No, moje hodnoty jsou asi takto:
Když nahodím motor a nezapínám ještě vůbec nic, ani světla, je napětí 14,1 - 14,3
Zapnu hlavní světla, pak je většinou 13,9 - 14,1
Při jízdě si bere něco posilovač atd. tak pokud točím volantem, je to třeba 13,7 V, pokud jedu po dálnici, klidnou jízdu, zvedne se na těch 14 V
Když zapne sahara, spadne na 12,6 V..
Zajímavý je, že když zapnu subwoofer, nebo zesílím rádio, nemá to vůbec vliv na hodnotu napětí...
Mimo město je to třeba průměrně těch 13,8 - 14,1 V
Jinak baterku jsem vyměnil, ta první byla od BOSHE, po dvou letech odešla, ale to teda díky tomu rádiu atd. Teď jsem koupil Vartu, takže obě baterie jsou od kvalitního výrobce.
Řemen jsem kontroloval, dotáhl, ale to vliv nemělo.
Tak se chci zeptat, co je špatně? Špatně to zrepasovali, nebo je to takhle normální?... jsem z toho fakt už zoufalej ty jo, chci mít prostě auto, kde se nemusím bát, že nenastartuju a neřešit furt něco s pos*anou baterkou, nebo alternátorem, kterej byl na repasu už po druhý
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)