Vojtova Ardenblau OPC II
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
budu kupovat jedině ate, zimmerman nebo brembo protože na ně mam dobrý ceny...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Reklama
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
..a toto je "velmi zaujimavy nazor" ... toto ..marek píše:Pokud nechceš utratit spoustu peněz za vynikající kotouče Tarox, Brembo Sport, EBC Blade nebo třeba Galfer Sport, tak jsou kotouče Brembo Max nejlepší volbou. Určitě lepší než ATE Powerdisc nebo Zimmerman Sport, obyčejné kotouče ani nezmiňuji. A jestli chceš, aby to brzdilo lépe než standardně, tak doporučuju destičky Galfer Sport FDT1055 nebo EBC Red Stuff. Mám vyzkoušeno.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
No s tými doskami s ním aj súhlasím aj keď do bežnej prevádzky by som šiel max do yellow staff dosiek kedže vyššie rady už potrebujú viac zahriať aby brzdili a tak môže niekoho prekvapiť počiatočny nízky účinok keď ich nemá zahriate čo môže byť nebezpečné. A tie brembo max sú fakt sračky a na take ATE power disc sa nechytajú ani z ďaleka. Od Brembo sú dobré tie vyššie rady ktoré sú už aj riadne drahšie. Ja brzdím v predu na kotúčoch Mtec a doskách green stuff a postačuje. Potom prejdem na yellow stuffy.
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET
In memoriam Paul Walker - R.I.P
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
kotouc bych volil nejaky "obycejny"(samozdrejme ne zadnou cinu) ATE,TRW a desky Ferodo DS 2500/3000..ty rádoby sportovní Bremba bych osobně nevolil..
Opel Astra G OPC PH1
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Ja na svoje opc dal nedavno kotuce a dosticky od ATE a zatial maximalna spokojnost
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Brembo Max nejsou sportovní kotouče, jsou to kotouče s vyšším obsahem uhlíku a vhodně zvoleným tvarem drážek, které zajišťují lepší chlazení a vyhlazování destiček. Přitom negenerují přílišnou hlučnost.
ATE je kvalitní dodavatel a to je vše. Nejde o žádné "nebeské" výrobky.
EBC Yellow Stuff je vyšší a agresivnější řada než Green nebo Red Stuff. Red Stuff brzdí dobře už od studena, nežerou kotouče a hlavně vytvářejí málo brzdného prachu.
Osobně momentálně jezdím na kotoučích Tarox Sport Japan s destičkami Galfer Sport FDT1055 vpředu i vzadu a je to o světelný rok před standardní produkcí, hlavně při svižnější jízdě. Je pravda, že drážkované kotouče jsou při brzdění hlučnější než obyčejné, ale nevadí mi to. Žádné pískání či skřípání za studena se nekoná. A věřte nebo ne, po více než 50000 km svižného jezdění mají destičky minimálně 50% a kotouče jsem sjel o 1 mm.
ATE je kvalitní dodavatel a to je vše. Nejde o žádné "nebeské" výrobky.
EBC Yellow Stuff je vyšší a agresivnější řada než Green nebo Red Stuff. Red Stuff brzdí dobře už od studena, nežerou kotouče a hlavně vytvářejí málo brzdného prachu.
Osobně momentálně jezdím na kotoučích Tarox Sport Japan s destičkami Galfer Sport FDT1055 vpředu i vzadu a je to o světelný rok před standardní produkcí, hlavně při svižnější jízdě. Je pravda, že drážkované kotouče jsou při brzdění hlučnější než obyčejné, ale nevadí mi to. Žádné pískání či skřípání za studena se nekoná. A věřte nebo ne, po více než 50000 km svižného jezdění mají destičky minimálně 50% a kotouče jsem sjel o 1 mm.
Astra Coupé Turbo
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
zaujimava debata....
by ma zaujimalo: vhodně zvoleným tvarem drážek a Přitom negenerují přílišnou hlučnost
aky je to ten vhodne zvoleny tvar drazek ...
a jak si dokazal zistit "generovanie" prislusnej hlucnosti ...
by ma zaujimalo: vhodně zvoleným tvarem drážek a Přitom negenerují přílišnou hlučnost
aky je to ten vhodne zvoleny tvar drazek ...
a jak si dokazal zistit "generovanie" prislusnej hlucnosti ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
S tými doskami máš pravdu som si to pomýlil myslel som že Redy sú vyššie než Yellowy tak potom je to ok ale čo sa týka tých brembo kotúčov tak tie sú proste čínske blato .
