jede pouze na volnoběh
jede pouze na volnoběh
dobrý večer všem
mam problém se svou astrou g 1.6 twinport 74kw, mam jí předělanou na lpg.
před nedávnem se mi stala taková věc. večer dojedu z práce normálně, ráno nastartuji, rozjedu se a auto jelo na pul plynu. Když jsem pedál držel na pul tak to jakž takž jelo ale jakmile jsem přidal víc tak se to začalo dusit. po par nastartovaní a chcípnutí to už nejelo vůbec. dělalo to to že jsem nastartoval, motor běžel jakoby na Tři válce, trápil se a po 10 sekundách to chcíplo. pak to už nechtělo nastartovat vůbec až po deseti minutách se to znovu opakovalo při pukusu sešlapnout plyn to zdechlo hned. odtáhl jsem to do servisu, tam zkontrolovaly: hlavu, těsnění, ventyli jestli se nepřidírají, vstřiky pročištěny, svíčky OK, palivoví filtr měněn, tlaky v motoru jsou udajně dobre,našli nějakou netěsnost na saní po zatěsnění motor už drží na volnoběh ale jakmile se dotknou plynového pedálu tak motor okamžitě chcipne. zitra si proto jedu protože mi v servise řekli že si s tím neví rady. radily mi kouknout na rozvody jestli nepřeskočil řemen, a napadlo mě zkontrolovat katalizator ale nic vím mě nenapadá, budu rád za každou radu
mam problém se svou astrou g 1.6 twinport 74kw, mam jí předělanou na lpg.
před nedávnem se mi stala taková věc. večer dojedu z práce normálně, ráno nastartuji, rozjedu se a auto jelo na pul plynu. Když jsem pedál držel na pul tak to jakž takž jelo ale jakmile jsem přidal víc tak se to začalo dusit. po par nastartovaní a chcípnutí to už nejelo vůbec. dělalo to to že jsem nastartoval, motor běžel jakoby na Tři válce, trápil se a po 10 sekundách to chcíplo. pak to už nechtělo nastartovat vůbec až po deseti minutách se to znovu opakovalo při pukusu sešlapnout plyn to zdechlo hned. odtáhl jsem to do servisu, tam zkontrolovaly: hlavu, těsnění, ventyli jestli se nepřidírají, vstřiky pročištěny, svíčky OK, palivoví filtr měněn, tlaky v motoru jsou udajně dobre,našli nějakou netěsnost na saní po zatěsnění motor už drží na volnoběh ale jakmile se dotknou plynového pedálu tak motor okamžitě chcipne. zitra si proto jedu protože mi v servise řekli že si s tím neví rady. radily mi kouknout na rozvody jestli nepřeskočil řemen, a napadlo mě zkontrolovat katalizator ale nic vím mě nenapadá, budu rád za každou radu
- Reklama
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj.
Vodítkem Ti budiž špatně seřízené LPG (nebo extrémní nekvalita tankovaného LPG), které zapřičinilo přiliš mnoho sazí. Saze zcela ucpaly katalyzator a tak máš teď úplně neprůchodné výfukové potrubí.
Když necháš motor desetem minut na volnoběhu tak taky sám chcípne, na a jak mu šlápneš na plyn, tak je tak prudký nárust výfukových plynů, které nemají kam odejít, že to udusí motor.
Zažij jsem to.
Takže odpojit výfukové potrubí před katalizátorem a zkusit.
Mára
Vodítkem Ti budiž špatně seřízené LPG (nebo extrémní nekvalita tankovaného LPG), které zapřičinilo přiliš mnoho sazí. Saze zcela ucpaly katalyzator a tak máš teď úplně neprůchodné výfukové potrubí.
Když necháš motor desetem minut na volnoběhu tak taky sám chcípne, na a jak mu šlápneš na plyn, tak je tak prudký nárust výfukových plynů, které nemají kam odejít, že to udusí motor.
Zažij jsem to.
