Ahoj chlapi,
mám probém který jsem si způsobil sám, motor x16xel 145t najeto. Auto jsem koupil ve 100t a vše do teď v pohodě, olej papal 1-2l mězi výměnami (na x16xel myslím dobrý . nebudu chodit kolem horké kaše, olej jsem vždy kontroloval kažých 1t km, nedávno se nám stala tragédie v rodině a já s autem furt jezdil zařizoval věci potřebné. Olej jsem zapomněl zkontrolovat a za jízdy začali cvakat hydroštely po cca 5 km jsem zastavil a první co mě napadlo že není olej - bylo sochu, dolil jsem cca 1l oleje a auto nechal hodinu být. Po nastartovní se do 5s hydroštely natlakovali a již necvakali ale z výfuku šel bílí dým asi po dobu jen 5s po nastartování a smrděl spáleninou. Auto se chovala v pohodě necuká vytačí se a jede v poho ale začalo žrát cca 1-1,5l na 1000km, pod stojícím autem kapky oleje nejsou ale motor je od oleje po jízdě zasraný. myslíte že se tam stalo neco vážného nebo stačí udělat go motoru přetěsnit koužky atd.? Do auta by jsem asi víc jak 10-15t nedal za opravy. Děkuji za rady
problém s x16xel
- Reklama
Re: problém s x16xel
bílej dým je voda, tmavej dým je olej,
hele mě generálka vyšla cca na 8000 ...přetěsnění hlavy a výměna těsnících kroužků na ventilech a nové kroužky na pístech.
hele mě generálka vyšla cca na 8000 ...přetěsnění hlavy a výměna těsnících kroužků na ventilech a nové kroužky na pístech.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 říj 2015, 17:39
- Bydliště: Bratislava (tyzden), Zarnovica (vikend)
Re: problém s x16xel
Ak Ti cvakali hydrosteli, tak by som sa zamyslel nat tym, v akom stave su gufera ventilov, mohol Ti do neho hydrostel buchnut a rozdrvit ho. Predpokladam, ze Astrula uz nie je z najladsich a ma nejaky ten rocik za sebou.
Este ma zarazilo, ze si motor vyhadzuje olej von a ako pises, je od neho zasraty. Musis zistit, kadial sa dostava von. Pozri tesnenie pod vekom ventilov, ak tam olej nebol, dolial si ho, naltakovalo okruh, tak mohlo prasknut. Skus jednoducho zistit, kadial ide von. Otcovi na z14xep tiekol olej cez olejovy senzor, ale x16xel ho ma inde.
Este ma zarazilo, ze si motor vyhadzuje olej von a ako pises, je od neho zasraty. Musis zistit, kadial sa dostava von. Pozri tesnenie pod vekom ventilov, ak tam olej nebol, dolial si ho, naltakovalo okruh, tak mohlo prasknut. Skus jednoducho zistit, kadial ide von. Otcovi na z14xep tiekol olej cez olejovy senzor, ale x16xel ho ma inde.
Re: problém s x16xel
díky hoši zajedu nejspíše k dennymu a uvidíme
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s x16xel
Neporovnávej neporovnatelné.8v není 16v.Joska píše:bílej dým je voda, tmavej dým je olej,
hele mě generálka vyšla cca na 8000 ...přetěsnění hlavy a výměna těsnících kroužků na ventilech a nové kroužky na pístech.
Re: problém s x16xel
já myslím, že bílej a černej dým bude stejnej v tom jsou ty motory stejný.
a ano, cena bude jiná, no ni?
a ano, cena bude jiná, no ni?
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..