Motor zhasíná, nestartuje
Motor zhasíná, nestartuje
Ahoj, mám docela zajímavý problém, na astře 1,8 16V 85kW mi před nějakým časem začala svítit kontrolka motoru. Nesvítila sice pořád, občas zhasla, ale jak jsem jel do práce tak asi po 10 km motor z ničeho nic zhasnul a nechtěl chytit. Startér točil ale nechytlo to. Po cca 3 minutách motor naskočil a do práce už jsem nějaké dva kilometry dojel. Odpoledne jsem domů dojel v pohodě. Zajel jsem na diagnostiku a vyjely mi následující chyby:
P1540 - Kompresor klimatizacní jednotky – signál požadavku príliš vysoký
P0135 - Obvod ohrívace snímace O2 – príliš nízké napetí (1. rada válcu, snímac 1)
P0100 - Obvod snímace prutoku vzduchu – nízký vstupní signál
Tak jsem objednal novou váhu vzduchu - tuhle. Než přišla tak jsem potřeboval pojíždět po městě a to bylo... Jel jsem pár minut a motor opět zhasnul. Po pár pokusech naskočil tak jsem dojel kam jsem potřeboval a když jsem chtěl odjet tak zas nic. Pár marných pokusů a chytil, dojel jsem domů a už jsem nejel.
Váha vzduchu přišla, vyměnil jsem ji, kontrolka motoru zhasla a motor běžel v pohodě. Dneska jsem se vracel domů, kontrolka se rožla a motor zas po pár stech metrech zhasnul a chytil až po 5 minutách, pak už jsem dojel až domů.
Tak si říkám že váha vzduchu asi byla zbytečná ale když mi ji ukázala diagnostika?? No ale co teď? Na co se zaměřit? Díky za každou radu
P1540 - Kompresor klimatizacní jednotky – signál požadavku príliš vysoký
P0135 - Obvod ohrívace snímace O2 – príliš nízké napetí (1. rada válcu, snímac 1)
P0100 - Obvod snímace prutoku vzduchu – nízký vstupní signál
Tak jsem objednal novou váhu vzduchu - tuhle. Než přišla tak jsem potřeboval pojíždět po městě a to bylo... Jel jsem pár minut a motor opět zhasnul. Po pár pokusech naskočil tak jsem dojel kam jsem potřeboval a když jsem chtěl odjet tak zas nic. Pár marných pokusů a chytil, dojel jsem domů a už jsem nejel.
Váha vzduchu přišla, vyměnil jsem ji, kontrolka motoru zhasla a motor běžel v pohodě. Dneska jsem se vracel domů, kontrolka se rožla a motor zas po pár stech metrech zhasnul a chytil až po 5 minutách, pak už jsem dojel až domů.
Tak si říkám že váha vzduchu asi byla zbytečná ale když mi ji ukázala diagnostika?? No ale co teď? Na co se zaměřit? Díky za každou radu
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Tipuju to na jednotku Simtec70,asi se jí už nechce pracovat.
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Váhu jsi koupil na základě chyb v jednotce. To je první chyba. Ono nestačí, že to napíše diagnostika, je třeba zkontrolovat ostatní data , co jednotka dostává z ostatních snímačů.
Váha třeba skutečně změří něco, co jednotka uloží jako nízké napětí, ale co když to váha měří dobře a chyba je jinde a váha měří reálnou hodnotu? Ta hodnota je ale nízká, mimo toleranci jednotky. A pak jednotka vypíše chybu váhy.
A druhá chyba je , že jsi koupil váhu, co je nějaké no name.
Patří tam VDO, ono sice to možná pojede, ale třeba taky ne. To je výhoda těch levných náhražek.
Jestli máš možnost ji vrátit, tak honem do obchodu.
Pak je možná vada jednotky, tohle je docela častý průvodní jev Simtecu.
Váha třeba skutečně změří něco, co jednotka uloží jako nízké napětí, ale co když to váha měří dobře a chyba je jinde a váha měří reálnou hodnotu? Ta hodnota je ale nízká, mimo toleranci jednotky. A pak jednotka vypíše chybu váhy.