Takže odpojit výfukové potrubí před katalizátorem a zkusit.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jede pouze na volnoběh
Vymontuj přední lambda sondu a zkus .Pokud to pojede,tak je kat KO:
Re: jede pouze na volnoběh
teď sem to stahl ze servisu stale nejede a řekli mi že u těchto motorů (z16xep) je katalizator napevno přidělán na motor, že to nejde rozpojit jako když je pod autem. zkusímodpojit tu lambdu ale dostanu se k tomu až v patek tak potom napíšu. Ještě mi řekli že je malí tlak sání, že to vypadá jako by bylo děravé sání a přisávalo to někde falešný vzduch ale nic nenašli prý jsou v tom sání nějaké lopatky které napomáhají nasávat vzduch tak jestli nejsou vylámané ještě ty. ale nejprve zkusím to lambdu .
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj.
Jest-li to má svody s katalyzátorem jako z14xe, tak stačí ty svody, parohy, povolit je to pár matiček.
Vyndat tu lambdu je dobrý nápad a možnost, jen pozor ať jí neutrhmeš, jest-li je tam dloooouho, tak půjde povolit pěkně na pikaču.
Pokud pak pojede, řešením je vytlouct katalyzátor, pokud je keramickej, nebo ho rozříznout a vyndat vnitřek pokud je tam katalyzační vložka kovová, jako dělá katalyzátory nějaká firma snad JMJ.
Mára
Jest-li to má svody s katalyzátorem jako z14xe, tak stačí ty svody, parohy, povolit je to pár matiček.
Vyndat tu lambdu je dobrý nápad a možnost, jen pozor ať jí neutrhmeš, jest-li je tam dloooouho, tak půjde povolit pěkně na pikaču.
Pokud pak pojede, řešením je vytlouct katalyzátor, pokud je keramickej, nebo ho rozříznout a vyndat vnitřek pokud je tam katalyzační vložka kovová, jako dělá katalyzátory nějaká firma snad JMJ.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: jede pouze na volnoběh
děkuji všem problém vyřešen .Byl to ten katalizator odpojil jsem svody a auto jelo, zvuk jak traktor ale jelo.
na benzin jede super ale teď mám problem.
při sepnutí lpg klesnou otačky pod 800 otaček. Při sešlápnutí plynového pedálu se otáčky normálně zvýší (je tam trochu prodleva tak půl vteřiny ale to mi řekli že je to normalní u elektronicky řízeneho plynového pedálu) ale když pedál pustím otačky klesnou až kolem 500 a hned se zvednou na 800. Jenže někdy klesnou ještě níž a auto chcipne.
Počítám že je špatně seřízené LPG. proto se ptám jestli je nějaký univerzalní návod na seřízení alespoň přibližné.
mám směšovač ELPIGAZ. https://www.gasbj.sk/produkt/reduktor-elpigaz-cometa-i
děkuji za nápady
na benzin jede super ale teď mám problem.
při sepnutí lpg klesnou otačky pod 800 otaček. Při sešlápnutí plynového pedálu se otáčky normálně zvýší (je tam trochu prodleva tak půl vteřiny ale to mi řekli že je to normalní u elektronicky řízeneho plynového pedálu) ale když pedál pustím otačky klesnou až kolem 500 a hned se zvednou na 800. Jenže někdy klesnou ještě níž a auto chcipne.
Počítám že je špatně seřízené LPG. proto se ptám jestli je nějaký univerzalní návod na seřízení alespoň přibližné.
mám směšovač ELPIGAZ. https://www.gasbj.sk/produkt/reduktor-elpigaz-cometa-i
děkuji za nápady
Re: jede pouze na volnoběh
Tak LPG by ti mali nastavit,tam kde ti to robili.Ked som mal ja zafu na LPG,tak mi to vzdy robili gratis
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj.
Jsem rád že jsme pomohli, ikdyž katalyzátor není nejlevnější ale i stím si lze poradit.
K seřizení LPG, je důležité sdělit nikoliv co tam máš za reduktor, ale co za systém řizení LPG tam máš.
Počítám, že první generaci, splynovač na klapce tam mít nebudeš, osobně tipuji takzvaně sekvenční vstřikování LPG.
Tam je pak důlězité sdělit jaký systém, jaká řídící jednotka LPG tam je. Ona nemusí být nutně ani od Elpigazu, běžně je na autech reduktor a další časti systému LPG každý od jiného výrobce, a je potřeba je sladit.
