2.0dtl štarty-divné zvuky-VYRIEŠENÉ
2.0dtl štarty-divné zvuky-VYRIEŠENÉ
Mám astru g 2.0DTL.Ked štartujem chytí hned naprvíkrát ,len zdochne po pár sekundách a začne svietit kontrolka motora.Druhýkrát naštartujem dost tažko,ale keď auto chytí,motor vydáva divné zvuky /také ako keby vrzganie/,tieto zvuky sú silnejšie ked pridám plyn.Ako náhle sa motor trocha zohreje ,zvuky zmiznú a auto ide úplne normálne.Diagnostika nič nenašla.Vymenil som prepady,palivový filter a vzduchový filter.Aditívum používam stále.Chcem sa spýtat.Može to byt aj niečo iné ako zavzdušnovanie????? alebo ked sa to zavzdušnuje čo potom znamenajú tie zvuky.Toto robí stále,aj ked nemrzne.Dakujem pekne za rady
Naposledy upravil(a) Majo11 dne 07 úno 2016, 06:32, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
V sobotu som teda znova vymenil palivový filter,dal som tam kvalitnejší a auto išlo ,všetko bolo ok.Som myslel že je to vyriešené.Len dnes večer zase idem naštartovat,auto chytí hned a znova skape.A znova dlhé štartovanie.Chytilo a znova tie zvuky od motora.Tak ma napadlo nemože byt nejaký bordel v nádrži??je tam nejaké sitko??prípadne ako to skontrolujem prípadne vyčistím.Dakujem pekne za rady
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
Zavolaj mi zajtra doobeda, niečo snad poriešime, číslo mám v podpise! Jrm.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
je tam sitko, ale je to dost velke, takze len tak lahko sa nezapcha
kedy ti to auto zacalo robit? od kedy sa ochladilo, alebo robil si nieco s autom? alebo len odrazu zle startuje?
myslim ze ti to niekde chyta vzduch, kludne aj na filtry ak si ho zle poskladal (mal som taky problem)
kedy ti to auto zacalo robit? od kedy sa ochladilo, alebo robil si nieco s autom? alebo len odrazu zle startuje?
myslim ze ti to niekde chyta vzduch, kludne aj na filtry ak si ho zle poskladal (mal som taky problem)
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
Kedy to začalo robit??Asi pred dvoma týždnami som skoro ráno išiel do Hlohovca.Vtedy bolo cca -9,všetko ok ,auto naštartovalo ako obvykle.Došiel som odstavil auto.Večer som chcel íst na aute do roboty bolo cca -5,naštartovalo a po chvíli zdochlo a odvtedy sú problémy.Filter som menil už dvakrát.teraz som tam dal nejaký lepší.Ale nepomohlo,išlo to cca 2 dni a znova to začalo.Je to divné.Pretože aj ked som dal prvý filter tiež to išlo pár dní a potom to znova začalo skapínať.Mám už z toho nervy pretože potrebujem auto o nejaké 3 týždne idem do Budapešti na letisko a dá sa na toto spolahnúť?Skúsim ešte zajtra vymeniť gumičky na víku palivového filtra pod tie 2 hadice ktorími ide nafta do filtra a uvidíme.Ďakujem všetkým čo sa snažia pomocť.
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
podla toho co pises by som sa zameral na ten filter
kedy si ho menil prvy krat? teda postupnost bola taka ze najskor si menil filter a potom (po nejakom case) nastaly problemy s startovanim?
skus original filer, ja som kupil man a podarilo sa mi ho zle namontovat
tesnenia treba vymenit, okolo ocistit a primerane zatiahnut a malo by to fungovat...
kedy si ho menil prvy krat? teda postupnost bola taka ze najskor si menil filter a potom (po nejakom case) nastaly problemy s startovanim?