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET
In memoriam Paul Walker - R.I.P
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Zjistil jsem to porovnáním s mými Tarox Sport Japan, které mají kombinaci šikmých drážek s vrtanými otvory. Brembo Max, které má na autě můj bratranec nejsou při brzdění tak hlučné jako Taroxy. A nic jiného, než tvar drážek tento "zvuk" nedělá. Měl jsem i děrované Zimmerman Sport a ty žádný nestandardní zvuk nedělali. Mimochodem, bratranec má Brembo Max v kombinaci s EBC Green Stuff a hodnotí tuto kombinaci o dost lépe než předchozí standardní ATE.
Důležité taky je, aby si destičky "rozuměly" s kotouči, ne vždy to je samozřejmostí. A dobře hlavně destičky zajet.
Obecně jako vždy platí, co člověk to jiný názor či zkušenost. Já jsem do této debaty přispěl tím, co vím já z vlastní zkušenosti či důvěryhodného zdroje. Pokud někdo má jiné takto podložené zkušenosti, nic mu nebrání je sem napsat a přispět nejen Vojtovi ke šťastnému výběru. Porovnávat ovšem může jen ten, kdo má s čím porovnávat....
Důležité taky je, aby si destičky "rozuměly" s kotouči, ne vždy to je samozřejmostí. A dobře hlavně destičky zajet.
Obecně jako vždy platí, co člověk to jiný názor či zkušenost. Já jsem do této debaty přispěl tím, co vím já z vlastní zkušenosti či důvěryhodného zdroje. Pokud někdo má jiné takto podložené zkušenosti, nic mu nebrání je sem napsat a přispět nejen Vojtovi ke šťastnému výběru. Porovnávat ovšem může jen ten, kdo má s čím porovnávat....
Astra Coupé Turbo
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
ok ještě jednou to shrnu, nechci nic závodního, já s tím závodit nebudu, tzn. vybíral bych z ate powerdisk, brembo max a zimmerman (nevim označení, ale jsou vrtaný)
berte v potaz to, že s tím najedu max. 2000 km ročně, tzn. nechci do brzd cpát zbytečně víc peněz než je nutno
takže
1) ate powerdisk
2) brembo max
3) zimmerman (nevim označení, ale jsou vrtaný)
brembo teda asi ne když to sou takový bláta, osobně bych teda asi teď vzal ATE...ale klidně si ještě nechám udělat větší guláš v hlavě
berte v potaz to, že s tím najedu max. 2000 km ročně, tzn. nechci do brzd cpát zbytečně víc peněz než je nutno
takže
1) ate powerdisk
2) brembo max
3) zimmerman (nevim označení, ale jsou vrtaný)
brembo teda asi ne když to sou takový bláta, osobně bych teda asi teď vzal ATE...ale klidně si ještě nechám udělat větší guláš v hlavě
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Při dvou tisících kilometrech "dědkovského" jezdění ročně si vyber ty, které se ti nejvíce líbí. Řekl bych, že v tomto případě je úplně jedno co zvolíš.
Astra Coupé Turbo
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Vojto za mě ate kotouče i desky.
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Za mna ATE komplet.
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Marku ... porovnavas neporovnatelne...
kadzy mate ine kotuce ine desky ... ..etc.
Tvar / pocet drazok, ci pocet dier podla mojich skusenosti nema vobec ziadny vplyv na "hlucnost" ..
..nehladiac na to, ze sa stale bavime iba v rovine "subjektivneho pocitu" ...
..a technicky stav brzdicov, ulozenia dosticiek, naboja kola je tiez velmi dolezity pri takomto porovnavani..
ja osobne som za tych par rokov jazdenia po kdejakych "hobby-racingoch" nezanamenal vobec ziadny rozdiel v hluconsti
pri brzdeni vplyvom rozdielneho kotuca.
aky taky "rozdiel hlucnosti" ak sa to tak da nazvat, bol vzdy citelny pri vymene dosticiek...
..nie ze by hlucnost bolo to kriterium, co by ma zrovna zaujimalo..
Drazky (ci dierky) na kotuci, teda na trecich plochach niesu z dovodu chladenia.
Su tam z dovodu odvodu prachu/necistot a plynov vznikajucich pri brzdeni...!
..(to ze dosticky na takychto kotucoch miznu rychlejsie, je proste fakt)..
Mal som pocas cca 25tkm asi 8 ci 9 setov roznych brzdovych dosticiek.. (obyc. ATE vydrzali celych 330km .. )
.. ATE PowerPad, TRW, BlackDiamond - FastRoad aj FastTrack, "korejske seriove ATE" (mimochodom asi najlepsie co som kedy mal - zivotnost vs. brzdny ucinok)
Kotuce "seriove - plne", co zfialovely po dvoch mesiacoch, ATE PowerDisc - (co som dal prec, lebo sa "zvlnili" , co samozrejme nieje pravda, je to chyba "medzikusu" a nie materialu)
OmniCompetition - drazka+diera, a teraz hadam asi "najstalesie kotuce" od BlackDiamond, vdaka ich "tepelnemu" spracovaniu..
