ASTRA g 1.8 x18xe1
ASTRA g 1.8 x18xe1
Zdravim Vás,
Potřeboval bych s někým konzultovat problém.
Závada se projevuje cukajicim motorem.
Závada 1515 motorek volnobeznych otáček rozspoj obvod
1110 ventil přepínací v sani. Nízké napětí.
Ventil jsem měl venku a funguje. Myslíte když vyměníme klapku bude to chodit.
Motor v určitých otáčkách při přidání zakopava. Při přeřazení cuká.
Potřeboval bych s někým konzultovat problém.
Závada se projevuje cukajicim motorem.
Závada 1515 motorek volnobeznych otáček rozspoj obvod
1110 ventil přepínací v sani. Nízké napětí.
Ventil jsem měl venku a funguje. Myslíte když vyměníme klapku bude to chodit.
Motor v určitých otáčkách při přidání zakopava. Při přeřazení cuká.
- Reklama
- marcus_Astra_
- Příspěvky: 505
- Registrován: 01 pro 2013, 21:29
- Bydliště: Blatná na Ostrove
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
Skús tu klapku najprv rozobrať a poriadne vyčistiť ešte pred tým ako ju vymeníš
Marcus_Astra_G_1,8_X18XE1_1998_220 000 tkm_Run_to_OPC-Line_from_GM_Parts
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
Ked ma motor už svoje za sebou tak zvyčajne odchadza bud zap. lišta alebo EGR-ko kde su obdobne priznaky! Koľko maš tam kilakov namotane?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
Skrtic í klapka sundana a vyčištěná, palivové čerpadlo a nádrž čistá nový filtr.
Lišta kontrolována. Egr zanovni .svíčky nové. Závada nejde smazat.
Lišta kontrolována. Egr zanovni .svíčky nové. Závada nejde smazat.
- marcus_Astra_
- Příspěvky: 505
- Registrován: 01 pro 2013, 21:29
- Bydliště: Blatná na Ostrove
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
A čo krokový motorček voľnobežných otáčok? Ten si skúšal kuknúť?
Marcus_Astra_G_1,8_X18XE1_1998_220 000 tkm_Run_to_OPC-Line_from_GM_Parts
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
Právě si myslím že je to on,bohužel je součástí klapky. Ale jde mi o to jestli by mohl souviset s poruchou přepínacího ventil proměnné sani. Váhy vzduchu jsem zkoušel prohazovat a stejne. Lambda po prehozeni také stejne.
- marcus_Astra_
- Příspěvky: 505
- Registrován: 01 pro 2013, 21:29
- Bydliště: Blatná na Ostrove
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
No podľa tej diagnostiky je ten motorček určite k.o. Keď je rozpojený obvod, takže skús poriešiť najprv ten a potom skús zistiť či bude pretrvávať naďalej chyba ventilu
Marcus_Astra_G_1,8_X18XE1_1998_220 000 tkm_Run_to_OPC-Line_from_GM_Parts
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
Vectra_B_Caravan_2.2_DTi_Y22DTR_2001_360 000 tkm_Original_Crankshaft_and_Engine_
OP-COM-diagnostika_v.1.39_EN
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
klapka bude později porovnání, momentálně po proměření signálu z ECU na přepínací ventil 2,5V což je málo, nebo jsem blbě měřil.
Je divné i kdyby byl což asi je vadný krokový motorek v klapce sání, tak by při zvýšených otáčkách neškubal motor.
Jinak motor jde vytočit bezproblému do omezovače, při udržení motoru v určité polozr otáček cuká, poškubává.
zatím si myslím - vyměnit škrticí klapku
- ale vše se asi nevyřesí - podezření na kabelový svazek motoru nebo ECU motoru (zapalovací lištu ještě zkusím prohodit)
Je divné i kdyby byl což asi je vadný krokový motorek v klapce sání, tak by při zvýšených otáčkách neškubal motor.
Jinak motor jde vytočit bezproblému do omezovače, při udržení motoru v určité polozr otáček cuká, poškubává.
zatím si myslím - vyměnit škrticí klapku
- ale vše se asi nevyřesí - podezření na kabelový svazek motoru nebo ECU motoru (zapalovací lištu ještě zkusím prohodit)
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
Mne cukalo a išlo na 3 valce a svietila kontrolka, niekedy zhasla kontrolka a auto išlo normálne. Aj po dialnici išiel som pekne 120 a kontrolka sa rozsvietila a začalo trhať chod ako na tri valce, o chvilku kontrolka zhasla behom jazdy a už zase všetko OK, vyriešila to nová škrtiaca klapka, najskôr som zohnal druhú či je určite ona zlá, po výmene išlo super, tak som kúpil čisto novú a je pokoj
Opel Insignia OPC Line
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
a co takhle vadný čidlo na klice nebo vačce ?r5turbo píše:Právě si myslím že je to on,bohužel je součástí klapky. Ale jde mi o to jestli by mohl souviset s poruchou přepínacího ventil proměnné sani. Váhy vzduchu jsem zkoušel prohazovat a stejne. Lambda po prehozeni také stejne.
