Příspěvek
od vasekpetr1 » 28 pro 2014, 10:36
Čau Bloode, včera večer mně to nešlo sem na fórum vůbec psát, odezvy katastrofální, tak ti píšu až dnes: předevčírem přes noc a včera ráno bylo v Třebíču mínus pět a dost foukalo. Ráno jsem jel do práce a o těch půl paté se tomu motoru vůbec nechtělo otočit. Večer ten start taky nebyl bohviečo. Také jsem měl obavu o baterku, ale dnes ráno starter zatočil bez problému a auto chytlo úplně v pohodě. Přičítal jsem to nějaké vymrzlé vlhkosti v oleji, která po dlouhé době zmrzla (doteď bylo u nás pořád teplo) a starter s tím trochu zápasil. Pokud budeš mít pořád posit, že ti auto něco vybíjí, tak s diagnostikou nepočítej, ta ti nic neřekne. V prvé řadě povypínej ty frajeřinky, co sis tam navěšel (led osvětlení atd.), poctivě vypínej subáč, protože i jeho klidový proud za ty tři dny dokáže vycucat baterku. Změřit dobrým měřákem napětí za chodu motoru na baterce také hodně napoví. Schválně si za klidu zkus změřit odběr těch led pásků (pokud víš, jak) a možná budeš překvapený, kolik tam vlastně teče.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)