Vojtova Ardenblau OPC II

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Vojta » 02 bře 2015, 10:45

budu kupovat jedině ate, zimmerman nebo brembo protože na ně mam dobrý ceny...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Reklama
 

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od JRD McLAREN » 02 bře 2015, 11:08

marek píše:Pokud nechceš utratit spoustu peněz za vynikající kotouče Tarox, Brembo Sport, EBC Blade nebo třeba Galfer Sport, tak jsou kotouče Brembo Max nejlepší volbou. Určitě lepší než ATE Powerdisc nebo Zimmerman Sport, obyčejné kotouče ani nezmiňuji. A jestli chceš, aby to brzdilo lépe než standardně, tak doporučuju destičky Galfer Sport FDT1055 nebo EBC Red Stuff. Mám vyzkoušeno.
..a toto je "velmi zaujimavy nazor" ... toto ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Hardy » 02 bře 2015, 13:00

No s tými doskami s ním aj súhlasím aj keď do bežnej prevádzky by som šiel max do yellow staff dosiek kedže vyššie rady už potrebujú viac zahriať aby brzdili a tak môže niekoho prekvapiť počiatočny nízky účinok keď ich nemá zahriate čo môže byť nebezpečné. A tie brembo max sú fakt sračky a na take ATE power disc sa nechytajú ani z ďaleka. Od Brembo sú dobré tie vyššie rady ktoré sú už aj riadne drahšie. Ja brzdím v predu na kotúčoch Mtec a doskách green stuff a postačuje. Potom prejdem na yellow stuffy.
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

Uživatelský avatar
Mrkwicz
Příspěvky: 8
Registrován: 11 kvě 2012, 17:29
Bydliště: Dětmarovice

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Mrkwicz » 02 bře 2015, 14:25

kotouc bych volil nejaky "obycejny"(samozdrejme ne zadnou cinu) ATE,TRW a desky Ferodo DS 2500/3000..ty rádoby sportovní Bremba bych osobně nevolil..
Opel Astra G OPC PH1

Uživatelský avatar
Gorbo1
Příspěvky: 2261
Registrován: 07 říj 2010, 10:23
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Gorbo1 » 02 bře 2015, 17:03

Ja na svoje opc dal nedavno kotuce a dosticky od ATE a zatial maximalna spokojnost 8)

Uživatelský avatar
marek
Příspěvky: 350
Registrován: 27 čer 2006, 09:26

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od marek » 02 bře 2015, 20:04

Brembo Max nejsou sportovní kotouče, jsou to kotouče s vyšším obsahem uhlíku a vhodně zvoleným tvarem drážek, které zajišťují lepší chlazení a vyhlazování destiček. Přitom negenerují přílišnou hlučnost.

ATE je kvalitní dodavatel a to je vše. Nejde o žádné "nebeské" výrobky.

EBC Yellow Stuff je vyšší a agresivnější řada než Green nebo Red Stuff. Red Stuff brzdí dobře už od studena, nežerou kotouče a hlavně vytvářejí málo brzdného prachu.

Osobně momentálně jezdím na kotoučích Tarox Sport Japan s destičkami Galfer Sport FDT1055 vpředu i vzadu a je to o světelný rok před standardní produkcí, hlavně při svižnější jízdě. Je pravda, že drážkované kotouče jsou při brzdění hlučnější než obyčejné, ale nevadí mi to. Žádné pískání či skřípání za studena se nekoná. A věřte nebo ne, po více než 50000 km svižného jezdění mají destičky minimálně 50% a kotouče jsem sjel o 1 mm.
Astra Coupé Turbo

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od JRD McLAREN » 02 bře 2015, 20:13

zaujimava debata....
by ma zaujimalo: vhodně zvoleným tvarem drážek a Přitom negenerují přílišnou hlučnost

aky je to ten vhodne zvoleny tvar drazek ...
a jak si dokazal zistit "generovanie" prislusnej hlucnosti ... :roll:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Hardy » 02 bře 2015, 20:19

S tými doskami máš pravdu som si to pomýlil myslel som že Redy sú vyššie než Yellowy tak potom je to ok ale čo sa týka tých brembo kotúčov tak tie sú proste čínske blato 8).


Obrázek
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

Uživatelský avatar
marek
Příspěvky: 350
Registrován: 27 čer 2006, 09:26

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od marek » 02 bře 2015, 20:38

Zjistil jsem to porovnáním s mými Tarox Sport Japan, které mají kombinaci šikmých drážek s vrtanými otvory. Brembo Max, které má na autě můj bratranec nejsou při brzdění tak hlučné jako Taroxy. A nic jiného, než tvar drážek tento "zvuk" nedělá. Měl jsem i děrované Zimmerman Sport a ty žádný nestandardní zvuk nedělali. Mimochodem, bratranec má Brembo Max v kombinaci s EBC Green Stuff a hodnotí tuto kombinaci o dost lépe než předchozí standardní ATE.

Důležité taky je, aby si destičky "rozuměly" s kotouči, ne vždy to je samozřejmostí. A dobře hlavně destičky zajet.

