Alternátor?
Alternátor?
Zdravím Vás,
mám takový problém a to konkrétně se startováním... Před 3 dny jsem ujel krásně nějakých 300km bez jakéhokoliv problému, včera nastartuji (auto chytlo hned, ale svítila chvíli kontrolka baterie - pak zhasla) a vesele jsem pokračoval dál. Ovšem dnes, když jsem nastartoval, nějak se mu nechtělo nastartovat, ale povedlo se. Zase svítila kontrolka baterie a už nešel posilovač řízení, po ujetí pár cca 100-200m kontrolka zhasla a posilovač se nahodil. Když se motor zahřál po ujetí cca 10km jsem si šel něco vyřídit a nastartoval jsem v pořádku i hned na poprvé naskočil motor...
Co to může být?
- Autobaterie značky VARTA stará cca 4roky
poslední problém s alternátorem
mám takový problém a to konkrétně se startováním... Před 3 dny jsem ujel krásně nějakých 300km bez jakéhokoliv problému, včera nastartuji (auto chytlo hned, ale svítila chvíli kontrolka baterie - pak zhasla) a vesele jsem pokračoval dál. Ovšem dnes, když jsem nastartoval, nějak se mu nechtělo nastartovat, ale povedlo se. Zase svítila kontrolka baterie a už nešel posilovač řízení, po ujetí pár cca 100-200m kontrolka zhasla a posilovač se nahodil. Když se motor zahřál po ujetí cca 10km jsem si šel něco vyřídit a nastartoval jsem v pořádku i hned na poprvé naskočil motor...
Co to může být?
- Autobaterie značky VARTA stará cca 4roky
poslední problém s alternátorem
Opel Astra 1.4 16V r.v 98 66Kw
- Reklama
Re: Alternátor?
Ja by som vyskusal vymenit baterku,alebo este lepsie,keby si to premeral a sam budes vediet nacom si
Re: Alternátor?
To spíš bude varování odcházejícího alternátoru- regulátoru.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Alternátor?
No super... A nevíte kolik by to cca mohlo stát? Minulý týden jsem dal do motoru 10.000CZK jelikož odešla Lambda sonda, nechával jsem vyměnit těsnění svíček, nové svíčky, těsnění ve vzduchotenice (motor pískal) a i dělali diagnostiku která zjistila pouze tu lambda sondu...
Opel Astra 1.4 16V r.v 98 66Kw
Re: Alternátor?
Jestli to necháš opravit opět u nich, tak počítám 15000,- Pokud půjdeš jinam, pár stovek.
Re: Alternátor?
Zkus si pročíst toto. Měl jsem podobný problém. Oprava alternátoru mě stála pár stovek.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=26413
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=26413
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Alternátor?
Kupiť u Bundelesa na vrakači za pár stoviek a maš pokoj, inač ti ten altik pasuje az jednašestky XEL /(nefunguju mi čisielka na klavesnici)!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Alternátor?
Vůbec nevím jestli mám s tím něco dělat, dnes jsem startoval a ihned to chytlo bez jakýchkoliv problémů.
Opel Astra 1.4 16V r.v 98 66Kw
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Alternátor?
Skús hlavne podoťahovať kontakty na altiku, baterii a uzemneniu!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Alternátor?
Před dotahováním svorek alternátoru odpojit baterku (zjisti si, zda znáš kód rádia), případně použít izolované nářadí!!! Ty ohňostroje při zkratu za to nestojí .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Alternátor?
Tak tak!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- Mojmec11
- Příspěvky: 1554
- Registrován: 20 zář 2009, 11:03
- Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany
Re: Alternátor?
Já bych to tipoval bud na odcházející uhlíky regulátoru nebo na sběrací kroužky uhlíků.V každém případě altík ven a zkontrolovat.Mě to dělalo podobné věci až to přestalo dobíjet úplně a byl úplně smetený jeden z kroužků.Altík od Bundelesa za 1000kč a je to cajk.