K řídící jednotce LPG se dá připojit pomocí komunikačního rozhraní - kabelu a přes diagnostický program zjistit nastavení, toto upravit a provést novou autokalibraci systému LPG. Dokonce nové systémy LPG mají i schopnost autoadaptace přes komunikaci s řídící jednotkou auta v rozhraní OBDII, ale to nebude tvůj případ.
V zásadě se dá zjistit hodnota nastavení tlaku LPG z reduktoru, která je jednou z veličin pro správné určení přepočetní mapy časů otevření vstřiků LPG vůči časům vstřikům benzínových. Tato mapa se v základu vytvoří právě tou autokalibrací.
Elpigaz má k tomu napřiklad program ElpigazN a vychází z programu od AEB který je pro nastavování LPG podle mě nejlepší a navíc obsahu specifikace pro nejširší množství vtřikovačů LPG.
Takže začni tím že nám urči, co za systém tam máš a ještě napiš kdy se na LPG měnil filtr kapalné a taky plyné fáze, v neposlední řadě taky filtr sání vzduchu motoru.
(Elpigaz to má napsané na řídící jednotce , např Stella Nord, Stella Polare a podobně)
Mára
Jsem rád že jsme pomohli, ikdyž katalyzátor není nejlevnější ale i stím si lze poradit.
K seřizení LPG, je důležité sdělit nikoliv co tam máš za reduktor, ale co za systém řizení LPG tam máš.
Počítám, že první generaci, splynovač na klapce tam mít nebudeš, osobně tipuji takzvaně sekvenční vstřikování LPG.
Tam je pak důlězité sdělit jaký systém, jaká řídící jednotka LPG tam je. Ona nemusí být nutně ani od Elpigazu, běžně je na autech reduktor a další časti systému LPG každý od jiného výrobce, a je potřeba je sladit.
K řídící jednotce LPG se dá připojit pomocí komunikačního rozhraní - kabelu a přes diagnostický program zjistit nastavení, toto upravit a provést novou autokalibraci systému LPG. Dokonce nové systémy LPG mají i schopnost autoadaptace přes komunikaci s řídící jednotkou auta v rozhraní OBDII, ale to nebude tvůj případ.
V zásadě se dá zjistit hodnota nastavení tlaku LPG z reduktoru, která je jednou z veličin pro správné určení přepočetní mapy časů otevření vstřiků LPG vůči časům vstřikům benzínových. Tato mapa se v základu vytvoří právě tou autokalibrací.
Elpigaz má k tomu napřiklad program ElpigazN a vychází z programu od AEB který je pro nastavování LPG podle mě nejlepší a navíc obsahu specifikace pro nejširší množství vtřikovačů LPG.
Takže začni tím že nám urči, co za systém tam máš a ještě napiš kdy se na LPG měnil filtr kapalné a taky plyné fáze, v neposlední řadě taky filtr sání vzduchu motoru.
(Elpigaz to má napsané na řídící jednotce , např Stella Nord, Stella Polare a podobně)
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: jede pouze na volnoběh
Jen doplním vyčerpávající komentář. Katalyzátor od polské firmy JMJ nedoporučuju. Cena je lákavá, ale je to totální šrot. Oproti originálu poloviční tloušťka plechu, takže nehorázně rezonuje a o účinnosti mám taky dost velkou pochybnost. Vydržel jsem to 14 dní a jel na šroťák pro originál.
P.S.: Kabel k řj lpg není problém sehnat (http://www.ccy.pl), ale plyn si radši nechej seřídit v servisu pokud nemáš zkušenost.
P.S.: Kabel k řj lpg není problém sehnat (http://www.ccy.pl), ale plyn si radši nechej seřídit v servisu pokud nemáš zkušenost.
Naposledy upravil(a) Vectra11 dne 11 úno 2017, 16:09, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj.
Taky jsem měl katalyzátor od JMJ, firma tuším primavýfuk, ale mají pod jedním člověkem vice online shopů. Inzerují, že katalyzátor je kovový a vydrží teploty spalování LPG, nutno dodat, že je vydrží i originální, keramický když vše správně šlape.