Obecně jako vždy platí, co člověk to jiný názor či zkušenost. Já jsem do této debaty přispěl tím, co vím já z vlastní zkušenosti či důvěryhodného zdroje. Pokud někdo má jiné takto podložené zkušenosti, nic mu nebrání je sem napsat a přispět nejen Vojtovi ke šťastnému výběru. Porovnávat ovšem může jen ten, kdo má s čím porovnávat....
Astra Coupé Turbo

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Vojta » 02 bře 2015, 20:43

ok ještě jednou to shrnu, nechci nic závodního, já s tím závodit nebudu, tzn. vybíral bych z ate powerdisk, brembo max a zimmerman (nevim označení, ale jsou vrtaný)

berte v potaz to, že s tím najedu max. 2000 km ročně, tzn. nechci do brzd cpát zbytečně víc peněz než je nutno

takže

1) ate powerdisk
2) brembo max
3) zimmerman (nevim označení, ale jsou vrtaný)

brembo teda asi ne když to sou takový bláta, osobně bych teda asi teď vzal ATE...ale klidně si ještě nechám udělat větší guláš v hlavě 8)
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
marek
Příspěvky: 350
Registrován: 27 čer 2006, 09:26

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od marek » 02 bře 2015, 21:04

Při dvou tisících kilometrech "dědkovského" jezdění ročně si vyber ty, které se ti nejvíce líbí. Řekl bych, že v tomto případě je úplně jedno co zvolíš. :D
Astra Coupé Turbo

Uživatelský avatar
pajak7
Příspěvky: 533
Registrován: 10 čer 2012, 00:55
Bydliště: Tanvald-Žďár skoro v lese

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od pajak7 » 02 bře 2015, 21:07

Vojto za mě ate kotouče i desky.
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.

Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km

Uživatelský avatar
Gorbo1
Příspěvky: 2261
Registrován: 07 říj 2010, 10:23
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od Gorbo1 » 02 bře 2015, 21:34

Za mna ATE komplet.

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od JRD McLAREN » 02 bře 2015, 21:49

Marku ... porovnavas neporovnatelne...
kadzy mate ine kotuce ine desky ... ..etc.

Tvar / pocet drazok, ci pocet dier podla mojich skusenosti nema vobec ziadny vplyv na "hlucnost" ..
..nehladiac na to, ze sa stale bavime iba v rovine "subjektivneho pocitu" ...
..a technicky stav brzdicov, ulozenia dosticiek, naboja kola je tiez velmi dolezity pri takomto porovnavani..

ja osobne som za tych par rokov jazdenia po kdejakych "hobby-racingoch" nezanamenal vobec ziadny rozdiel v hluconsti
pri brzdeni vplyvom rozdielneho kotuca.
aky taky "rozdiel hlucnosti" ak sa to tak da nazvat, bol vzdy citelny pri vymene dosticiek...
..nie ze by hlucnost bolo to kriterium, co by ma zrovna zaujimalo..


Drazky (ci dierky) na kotuci, teda na trecich plochach niesu z dovodu chladenia.
Su tam z dovodu odvodu prachu/necistot a plynov vznikajucich pri brzdeni...!
..(to ze dosticky na takychto kotucoch miznu rychlejsie, je proste fakt)..

Mal som pocas cca 25tkm asi 8 ci 9 setov roznych brzdovych dosticiek.. (obyc. ATE vydrzali celych 330km .. :mrgreen: )
.. ATE PowerPad, TRW, BlackDiamond - FastRoad aj FastTrack, "korejske seriove ATE" (mimochodom asi najlepsie co som kedy mal - zivotnost vs. brzdny ucinok)
Kotuce "seriove - plne", co zfialovely po dvoch mesiacoch, ATE PowerDisc - (co som dal prec, lebo sa "zvlnili" , co samozrejme nieje pravda, je to chyba "medzikusu" a nie materialu)
OmniCompetition - drazka+diera, a teraz hadam asi "najstalesie kotuce" od BlackDiamond, vdaka ich "tepelnemu" spracovaniu..

..takze tolko asi tak v skratke, z mojich skusenosti ...
----------------------------

Vojto, v podstate, z toho co davas na vyber, si kup tie ktore sa ti najviac pacia, pripadne tie, za ktore si ochotny minut peniaze..
vsetky budu rovnako dobre .. (ci zle..)
Pokial mozno vyhni sa kotucom, co maju vrtane dierovanie na trecej ploche. Dovodom je praskanie..
Drazky ci "dulky" su lepsou volbou. (ale aj tie treba proste raz za cas cistit, ak maju plnit svoju funkciu)

V podstate, vsetky bezne predavane brzdove kotuce su liatinove ... (..alebo teda keramicke .. co tu asi nema nikto..)
Rozdiely medzi nimi budu v kvalite pouziteho materialu (tento rozdiel vsak bude minimalny)
a v naslednom "tepelnom spracovani" ... (tu mozu byt rozdiely obrovske)
(nic z vyssie spomenuteho nieste schopny nijako zistit, volnym okom, hmatom, ani nijak inac)
(nepovie vam to ani predajca na pulte, jedine comu mozte ale nemusite verit, je technicky ci produktovy list vyrobcu)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
marek
Příspěvky: 350
Registrován: 27 čer 2006, 09:26

Re: Vojtova Ardenblau OPC II

Příspěvek od marek » 02 bře 2015, 21:53

Trochu komerčního psaní pro zajímavost: http://euro-dily.cz/aktualita/27-premio ... brembo-max
Astra Coupé Turbo

Odpovědět