skus original filer, ja som kupil man a podarilo sa mi ho zle namontovat
tesnenia treba vymenit, okolo ocistit a primerane zatiahnut a malo by to fungovat...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
Jerry mouse mi poradil vymenit tesnenia na víku palivového filtru,pod tie dve hadice nafta in,out.Auto zrazu išlo.Chod motora po štarte bol trocha rozhádzaný,ako keby ide na 3 valce,ale išlo.škoda že len 2 dni.Dnes idem z roboty a zas to isté.Vlastne teraz nechytilo ani na chvílu.Čím to može byt.Niečo sa pohne s filtrom a auto nejaký čas ide,cca 2 dni.Možu toto robiť žhaviče,aj keď sú plusové teploty?? Ešte ma napadlo,ked som menil tie tesnenia vo víku filtra,chcel som odpojit ten konektor vyhrievania filtra,išiel tažko.Nakoniec ked som ho odpojil jeden kontakt v konektore bol na kontakt vo víku ako keby pritavený,určite to vyhrievanie nefunguje,Može to mat vplyv na štartovanie??
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
Ahoj. máš vymenené aj to male tesnenie pod šrobom víčka palivového filtra? Pripadne na skušku zakvapli ten šrob z vrchu trochou motorového oleja chodz aj z mierky oleja. To keby si len čiste náhohou prisávalo falošný vzduch okolo šrobu.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
To s tým šrobom a olejom som skúsil.Nevidiet že by prisávalo vzduch.Ja som nemenil palivový filter prvýkrát.Mám to auto osem rokov a vždy s výmenou oleja mením aj filtre,vždy sám a zatial bolo všetko v poriadku.Jerry prosím Ťa ako zistím či nemám v nafte olej.Je pravda,ked som menil prepady vytiekla nafta,tá bola čistá ako má byt.Ale predsa ty si spomínal nejaký test s priesvitními hadičkami.Ako sa to presne robí??Už som fakt bezradný.Jak bolo spolahlivé to auto,zima,mráz,teplo-furt štartovalo hneď-žiadny problém som nikdy nemal pri štartovaní.Asi to budem musieť dat niekomu v Nitre pozrieť. Ďakujem za ochotu
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
treba rozlisovat dve veci:
jedna:
slabo ti auto startuje, dlho toci motor, ale nakoniec nakopne a potom uz ide... dovod: lebo zhavice, lebo mala davka paliva pri starte, lebo baterka, starter, lebo nejaky iny problem
druha:
auto zle startuje ale nastartuje lebo je vzduch niekde v nafte
a tu dve moznosti
1. nastartuje a ide - takze pocas startovania vzduch prejde vstrekovacmi/cerpadlom a potom uz motor ide
tu je pravdepodobné ze ti vzduch chyti na prepadoch alebo prepadovych hadickach - vseobecne chyba je blizko cerpadla
2. nastartuje a zdochne (motor ide 5-15sec a na druhe startovanie trva velmi dlho) - toto robilo aj mne ked mi cez filter chytalo vzduch, takze vzduch to chyta niekde dalej od cerpadla, pravdepodobne filter a hadice okolo toho
na filtry su dve tesnenia, obe treba vzdy menit, jedno je na srobe, druhe okolo veka
samotna filtracna vlozka (original) tesnenie nema, napr man filter ma, a to sa mi podarilo skrizit najazdil som 1000km potom sa ochladilo a tesnenie sa tak stiahlo ze mi to zacalo blbnut...