Vypozoroval jsem toto: pokud ti poblikává elektrika v autě,je to viditelné při volnoběhu,nebo pokud problikává kontrolka alternátoru při startování,než naskočí motor nebo pokud po nastartování nejde posilovač ale pak se rozjede,tak je na 99% problém v alternátoru resp. regulátor/uhlíky/kroužky.Pokud totiž uhlíky nedosedají v určité chvíli na kroužky,tak to má přímý vliv na funkčnost posilovače řízení po nastartování.Pokud se ti stává alespon jedna z těch věcí co jsem vypsal,tak altík ven a nechat zkontrolovat u elektrikáře.To je zkušenost z praxe na vlastním autě.
Vypozoroval jsem toto: pokud ti poblikává elektrika v autě,je to viditelné při volnoběhu,nebo pokud problikává kontrolka alternátoru při startování,než naskočí motor nebo pokud po nastartování nejde posilovač ale pak se rozjede,tak je na 99% problém v alternátoru resp. regulátor/uhlíky/kroužky.Pokud totiž uhlíky nedosedají v určité chvíli na kroužky,tak to má přímý vliv na funkčnost posilovače řízení po nastartování.Pokud se ti stává alespon jedna z těch věcí co jsem vypsal,tak altík ven a nechat zkontrolovat u elektrikáře.To je zkušenost z praxe na vlastním autě.
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Re: Alternátor?
Děkuji za odpověď.
Cca před 8.746km (4.3.2015) mi autoelektrikář měnil veškerý díly v alternátoru a dával nový regulátor, jelikož docházelo k předpětí, tak snad to udělá na záruku.
Jinak to co popisuješ Ty docela sedí... Jak jsem psal, začalo to tím že když jsem nastartoval svítila kontrolka baterie a i to hůře nastartovalo, po ujetí pár metrů kontrolka zhasla. Cca druhý den, když jsem nastartoval opět svítila kontrolka a vypnul se i posilovač řízení, kontrolka zhasla a posilovač se nahodil po pár ujetých metrech.
Poté to dalo pokoj, auto startovalo hned na poprvé, ovšem při startování kontrolka baterie ztrácela na na svítivosti, nebo jak to mám říci.
Včera, když jsem uklízel auto jsem měl při tom cca na 45 min puštěné autorádio a když jsem chtěl pak nastartovat už se nepovedlo jen to cvaklo při dání klíčku do polohy (Start) a tak jsem vyndal autobaterii a dal na nabíječku (bylo úplně k.o. což se mi ještě nestalo.
Tak to dnes zkusím opět nastartovat a kapku projet, jestli mi to dovolí...
Cca před 8.746km (4.3.2015) mi autoelektrikář měnil veškerý díly v alternátoru a dával nový regulátor, jelikož docházelo k předpětí, tak snad to udělá na záruku.
Jinak to co popisuješ Ty docela sedí... Jak jsem psal, začalo to tím že když jsem nastartoval svítila kontrolka baterie a i to hůře nastartovalo, po ujetí pár metrů kontrolka zhasla. Cca druhý den, když jsem nastartoval opět svítila kontrolka a vypnul se i posilovač řízení, kontrolka zhasla a posilovač se nahodil po pár ujetých metrech.
Poté to dalo pokoj, auto startovalo hned na poprvé, ovšem při startování kontrolka baterie ztrácela na na svítivosti, nebo jak to mám říci.
Včera, když jsem uklízel auto jsem měl při tom cca na 45 min puštěné autorádio a když jsem chtěl pak nastartovat už se nepovedlo jen to cvaklo při dání klíčku do polohy (Start) a tak jsem vyndal autobaterii a dal na nabíječku (bylo úplně k.o. což se mi ještě nestalo.
Tak to dnes zkusím opět nastartovat a kapku projet, jestli mi to dovolí...
Opel Astra 1.4 16V r.v 98 66Kw
Re: Alternátor? [VYŘEŠENO]
Tak mě v servisu docela dostali, prý že alternátor je v pořádku a problém byl ve svorce na baterii a tak se nedobíjela.
Opel Astra 1.4 16V r.v 98 66Kw