Dobry den chcem sa opytat mam opel astru 2L.110KW 3dverovy rv2007 stale sviety kontrolka na budiku na nadrz a rucicka neukazuje len prazdnu nadr.vie nekto poradit kde moze byt chyba?
a este nechce startovat rano ked ho startujem tak dlho startuje neviem cim to moze byt cerpadlom alebo vstreky?poradte niekto Dakujem
Budik na nadrz
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Budik na nadrz
Bude přerušený obvod měření hladiny palivoměru. Přístup k palivoměru je po odklopení zadní lavice a kromě vizuální kontroly bude potřeba i měřit. Zespodu mezi nádrží a karoserií je konektor X11, kde na pinech C (hnědo-bílý 0,5mm - kostra) a D (modro-černý 0,75mm - výstup potenciometru) je obvod měření paliva. To je potřeba zkontrolovat, případně zkusit změřit obvod na pinu 25 konektoru přístrojové desky.
Schema zapojení palivoměru najdeš třeba zde,
pokec: zde nebo zde.
Schema zapojení palivoměru najdeš třeba zde,
pokec: zde nebo zde.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Budik na nadrz
ok dik za radu pozriem a uvidim ok zatim dikes
Re: Budik na nadrz
Jen přidám svůj poznatek. Tohle se mi taky stalo, na palubaku pod dojezdem bylo F a ručička na nule. Nakonec po zkontrolování konektorů byla prasklá odporová dráha v plováku. Záležitost 50Kč z vrakoviště a sraní se s víkem na nádrži. Samotnej plovák šel krásně ven bez vyndání čerpadla.
//*Opel Astra G sedan - 1.8 16V X18XE1*\\
//*Výbava CDX - klima, alarm, vše v elektrice, ABS, TC*\\
//*VIN: W0L0TGF69X514*****\\
//*Výbava CDX - klima, alarm, vše v elektrice, ABS, TC*\\
//*VIN: W0L0TGF69X514*****\\