Měl jsem jej taky, první šel na reklamaci, začal se rozpadat a ucpal EGR, druhý měl podobný osud, skončil rozřiznutý, vybraný a opět zavařený. Kovový pro své vzpěry nejde jen tak vymlátit. Jen ten můj JMJ měl poctivý plech - bez rezonance.
Výsledkem je klidný provoz na LPG bez rozsvěcení kontrolky motoru, ta se rozsvítí jen po cca 500Kmjízdy čistě na benzín s chybou tuším čislo 400 (možná 440) což je zhoršená činnost katalyzátoru hlídaná druhou lambdou.
Následně jsem za cenu rovnajíci se katu od JMJ koupil z Ebay katík keramickej z německa a je klid.
Kabel není problémem, je ale potřeba zjistit správné rozhraní, jaká je tam diagnostická zásuvka k řídící jednotce LPG. Ovladače přijdou spolu s kabelem, nebo nejsou již ani spešl ovladače pro win10 potřeba.
Osobně mám kabel ze stejného webu jako uvádíš, přišlo i cd se starším softwarem. Novější by se dal i poslat. Kabel je bezvadně dlouhý, takže se dá v klidu napojit na řidící jednotku LPG, protáhnout dovnitř vozu a v teple nastavovat a diagnostikovat.
Chce to základní znalosti, ale kontrola důležitych parametrů a tu autokalibraci zvládnout lze. Program od Elpigaz a AEB po nastavení v základu čestinu umí.
Pro klid, sekvenční vstřikování LPG má většinou vestavěnou ochranu proti jízdě na chudou směs LPG, takže propálení, podpálení ventilů by mělo být eliminováno.
Vlastní nastavení i po autokalibraci by se mělo co nejvice blížit chodu na benzím i s podobnou hodnotou dlouhodobých a krátkodobých korekcí od první lambdy. Dá se vyčist diagnostikou motoru, nebo alespoň kontrolovat lambdu i přes diagnostiku LPG, zda chodí mezi chudou a bohatou směsí a nesetrvává v jedné z poloh. Po autokalibraci se dá vyhodnotit i správnost průřezu trysek LPG na vstřikovačích a po nájezdu cca 500Km upravit hodnoty pro volnoběh, pokud sním budou problémy.
Mára
Ps: od kama jsi?
Taky jsem měl katalyzátor od JMJ, firma tuším primavýfuk, ale mají pod jedním člověkem vice online shopů. Inzerují, že katalyzátor je kovový a vydrží teploty spalování LPG, nutno dodat, že je vydrží i originální, keramický když vše správně šlape.
Měl jsem jej taky, první šel na reklamaci, začal se rozpadat a ucpal EGR, druhý měl podobný osud, skončil rozřiznutý, vybraný a opět zavařený. Kovový pro své vzpěry nejde jen tak vymlátit. Jen ten můj JMJ měl poctivý plech - bez rezonance.
Výsledkem je klidný provoz na LPG bez rozsvěcení kontrolky motoru, ta se rozsvítí jen po cca 500Kmjízdy čistě na benzín s chybou tuším čislo 400 (možná 440) což je zhoršená činnost katalyzátoru hlídaná druhou lambdou.
Následně jsem za cenu rovnajíci se katu od JMJ koupil z Ebay katík keramickej z německa a je klid.
Kabel není problémem, je ale potřeba zjistit správné rozhraní, jaká je tam diagnostická zásuvka k řídící jednotce LPG. Ovladače přijdou spolu s kabelem, nebo nejsou již ani spešl ovladače pro win10 potřeba.
Osobně mám kabel ze stejného webu jako uvádíš, přišlo i cd se starším softwarem. Novější by se dal i poslat. Kabel je bezvadně dlouhý, takže se dá v klidu napojit na řidící jednotku LPG, protáhnout dovnitř vozu a v teple nastavovat a diagnostikovat.
Chce to základní znalosti, ale kontrola důležitych parametrů a tu autokalibraci zvládnout lze. Program od Elpigaz a AEB po nastavení v základu čestinu umí.
Pro klid, sekvenční vstřikování LPG má většinou vestavěnou ochranu proti jízdě na chudou směs LPG, takže propálení, podpálení ventilů by mělo být eliminováno.