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
zažívám obdobné problémy se stejným motorem, s tou výjimkou, že u mě se jednou za čas vypíše chyba P0505. Než začnu shánět novou klapku, rád bych krokáč vyčistil. Je napevno na klapce, jak bylo zmíněno, ale když by se pootvíraly svorky po stranách, měl by jít otevřít.
Spíš se obávám toho, aby na mě vevnitř nevypadly nějaké pružinky nebo tak něco.
Jde vůbec krokáč na X18XE1 nějak efektivně vyčistit?
Spíš se obávám toho, aby na mě vevnitř nevypadly nějaké pružinky nebo tak něco.
Jde vůbec krokáč na X18XE1 nějak efektivně vyčistit?
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
Otvoriť ten plech môžeš kludne, nič nevypadne, tiež som starú rozoberal ten plech som dal dolu, ale bolo to všetko čisté, čistenie u mňa nepomohlo. A diagnostika hlásila chybu škrtiacej klapky, číslo chyby si už nepametám, a po namontovaní čisto novej klapky super všetko ide ako má
Opel Insignia OPC Line
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
ex: Opel Astra G Caravan Sport, OPC Line - 1.8 16V. Xenony, Kožený interiér, Tempomat, PP, GPS, DVD,TV ...
VIAC na adrese : [code]https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=27763[/code]
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
jak je vlastně ten krokový motorek řešený? předpokládám, že tam bude nějaká odporová dráha která detekuje otevření klapky. jde ještě nějak dál rozložit než jen sundat ten kovový kryt? mám tu maximálně čistič na brzdy a WDčko, tak jestli by to na případné čištění (pokud bude vůbec co) stačilo.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
U motoru X18XE1 s jednotkou Simtec 70 je skoro 100% vada jednotky při DTC P0505.
Zde jsou typické chyby při vadě jednotky.
Typické chyby:
P0351 Zapalovací cívka 1 – chyba v obvodu
P0352 Zapalovací cívka 2 – chyba v obvodu
P0505 Volnoběh – regulátor plnění – napětí vysoké
P0353 Zapalovací cívka 3 – chyba v okruhu
P0354 Zapalovací cívka 4 – chyba v okruhu
P0202 Vstřikovací ventil 2 chyba funkce / přerušení
P0203 Vstřikovací ventil 3 chyba funkce / přerušení
P0201 Vstřikovací ventil 1 chyba funkce / přerušení
P0204 Vstřikovací ventil 4 chyba funkce / přerušení
P1612 Imobilizér žádný nebo neplatný signál
a
P1613 Imobilizér žádný nebo neplatný signál
P0100 Váha vzduchu – napětí vysoké
a
P0110 Snímač teploty nasávaného vzduchu – napětí vysoké
Možná by stačilo použít HLEDAT a malinko pročíst toto forum.
Zde jsou typické chyby při vadě jednotky.
Typické chyby:
P0351 Zapalovací cívka 1 – chyba v obvodu
P0352 Zapalovací cívka 2 – chyba v obvodu
P0505 Volnoběh – regulátor plnění – napětí vysoké
P0353 Zapalovací cívka 3 – chyba v okruhu
P0354 Zapalovací cívka 4 – chyba v okruhu
P0202 Vstřikovací ventil 2 chyba funkce / přerušení
P0203 Vstřikovací ventil 3 chyba funkce / přerušení
P0201 Vstřikovací ventil 1 chyba funkce / přerušení
P0204 Vstřikovací ventil 4 chyba funkce / přerušení
P1612 Imobilizér žádný nebo neplatný signál
a
P1613 Imobilizér žádný nebo neplatný signál
P0100 Váha vzduchu – napětí vysoké
a
P0110 Snímač teploty nasávaného vzduchu – napětí vysoké
Možná by stačilo použít HLEDAT a malinko pročíst toto forum.
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: ASTRA g 1.8 x18xe1
pročítám různá fóra už pár dnů a o téhle variantě bohužel vím. chápu že v drtivé většině výskytu téhle chyby je na vině spoj v ŘJ, jen nechci za repasi vydat sumu v řádu 8-10 tisíc, zapojit opravenou jednotku, po čase zjistit že chyba zůstala a pak jít vyměnit ještě klapku na níž odchází krokový motorek.
kdesi jsem zahlédl zmínku i o nějakém Bosch testu, kde jsou schopni přímo vyjet diagnózu vadné jednotky a pak je už jasno, že měnit klapku je ztráta času. takhle vím maximálně to, že to od koupě cuká a po třičtvrtě roce se mi při náhodném vyčtení chyb, když jsme o víkendu měnili lambdu, byla spolu s P0130 uložená ta P0505.
kdesi jsem zahlédl zmínku i o nějakém Bosch testu, kde jsou schopni přímo vyjet diagnózu vadné jednotky a pak je už jasno, že měnit klapku je ztráta času. takhle vím maximálně to, že to od koupě cuká a po třičtvrtě roce se mi při náhodném vyčtení chyb, když jsme o víkendu měnili lambdu, byla spolu s P0130 uložená ta P0505.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