Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
MATES2
Příspěvky: 165
Registrován: 01 dub 2009, 19:20

Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od MATES2 » 02 pro 2015, 15:02

Ahoj všem, prosím vás o radu. Koupil jsem si na vrakáči alternátor, zeptali se mě jen na tip auta-mam Opel astra G kombi 1.7 DTI a tip motoru mam Y17DT, ale až doma a ještě k tomu až po namontování toho alternátoru do auta mi došlo, že se vůbec neptali jestli mám auto s klimatizaci a nebo bez klimatizace. Po tomto zjištění jsem na internetu zjistil, že pro mé auto se vyrábí dva alternátory, jeden alternátor 100A asi pro auta s klimatizací a druhý 70A asi pro auta bez klimatizace. :shock: Když jsem se na alternátor díval na autě tak tam nikde nemůžu najít jaký tip alternátoru to je. Nevíte prosím někdo kde je to na alternátoru uvedeno, nebo jestli se to dá nějak jednoduše změřit, nebo podle nějakých znaků třeba jak ten alternátor vypadá poznat že je to 100A a nebo 70A alternátor? A vadilo by, když mám tu klimatizaci a přesto bych jezdil s tím slabším 70A alternátorem-co by se v tomto případě mohlo stát a hrozit. Předem vám všem děkuji za vaše rady a reakce. 8)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Kosa02
Příspěvky: 217
Registrován: 28 čer 2012, 16:59
Bydliště: Dzbel
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od Kosa02 » 02 pro 2015, 21:43

No já mám 100A alternátor a i klimatizaci.
Na tom původním alternátoru je buď na štítku nebo někde na něm napsáno jestli má 100A nebo 70A. Jednoduše to určitě změřit nejde.
Jediné co se může stát, tak když spustíš všechny elektrické spotřebiče, že se baterka nebude dobíjet.. jestli máš klimu asi bych zvážil radši koupit 100A a mít jistotu než pak kupovat druhý.
Ale říkám pořádně ten původní alternátor prohlídnout. Někde to tam bude.
Astra G X16XEL (1999)

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od Vojta » 02 pro 2015, 22:27

nepises jakej si tam mel predtim, na nem si udaje taky nenasel?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

MATES2
Příspěvky: 165
Registrován: 01 dub 2009, 19:20

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od MATES2 » 02 pro 2015, 22:40

Ahoj děkuji vám za vaše reakce a názory. 8) Původní alternátor tam byl od výroby a bohužel už ho nemám :cry: Tak nevím :?

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od jerry mouse » 02 pro 2015, 22:54

Daj tam 100amp a nerieš to! :wink:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

MATES2
Příspěvky: 165
Registrován: 01 dub 2009, 19:20

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od MATES2 » 02 pro 2015, 23:31

JERRY MAUSE , tak to je od tebe fakt dobrá rada. Četl jsi vůbec s čím potřebuji pomoci? :? Takže podle tebe mám bez toho aniž bych zjistil jaký tam mám teď namontovaný ten nově koupený a funkční alternátor-ho vyndat a vyhodit a koupit další 100A alternátor? A co když ten co tam mám je 100A-jak to zjistím? To je trochu nesmyslná rada a drahá sranda. :roll:

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od langdon2 » 03 pro 2015, 07:48

Ahoj.. Ja mam povodny alternator 70A v aute.. Dorabal som si do Astry klimu, ale altik som nemenil. viem ze by tam mal byt tiez 100A, ale nemam s tym ziaden problem. Vsetko ide, vsetko stiha.. Cize klud. Pojde to aj s tym 70A ak by si naahodou ten mal.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od JRD McLAREN » 03 pro 2015, 09:32

...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 07 pro 2015, 08:32, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od langdon2 » 03 pro 2015, 09:35

Viem ze tam neni zo srandy ten 100A, ale vravim, funguje vsetko aj pri 70A

Ked sa mi tento raz pokazi, urcite tam dam uz 100A

Ale klimu mam uz hadam 3,5 roka, a zatial som problem s tym nemal.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

MATES2
Příspěvky: 165
Registrován: 01 dub 2009, 19:20

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od MATES2 » 03 pro 2015, 16:16

Langdon2 moc ti děkuji, že jsi mi napsal svou zkušenost 8) Alespoň se teď už tolik nebojím :) , že mě někde auto nechá stát s vybitou baterkou.

