (6000,-jsem krvácel:) ) tak je přivedena kostra z baterie, ale občas vyskočí P0130 08, když to někdy chcípne (pokud se to nezahřeje tak vyjímečně P0170 02) Tam mám ale podezření na tu zem, že si někdy nedokáže změřit ŘJ, když má zem z baterie.
Suma sumárum, váha to nedělá, lambda taky ne, jen úvaha, pokud je změna při palivu s vyšším OČ, napadá mě už jen sání a škrtící klapka. Lištu jsem zkoušel prohazovat a žádná změna. Jenže nemám ty chybový kódy, co ty.Rozebíral jsem jen škubání.
U Zafiry td momentálně řeším houpající otáčky při volnoběhu , nová váha nepomohla, ještě rozeberu škrtící klapu, případně prohodím. Jen dotaz, kolik máš otáček při studeném startu- na kolik ti vyletí nahoru .
Kdyby náhodou mám 2 váhy na test...
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Tak ono to začalo dělat více méně po servisu LPG po 40tis.!! Marku moc děkuji! tedy možná (asi doopravdy spíše) jste na to kápli! jen mě tak nějak zaráží že se to projevilo asi po cca 4 - 5dnech po servise?! Zítra ráno vletím do servisu ať na to najedou! Dělali velký servis tedy i filtry + svíčky po 15tis.
Tak že asi jsem tu váhu vzduchu koupil zbytečně...
Tak že asi jsem tu váhu vzduchu koupil zbytečně...
Naposledy upravil(a) Marťasek dne 20 srp 2017, 19:42, celkem upraveno 1 x.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Aleši ty poslední dvě data jsou s tou novou váhou. Není možné spíše že ta váha chce za každou cenu vyrovnat to špatné dávkování paliva díky tomu špatně nastavenému plynu?Alzafir píše:Sázím na špatnou váhu, jak jsem viděl zdroj, kde jsi to bral....no už se to sbírá.
Chlapi moc díky za reakce..
Váhy mám taky teď dvěp.somik píše:Jen dotaz, kolik máš otáček při studeném startu- na kolik ti vyletí nahoru .
Kdyby náhodou mám 2 váhy na test...
Při startu 1000 po ohřátí cca 780
Houpání jsem řešil ze začátku a bylo to totálně zanesenou klapkou + tou 1mm zanesenou dírkou + od té dírky vede zezadu takové malé gumové kolínko a to bylo zteřelé - přisávalo vzduch. po výměně a vyčištění klapky vše v pořádku.
nevím co vše dělali.. svíčky filtry - řikali "velký servis" Vstřiky jsou staré před dvěma lety proběhlo ultrazvukové čištění byly totálně zalepený. Mám automat Lovato sekvenční, zkoušel sem po montáži nové váhy nechat 3h odpojenou baterii a pak vyjet - start a rozjezd byl OK druhý den opět problémy. A řekl bych že se to cukání zvětšuje je už třeba to auto nechat zahřát déle!Marek Sládek píše:Dělali filtry? Které, plynné nebo i kaplné fáze? Neštelovali tlak na reduktoru? Nebo dokonce výměna membrán, co vstřiky, nejsou nové? Mára
Jo když to jede je to paráda ale jak se to rozesere tak je to na mašli
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Ahoj.
Řekl bych že korekce kolem 0 nebo nula v součtu obou jsou špatně. Vezmu-li v úvahu nájezd kilometrů, teplotu nasávaného vzduchu, teplotu chladící kapaliny, lambdy, čidlo klepání, váhu vzduchu, tak mít 0 korekce je zázrak a náhoda které nevěřím, navíc počítám i s zátěži motoru nabíjením, ventilací či klimatizací.
Pouze na benzín s ohřátým motorem na volnoběhu mám +6, když mu naložím není problém dostat se na + 35 v konkrétní okamžik (možná už by si po 4 letech zasloužil vyměnit palivový filtr). Na LPG mám na ohřátém volnoběhu korekce v součtu obou +9, při naložení se dostanu na - 25. Auto jede, bere si tak 7,5L plynu. Těch Marťasových 7L mi přijde na to větší auto dost málo, bacha na chudou směs, ikdyž to pak ohlídají lambdy.