Vlastní nastavení i po autokalibraci by se mělo co nejvice blížit chodu na benzím i s podobnou hodnotou dlouhodobých a krátkodobých korekcí od první lambdy. Dá se vyčist diagnostikou motoru, nebo alespoň kontrolovat lambdu i přes diagnostiku LPG, zda chodí mezi chudou a bohatou směsí a nesetrvává v jedné z poloh. Po autokalibraci se dá vyhodnotit i správnost průřezu trysek LPG na vstřikovačích a po nájezdu cca 500Km upravit hodnoty pro volnoběh, pokud sním budou problémy.
Mára
Ps: od kama jsi?
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: jede pouze na volnoběh
ahoj tak mám sekvenční vstřikování ,ŘJ Stela elpigaz polare, směšovač elpigaz cometa. všechny filtry měněny cca před 600km mám tam svíčky NGK dvoubodové, radily mi vyměnit je za obyčejné nejlevnější bosch, protože když jedu a otáčky klesnou pod 1600 tak při přidání plynu to cuká, musím podřadit aby se zvedly otáčky a pak to jede normálně
jen mě napadlo jestli se to nedá nějak nastavit ručně na směšovači je jen jeden šroub kterým se tuším nastavuje množství plynu .(jestly není nějaký univerzální návod) ale nejspíš obvolám servisy kde dělají tenhle plyn a nechám to seřídit odborně.
jsem z Třemešné je to 40km od opavy
jen mě napadlo jestli se to nedá nějak nastavit ručně na směšovači je jen jeden šroub kterým se tuším nastavuje množství plynu .(jestly není nějaký univerzální návod) ale nejspíš obvolám servisy kde dělají tenhle plyn a nechám to seřídit odborně.
jsem z Třemešné je to 40km od opavy
Re: jede pouze na volnoběh
Na reduktoru se seřizuje pouze tlak.
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj.
Tak ta řídící jednotka nastavit pomocí kabelu a programu půjde.
Na reduktoru ničím netoč, je to cesta do pekel, jak to celé rozhašit. Tlak jdoucí z reduktoru je měřen snímačem tlaku pro řidící jednotku LPG a je na něj postavená mapa poměru otevření plynových vstřikovačů vuči těm benzínovým, jak jsem již psal, v podstatě přímo ovlivňuje množství plynu nadávkované analogicky k mapě vstřikování uložené v řidící jednotce motoru.
Takže pokud nyní ani nevíš jaký tlak je skutečně na výstupu z reduktoru při otevření ventilů LPG - chodu motoru na LPG a nevíš zda odpovídá tlaku nastavenému v řidící jednotce LPG, pak to bez diagnostiky můžeš zabalit. Dělá se to tím imbusem jak si dával odkaz na obrázek reduktoru.
Ještě na něm bude plastovej šroub, zátka pro vypouštění kondenzátu - občas vypustit (smrdí, může leptat lak karoserie)
Tlak jdoucí z reduktoru se může časem sám únavou membrán lehce snížit, což se dá regulačmím červikem dohnat přesně při napojení na diagnostiku.
Jen doplním ještě se hlídá teplote plynu LPG, teplota reduktoru a tlak (podtlak) je doplněm speciální MAP senzor.
Svíčky mám na svém motoru NGK Laser Line pro LPG, je jich celá řada, mě vyšla podle katalogu Laser Line 1. Mají pouze jednu tenkou elektrodu, výdrž i 90tKm a nemám problém s jízdou jak na benzín, tak na LPG.
Doplním, že chybně nastavené LPG se dá poznat i podle dlouhodobě obtížných startů na benzín, způsobených právě diametrálně odlišnou korekcí pro nastavení na LPG vůči benzínu.
Edit: pokud je to tahle řidící jednotka: http://www.shopgaz.cz/ridici-jednotka-4-v-stella-polare, pak by měla umět komunikovat s počitačem a softwarem bez kabelu přes wifi síť, což by situaci zjednodušilo. Zkus až budeš v autě a budeš přepnutý na LPG najít třeba mobilem dostupné wifi sítě, možná jí zjistíš, pak by stačilo jen se spojit s počitačem s nahraným programem a šla by uďelat diagnostika a ta autokalibrace.