MATES2
Příspěvky: 165
Registrován: 01 dub 2009, 19:20

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od MATES2 » 03 pro 2015, 16:54

Ahoj všem, ještě vás moc prosím o jednu radu. Dnes jsem zapnul v mém autě (Opel Astra G 1.7 DTI-motor Y17DT s KLIMATIZACÍ) naplno vše co šlo, klimatizaci, větráky topení, vyhřívání zrcátek a zadního skla, dálkové světla, potkávací světla, všechny čtyři blinkry a pak při zapnutém motoru jsem sešlápl plyn a držel jsem otáčky na 2300 a kamarád mi naměřil na baterce při této zátěži 13,7 V a občas až 13,8 V. Je to normální? Dá se podle toho poznat jestli je tam 100A alternátor a nebo by takto dobíjel i ten 70A alternátor-dá se to poznat? Předem vám všem děkuji za všechny vaše rady a názory. 8)

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od JRD McLAREN » 03 pro 2015, 17:24

...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 07 pro 2015, 08:33, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od jerry mouse » 04 pro 2015, 00:00

MATES2 píše:JERRY MAUSE , tak to je od tebe fakt dobrá rada. Četl jsi vůbec s čím potřebuji pomoci? :? Takže podle tebe mám bez toho aniž bych zjistil jaký tam mám teď namontovaný ten nově koupený a funkční alternátor-ho vyndat a vyhodit a koupit další 100A alternátor? A co když ten co tam mám je 100A-jak to zjistím? To je trochu nesmyslná rada a drahá sranda. :roll:
Ja som chlape mal zato že maš dva altiky a nevieš ktory tam lepšie hodiť, preto bola moja odpoved taka aka bola, ked maš iba 70-ku tak prečo potom to riešiš, daj ju tam a maš tiež pokoj, len na kratkých tratiach neviem či aj slabši altik dobija tak vykonne ako 100-ka. Ja mam 140 ale jeden čas som som mal nudzovo 100A a nepoznal som rozdiel. V pripade muziky a iných spotrebičov je lepšie mať skôr väčší vykon ako zaklad z 80-tych rokov kedy sa cez den nesvietilo a boli omnoho menšie naroky na el. energiu! S pozdravom myšiak Jerry :wink:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od JRD McLAREN » 04 pro 2015, 09:03

...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 07 pro 2015, 08:33, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

lga
Příspěvky: 30
Registrován: 02 dub 2015, 20:00
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????

Příspěvek od lga » 04 pro 2015, 14:49

JRD McLAREN píše: 1, - Pokial mas teraz nahodou v aute " len ten 70A " alternator, a auto ti stale bezi, tak je velka pravdepodobnost,
ze proste celkovy prudovy odber vsetkych spotrebicov dlhodobo neprekracuje prudovy odber cez 70A.
2, - Pokial ti ten "len 70A" alternator v blizkom case zhori, (teda cievky sa spalia na uhol alebo zhori usmernovac),
tak celkovy prudovy odber spotrebicov v aute proste presahoval prudovy odber cez 70A.

Pokial sa to nestane (situacia c 2, ) tak nemas to sancu odhalit. - ci je to dobre alebo zle ..
V nějakém technickém listu k alternátoru by mohlo být, za jakých podmínek je možný odběr 70A.
Je rozdíl zda při jízdě přískoky po městě při 30°C ve stínu nebo v -10°C při jízdě mimo město.
Astra G 1.6 Caravan - X16SZR

Prodám kabinový filtr Bosch 1987432040 292x199x30 mm (Delphi) za 200 Kč včetně poštovného
případně vyměním za 258x233x30 mm (BEHR)

Odpovědět