Seřídit LPG je věda, jsou tam nastavení teplotních korekcí od teploty reduktoru, od teploty plynu, pak samotná mapa časových přepočtů mezi délkou času vstřikování benzínu a plynu, lze slušně odečíst i správnost volby průměru trysek na vstřikovačích, lze upravit bohatost při akceleraci atd. Začíná se nejdříve nastavením tlaku plyny z reduktoru, což lze jednak odečíst a zároveň nastavit, řídí se podle toho strategie vstřikování. Tak mě napadá, k zástavbě LPG je tam určitě přidaný MAP senzor na tlak plynu a taky na podtlak z prostoru sání motoru, jsou tam hadičky, jsou Ok?
Když vypadnou, nebo tak, zblbnou celou instalaci.
Když by ale nebyl snímání tlak plynu, na LPG by to nepřišlo. Hadička od podtlaku z prostoru sání jde taky obvykle přímo k reduktoru plynu, jako zátěžový regulátor, taky koukni zda není vypadá.
Zatím, Mára
Řekl bych že korekce kolem 0 nebo nula v součtu obou jsou špatně. Vezmu-li v úvahu nájezd kilometrů, teplotu nasávaného vzduchu, teplotu chladící kapaliny, lambdy, čidlo klepání, váhu vzduchu, tak mít 0 korekce je zázrak a náhoda které nevěřím, navíc počítám i s zátěži motoru nabíjením, ventilací či klimatizací.
Pouze na benzín s ohřátým motorem na volnoběhu mám +6, když mu naložím není problém dostat se na + 35 v konkrétní okamžik (možná už by si po 4 letech zasloužil vyměnit palivový filtr). Na LPG mám na ohřátém volnoběhu korekce v součtu obou +9, při naložení se dostanu na - 25. Auto jede, bere si tak 7,5L plynu. Těch Marťasových 7L mi přijde na to větší auto dost málo, bacha na chudou směs, ikdyž to pak ohlídají lambdy.
Seřídit LPG je věda, jsou tam nastavení teplotních korekcí od teploty reduktoru, od teploty plynu, pak samotná mapa časových přepočtů mezi délkou času vstřikování benzínu a plynu, lze slušně odečíst i správnost volby průměru trysek na vstřikovačích, lze upravit bohatost při akceleraci atd. Začíná se nejdříve nastavením tlaku plyny z reduktoru, což lze jednak odečíst a zároveň nastavit, řídí se podle toho strategie vstřikování. Tak mě napadá, k zástavbě LPG je tam určitě přidaný MAP senzor na tlak plynu a taky na podtlak z prostoru sání motoru, jsou tam hadičky, jsou Ok?
Když vypadnou, nebo tak, zblbnou celou instalaci.
Když by ale nebyl snímání tlak plynu, na LPG by to nepřišlo. Hadička od podtlaku z prostoru sání jde taky obvykle přímo k reduktoru plynu, jako zátěžový regulátor, taky koukni zda není vypadá.
Zatím, Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Máro hadičky kontrolovány jako první, podtlakový ventil, přehodil sem v první fázi i svíčky, vyčistil klapku nic ale před chvílí sem přijel s Brna a při cca 140 mě začal pípat přepínač s ukazatelem plynu (něco jako když dojde plyn a ono to automaticky přepne na benzín ale pípá to. Musel jsem plyn ručně vypnout a znovu zapnout aby to naběhlo - pak to už neudělalo. Plynu mám 3/4 nádrže - beru pouze u jednoho a toho samého od té doby co to mám cca 2,5 roku. Možná to s tím má nějakou spojitost. Každopádně zítra valím do servisu kde mě to montovali a servisují - Fedor auto PV
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
Určitě ne, ona jen měří. Nemá co a proč regulovat.Marťasek píše:... Není možné spíše že ta váha chce za každou cenu vyrovnat to špatné dávkování paliva díky tomu špatně nastavenému plynu?
Ještě kouknu na ty data , co jsi poslal prvně, ty špígry na váze se mi nelíbí. A vůbec nekopírují otáčky motoru
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2106, P0170, P0110, P0220, P0120, P1550, P0301 a babo r
paráda a to je nová a za 3300kč by tedy člověk čekal, že to bude už kvalita oproti vahám za 1500kč! Nic když pisneš že není dobrá, tak v 14denní záruce poletí štando péde zpět a dám tam tu původní origo!
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504