![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jo a taky jsem před časem objevil slabé místo v našich startérech. Je to takřka časovaná bomba. Mě se to kdysi stalo a na podstatu problému jsem přišel v létě,kdy mi začal haprovat startér a náhodou jsem našel ten první rozsypanej,kterej jsem nestihl dát opravit. No a při rozborce jsem se nestačil divit jaké materiály na to používaj. Nevím,jestli máme všichni stejnej startér nebo je jich víc,já píšu o typu na benzíny. X16XE,X14XE...
No pa pak takový hovadiny jako zatuhlý motorky v zrcátkách,zatuhlý kliky dveří...atd. Všude je to stejný,buď staré mazivo nebo koroze kovových dílů v plastu.
Jo a o víkendu taková ňamka. Přítelce furt cosi rachotilo někde v topení. Takovej tlumenej drnčivej zvuk. Říkám si asi ruplej filtr.Do toho začalo haprovat servo klapky.Klapka nastavena,odpojena,filtr cajk a drnčení furt. Zjistil jsem,že se to celý klepe,ale ve větráku nic. Ale nedalo mi to,vzal jsem zrcátko a kouknul ještě do té vrtule. A bylo tam 5 lístků ze stromu. Celkem malé,nic velkýho,ale když jsem je vyštoural,tak najednou ticho. To bych neřekl,že tak malá váha dokáže to kolo tak roztřepat.
Takže chlapi a holky: neparkujte pod stromama a komu nechytá motor na "brnk",tak už si shánějte další startér
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Edit. aby tam šel termostat z Fáčka,je nutná menší mechanická úprava víka komory termostatu. Cca. 1-2 hodky práce podle vybavení nářadím a šikovnosti. Hliník je měkkej,nejde to špatně. Já při té příležitosti také zjistil,že mi někdo v dílně posledně nalomil tu odvzdušnovací trubičku. A pak se můžu divit,že mi to nedrží tlak a ztrácí se voda
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)