..takze tolko asi tak v skratke, z mojich skusenosti ...
----------------------------
Vojto, v podstate, z toho co davas na vyber, si kup tie ktore sa ti najviac pacia, pripadne tie, za ktore si ochotny minut peniaze..
vsetky budu rovnako dobre .. (ci zle..)
Pokial mozno vyhni sa kotucom, co maju vrtane dierovanie na trecej ploche. Dovodom je praskanie..
Drazky ci "dulky" su lepsou volbou. (ale aj tie treba proste raz za cas cistit, ak maju plnit svoju funkciu)
V podstate, vsetky bezne predavane brzdove kotuce su liatinove ... (..alebo teda keramicke .. co tu asi nema nikto..)
Rozdiely medzi nimi budu v kvalite pouziteho materialu (tento rozdiel vsak bude minimalny)
a v naslednom "tepelnom spracovani" ... (tu mozu byt rozdiely obrovske)
(nic z vyssie spomenuteho nieste schopny nijako zistit, volnym okom, hmatom, ani nijak inac)
(nepovie vam to ani predajca na pulte, jedine comu mozte ale nemusite verit, je technicky ci produktovy list vyrobcu)
kadzy mate ine kotuce ine desky ... ..etc.
Tvar / pocet drazok, ci pocet dier podla mojich skusenosti nema vobec ziadny vplyv na "hlucnost" ..
..nehladiac na to, ze sa stale bavime iba v rovine "subjektivneho pocitu" ...
..a technicky stav brzdicov, ulozenia dosticiek, naboja kola je tiez velmi dolezity pri takomto porovnavani..
ja osobne som za tych par rokov jazdenia po kdejakych "hobby-racingoch" nezanamenal vobec ziadny rozdiel v hluconsti
pri brzdeni vplyvom rozdielneho kotuca.
aky taky "rozdiel hlucnosti" ak sa to tak da nazvat, bol vzdy citelny pri vymene dosticiek...
..nie ze by hlucnost bolo to kriterium, co by ma zrovna zaujimalo..
Drazky (ci dierky) na kotuci, teda na trecich plochach niesu z dovodu chladenia.
Su tam z dovodu odvodu prachu/necistot a plynov vznikajucich pri brzdeni...!
..(to ze dosticky na takychto kotucoch miznu rychlejsie, je proste fakt)..
Mal som pocas cca 25tkm asi 8 ci 9 setov roznych brzdovych dosticiek.. (obyc. ATE vydrzali celych 330km .. )
.. ATE PowerPad, TRW, BlackDiamond - FastRoad aj FastTrack, "korejske seriove ATE" (mimochodom asi najlepsie co som kedy mal - zivotnost vs. brzdny ucinok)
Kotuce "seriove - plne", co zfialovely po dvoch mesiacoch, ATE PowerDisc - (co som dal prec, lebo sa "zvlnili" , co samozrejme nieje pravda, je to chyba "medzikusu" a nie materialu)
OmniCompetition - drazka+diera, a teraz hadam asi "najstalesie kotuce" od BlackDiamond, vdaka ich "tepelnemu" spracovaniu..
..takze tolko asi tak v skratke, z mojich skusenosti ...
----------------------------
Vojto, v podstate, z toho co davas na vyber, si kup tie ktore sa ti najviac pacia, pripadne tie, za ktore si ochotny minut peniaze..
vsetky budu rovnako dobre .. (ci zle..)
Pokial mozno vyhni sa kotucom, co maju vrtane dierovanie na trecej ploche. Dovodom je praskanie..
Drazky ci "dulky" su lepsou volbou. (ale aj tie treba proste raz za cas cistit, ak maju plnit svoju funkciu)
V podstate, vsetky bezne predavane brzdove kotuce su liatinove ... (..alebo teda keramicke .. co tu asi nema nikto..)
Rozdiely medzi nimi budu v kvalite pouziteho materialu (tento rozdiel vsak bude minimalny)
a v naslednom "tepelnom spracovani" ... (tu mozu byt rozdiely obrovske)
(nic z vyssie spomenuteho nieste schopny nijako zistit, volnym okom, hmatom, ani nijak inac)
(nepovie vam to ani predajca na pulte, jedine comu mozte ale nemusite verit, je technicky ci produktovy list vyrobcu)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Vojtova Ardenblau OPC II
Trochu komerčního psaní pro zajímavost: http://euro-dily.cz/aktualita/27-premio ... brembo-max
Astra Coupé Turbo