Apropo, Ty jsi to s tím LPG koupil, nebo nechal někde dělat? Nejlépe by bylo zajet někam kde to ďelají jako autorizovaný servis pro ten Elpigaz. Když by jsi našel wifi síť, odkaz na program bych mohl poslat.
Mára
Tohle nevypadá zle: http://www.auto-szotek.cz/kontakt/
Tak ta řídící jednotka nastavit pomocí kabelu a programu půjde.
Na reduktoru ničím netoč, je to cesta do pekel, jak to celé rozhašit. Tlak jdoucí z reduktoru je měřen snímačem tlaku pro řidící jednotku LPG a je na něj postavená mapa poměru otevření plynových vstřikovačů vuči těm benzínovým, jak jsem již psal, v podstatě přímo ovlivňuje množství plynu nadávkované analogicky k mapě vstřikování uložené v řidící jednotce motoru.
Takže pokud nyní ani nevíš jaký tlak je skutečně na výstupu z reduktoru při otevření ventilů LPG - chodu motoru na LPG a nevíš zda odpovídá tlaku nastavenému v řidící jednotce LPG, pak to bez diagnostiky můžeš zabalit. Dělá se to tím imbusem jak si dával odkaz na obrázek reduktoru.
Ještě na něm bude plastovej šroub, zátka pro vypouštění kondenzátu - občas vypustit (smrdí, může leptat lak karoserie)
Tlak jdoucí z reduktoru se může časem sám únavou membrán lehce snížit, což se dá regulačmím červikem dohnat přesně při napojení na diagnostiku.
Jen doplním ještě se hlídá teplote plynu LPG, teplota reduktoru a tlak (podtlak) je doplněm speciální MAP senzor.
Svíčky mám na svém motoru NGK Laser Line pro LPG, je jich celá řada, mě vyšla podle katalogu Laser Line 1. Mají pouze jednu tenkou elektrodu, výdrž i 90tKm a nemám problém s jízdou jak na benzín, tak na LPG.
Doplním, že chybně nastavené LPG se dá poznat i podle dlouhodobě obtížných startů na benzín, způsobených právě diametrálně odlišnou korekcí pro nastavení na LPG vůči benzínu.
Edit: pokud je to tahle řidící jednotka: http://www.shopgaz.cz/ridici-jednotka-4-v-stella-polare, pak by měla umět komunikovat s počitačem a softwarem bez kabelu přes wifi síť, což by situaci zjednodušilo. Zkus až budeš v autě a budeš přepnutý na LPG najít třeba mobilem dostupné wifi sítě, možná jí zjistíš, pak by stačilo jen se spojit s počitačem s nahraným programem a šla by uďelat diagnostika a ta autokalibrace.
Apropo, Ty jsi to s tím LPG koupil, nebo nechal někde dělat? Nejlépe by bylo zajet někam kde to ďelají jako autorizovaný servis pro ten Elpigaz. Když by jsi našel wifi síť, odkaz na program bych mohl poslat.
Mára
Tohle nevypadá zle: http://www.auto-szotek.cz/kontakt/
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj tak je to ta ridici jednotka zkusim najit tu wifi sit prosim posli ten Program a kdyztak nejaky navod . Diky moc do toho servisu co jsi poslal to mam Cca 100 km
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: jede pouze na volnoběh
Ahoj.
Až budu doma pošlu odkaz, spíš přes SZ.
Návod žádný nemám, jen bych někde snad našel anglické vysvětlivky k jednotlivym položkám a nápovědu obsahuje samotný program.
Dopředu se zříkám jakékoliv odpovědnosti za případné škody vzniklé chybným nastavením LPG. Jde to pouze na tvoje triko, pro ujasnění.
Mára
Až budu doma pošlu odkaz, spíš přes SZ.
Návod žádný nemám, jen bych někde snad našel anglické vysvětlivky k jednotlivym položkám a nápovědu obsahuje samotný program.
Dopředu se zříkám jakékoliv odpovědnosti za případné škody vzniklé chybným nastavením LPG. Jde to pouze na tvoje triko, pro ujasnění.
Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.