A druhá chyba je , že jsi koupil váhu, co je nějaké no name.
Patří tam VDO, ono sice to možná pojede, ale třeba taky ne. To je výhoda těch levných náhražek.
Jestli máš možnost ji vrátit, tak honem do obchodu.
Pak je možná vada jednotky, tohle je docela častý průvodní jev Simtecu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor zhasíná, nestartuje
A Denny byl rychlejší s tou jednotkou
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Díky za bleskovou odpověď, takže říkáte ŘJ, to není dobrá zpráva . Váha vzduchu by měla jít vrátit ale co s tou jednotkou? Dala by se opravit? Mohlo by pomoct třeba tohle: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 02#p136602
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Mohlo by, ale taky se tam píše, ověřit , jestli je váha ok.
No ale jestli se to chová stejně, vypadá to na jednotku.
A ani nová váha nemusí být OK, pak si vyber
No ale jestli se to chová stejně, vypadá to na jednotku.
A ani nová váha nemusí být OK, pak si vyber
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Tak zkusit to můžu a když to nepomůže, tak jsem v pr...
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Když budou data ok, pak můžeš zkusit ty dráty, když ani pak ne, tak jsi tam, co píšeš
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Motor zhasíná, nestartuje
ahoj, mě to dělalo něco podobného, nakonec se dalo vypozorovat, že v poslední fázi za studena to jelo, když se ohřálo ne. Chyba byla v řídící jednotce, jen na svým motoru mám jinou, ale ne v řídící jednotce jako takové, ale je tam studený spoj (nakonec 3), mezi tištěnou deskou řídící jednotky a pinama co jdou do kabeláže, takže nemusím shánět novou ŘJ, stačí oprava. Po novém roce by měl být opravená, tak jsem na to zvědav.....
Opel Astra G kombi 1,6i 16V 2007
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Problém vyřešen, ecu odpojovala palivové čerpadlo. Stačilo přivést kostru odjinud a zase jezdím
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Jak myslíš odpojovala? A kostru kam přivést? Protože jednotka motoru ovládá palivové relé. Čerpadlo nejede pořád po zapnutí klíčku třeba když necháš jen zaplé zapalování, tak se vypíná.
Astra G X16XEL (1999)
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Dělal to elektrikář ale když mi to vysvětloval tak kostru co jde z ecu do palivového relé odpojil a dal ji natvrdo na kastli. Právě že když dám klíč do polohy tak palivové čerpadlo už jede... Není to úplně košer ale než seženu druhou jednotku tak jezdím.Kosa02 píše:Jak myslíš odpojovala? A kostru kam přivést? Protože jednotka motoru ovládá palivové relé. Čerpadlo nejede pořád po zapnutí klíčku třeba když necháš jen zaplé zapalování, tak se vypíná.
Astra 1.8 16V Elegance X18XE1
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Tak to mohla být jenom kostra jednotky.. to se stát může. Ono po sepnutí klíčku zapne ale jen na tak dlouho aby natlakovalo palivo v rampě. Pokud by to nedělalo bordel tak proč v tom víc štárat
Astra G X16XEL (1999)
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor zhasíná, nestartuje
No,to ti udělal pěknou věc .Není nad bezpečný provoz.Stačí ,kdyby to do tebe nedejbůh někdo napral,došlo někde k poškození vedení paliva a k přeskoku jiskry,tak ani nestačíš otevřít dveře,protože ti to tam pod tlakem 8atm ještě foukne benzín.SuperMikz píše:Dělal to elektrikář ale když mi to vysvětloval tak kostru co jde z ecu do palivového relé odpojil a dal ji natvrdo na kastli. Právě že když dám klíč do polohy tak palivové čerpadlo už jede... Není to úplně košer ale než seženu druhou jednotku tak jezdím.Kosa02 píše:Jak myslíš odpojovala? A kostru kam přivést? Protože jednotka motoru ovládá palivové relé. Čerpadlo nejede pořád po zapnutí klíčku třeba když necháš jen zaplé zapalování, tak se vypíná.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Motor zhasíná, nestartuje
Třeba stihne před tím bouchancem vypnout klíček .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)