ako zistit vzduch? no hociktoru hadicku nahradis priesvitnou a budes sledovat ci tam je vzduch
ja som z nr, ale len tak lahko ihlu v kope sena nenajes, ani dierku v kope hadiciek
mna tiez v servisoch presviedcali ze mi pada nafta na prepadoch a nakoniec je to cerpadlom ktore dava pri starte mensiu davku ako by malo... bez presnych info budes zbytocne tapat
jedna:
slabo ti auto startuje, dlho toci motor, ale nakoniec nakopne a potom uz ide... dovod: lebo zhavice, lebo mala davka paliva pri starte, lebo baterka, starter, lebo nejaky iny problem
druha:
auto zle startuje ale nastartuje lebo je vzduch niekde v nafte
a tu dve moznosti
1. nastartuje a ide - takze pocas startovania vzduch prejde vstrekovacmi/cerpadlom a potom uz motor ide
tu je pravdepodobné ze ti vzduch chyti na prepadoch alebo prepadovych hadickach - vseobecne chyba je blizko cerpadla
2. nastartuje a zdochne (motor ide 5-15sec a na druhe startovanie trva velmi dlho) - toto robilo aj mne ked mi cez filter chytalo vzduch, takze vzduch to chyta niekde dalej od cerpadla, pravdepodobne filter a hadice okolo toho
na filtry su dve tesnenia, obe treba vzdy menit, jedno je na srobe, druhe okolo veka
samotna filtracna vlozka (original) tesnenie nema, napr man filter ma, a to sa mi podarilo skrizit najazdil som 1000km potom sa ochladilo a tesnenie sa tak stiahlo ze mi to zacalo blbnut...
ako zistit vzduch? no hociktoru hadicku nahradis priesvitnou a budes sledovat ci tam je vzduch
ja som z nr, ale len tak lahko ihlu v kope sena nenajes, ani dierku v kope hadiciek
mna tiez v servisoch presviedcali ze mi pada nafta na prepadoch a nakoniec je to cerpadlom ktore dava pri starte mensiu davku ako by malo... bez presnych info budes zbytocne tapat
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky
Tento palivový filter by sa mal meniť po 60tkm alebo 90tkm teraz to fakt neviem presne ale nie rozhodne po každých 15tkm! Takže nasamprv zakúpiť cca 40cm vhodnej priesvitnej hadičky + dve male sťahovacie sponky, ta presvitná hadička sa teplom od motora vie vyvliesť zo spojky tak preto ti sponky, dalej jednu plastovu spojku vhodného rozmeru na tu priesvitnu hadičku ktorá sa v mieste prvého T-čka spoji z rozpojeným prepadom na tu prepádovu hadičku čo vedie naspäť k čerpadlu,. Na tej priesvitnej hadičke urob 2-3 zavity ktoré stiahneš páskou alebo niečim podobným, tie závíty sú pre tento test dosť dôležite nakoľko tam lepšie uvidíš znečistenie nafty ako aj pripadne vzduchove bublinky ktoré ti robia pravdepodobne tu šarapatu! Ked si tu prepadovú hadičku predtým riadne zasvorkuješ tak nebudeš musieť to nanovo odzvdušňovať. Keby niečo ti nahodou nebolo z toho jasne tak kľudne zajtra brkni a znavigujem ta!Majo11 píše:To s tým šrobom a olejom som skúsil.Nevidiet že by prisávalo vzduch.Ja som nemenil palivový filter prvýkrát.Mám to auto osem rokov a vždy s výmenou oleja mením aj filtre
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: 2.0dtl štarty-divné zvuky-Vyriešené
Tak znova som zhodil víko palivového filtru,že sa naň poriadne pozriem.Všimol som si jednu vec.Ako som písal predtým,dva kontakty vykurovania palivového filtru, jeden v konektore a druhý na víku nádoby filtra sa akokeby zatavili do seba.Pri tomto poškodili /roztavili/zadnú stenu/vnútri ako sa pripojí konektor na víko/.Fúkol som do toho otvoru kde ide konektor,a bola tam dierka,prisávalo vzduch.Núdzové riešenie-tavnou pištolou som miesto upchal,konektor je odpojený.Poskladal som to a auto ide,žiadne divné zvuky všetko ide ako má.Mohol som to nafotiť,škoda,rozoberat to už nebudem ,teda až pri výmene víka.Potreboval by som víko nádoby,a nový kontakt do konektora,prípadne celý odstrihnutý konektor aj s káblami z nejakej ASTRY.Nevieš o niečom Jerry,Matozippi??
P.S:Dakujem ludom JERRY MOUSE a MATOZIPPI za ochotu a za rady.
P.S:Dakujem ludom JERRY MOUSE a MATOZIPPI za ochotu a za rady.