Z16XEP
Re: Z16XEP
Dnes jsem dal novou zapalovací lištu Delphi. Trochu mně zarazil nápis na krabici "made in China". První start byl hodně vlažný, ale motor naskočil a zdálo se, že je problém odstraněn. I zkušební jízda probíhala dobře, bohužel jen do chvíle, než jsem si všiml, že při ustálené rychlosti motor cuká. Pod plynem ale běží dobře. Po vyblikání závad přibyla k 0300 ještě 0302. Se starou lištou byl problěm na 3. válci. S novou se svíčka z 3. pěkně vypálila, takže na 99% byla chyba v liště. Novou budu reklamovat, ale obávám se, že než se reklamace vyřídí, budu muset koupit jinou. Ale jakou. Zase Delphi z Číny nebo raději Beru, NGK?
- Reklama
Re: Z16XEP
Já už si to přesně nepamatuju, ale já po výměně lišty měl taky problémy. proto jsem všechno, co se dalo vyčistil. Já osobně bych prvně dal nový svíčky, teda pokud už je tam nemáš. Myslím, že investice není tak hrozná, tuším, že 120,-/ks. Možná 150, už nevím. Už si ale nepamatuju, jaký jsem kupovat. Buď Bosch nebo NGK. Co vím, tak měli 2 ramínka (nevím, jak to "odborně" nazvat)
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN
Re: Z16XEP
do konce ledna svicky s postovnym zdarma http://www.opelmarket.cz/dily/svicka-za ... 31-59.html
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Z16XEP
Jééé, Vojto, vzpomněl jsem si, dal by se sehnat vypouštěcí šroub na olej? Trošku jsem pochroumal torx a nemůžu si vyměnit olej.
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN
Re: Z16XEP
Máš pravdu. Je divné aby jedna cívka fixlovala jen v určitém režimu. Svíčky GM sice nejsou nejnovější, ale do poslední chvíle s nima nebyl problém. Zkusím porovnat vzdálenost elektrod, třeba na 2. válci najdu nějaký rozdíl.
Re: Z16XEP
jasně že se dá sehnat http://www.opelmarket.cz/dily/vypustni- ... -1405.htmlMarko píše:Jééé, Vojto, vzpomněl jsem si, dal by se sehnat vypouštěcí šroub na olej? Trošku jsem pochroumal torx a nemůžu si vyměnit olej.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Z16XEP
Dnes jsem kontroloval svíčky a EGR ventil. Všechny svíčky byly stejné a čisté jen vzdálenost elektrod byla místo 0,9mm 1,0 mm. Taky EGR byl poměrně čistý ( žádné usazeniny, jen saze) a plně funkční. Když už ale byl venku, tak jsem ho zaslepil. Po smontování při zkušební jízdě motor běžel jak hodinky tak, jak jsem bul u něj zvyklý, kontrolka ECU však svítila dál, ale aspoň už neblikala jako se starou zapalovací lištou. Při 2. startu však zhasla, takže snad je vyřešeno.
Nemyslím si ale, že jsem cukání odstranil seřízením vzdálenosti elektrod svíček a zaslepením EGR ventilu, vždyť motor běhal bez jakýchkoliv příznaků. Spíš si myslím, že ECU měla parametry nastavené pro původní lištu a s novou si neuměla poradit. Tím, že jsem odpojil baterku, abch se dostal k EGR ventilu se v v ECU vymazalo původní natavení a po následném startu se ECU nastavila pro novou lištu. Samozřejmě se ale mohu mýlit.
Nemyslím si ale, že jsem cukání odstranil seřízením vzdálenosti elektrod svíček a zaslepením EGR ventilu, vždyť motor běhal bez jakýchkoliv příznaků. Spíš si myslím, že ECU měla parametry nastavené pro původní lištu a s novou si neuměla poradit. Tím, že jsem odpojil baterku, abch se dostal k EGR ventilu se v v ECU vymazalo původní natavení a po následném startu se ECU nastavila pro novou lištu. Samozřejmě se ale mohu mýlit.