Renatky želva
Renatky želva
Tak i já po dlouhé době přidám svého mazlíka.
info:
Opel Astra G
druhý majitel
r.v. 2002
motor: 2.0 dti, 74 kW ecotec
koupeno 2006 s najetými 180 tis. km
opravy:
2006 - předvstřík u čerpadla
tlumiče měněny dvakrát
kotouče měněny jednou
lanovod ruční brzdy 2012
destičky dle potřeby
pravidelná výměna oleje 5W40, cca od 2012 10W40
2013 - nová přední světla
2013 - řemenice, egr ventil, přetěsnění motoru atd., servisováno u Dennyho
2014 - prasklá klika motoru
2014 - výměna motoru, nový motor má 188 tis. najeto
čerpadlo původní
2015 - výměna vodního chladiče
níže pár foto, interiér focen při nefunkčním motoru (takže neuklizeno )
info:
Opel Astra G
druhý majitel
r.v. 2002
motor: 2.0 dti, 74 kW ecotec
koupeno 2006 s najetými 180 tis. km
opravy:
2006 - předvstřík u čerpadla
tlumiče měněny dvakrát
kotouče měněny jednou
lanovod ruční brzdy 2012
destičky dle potřeby
pravidelná výměna oleje 5W40, cca od 2012 10W40
2013 - nová přední světla
2013 - řemenice, egr ventil, přetěsnění motoru atd., servisováno u Dennyho
2014 - prasklá klika motoru
2014 - výměna motoru, nový motor má 188 tis. najeto
čerpadlo původní
2015 - výměna vodního chladiče
níže pár foto, interiér focen při nefunkčním motoru (takže neuklizeno )
Naposledy upravil(a) renatka dne 25 led 2015, 22:43, celkem upraveno 2 x.
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
- Reklama
Re: Renatky želva
další foto
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
Re: Renatky želva
tak ať novej motor dlouho slouží
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Renatky želva
další foto
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
Re: Renatky želva
výměna samodoma
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
Re: Renatky želva
Vojto, díky.Vojta píše:tak ať novej motor dlouho slouží
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
Re: Renatky želva
Já se přidávám k Vojtovi a obdivuji demontáž motoru bez demontáže převodovky jednou jsem to takhle taky dělal a už nikdy více
Tak ať slouží
Tak ať slouží
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
Re: Renatky želva
[quote="pajak7"] jj díky, dle manžela prý bylo nejhorší přehodit hlavu ze starého motoru na nový, protože na novém byly zalomené žhaviče, no a vlastně ještě mě přemluvit, abych koupila nové těsnění jo a ještě dostat v domácích podmínkách naftu z nádrže do čerpadla, zkoušel to poprvé v minus osmi stupních , volali jsme i Dennymu, ale nakonec se zadařilo s podávacím čerpadlem z octavie. Rozvody nastavil dle manuálu na astru.
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Renatky želva
Tak to muselo byť v domacich podmienkach riadne Hard-Core taka to transplatacia, klobuk dole že ste to zvladli, len ma udivuje že nový motor už mal polamane žhaviče pri 180tkm, asi neodborným zasahom pri prvej prkotine zo zlým štartom v zimnom obdoby. Tak nech vám to šlape aspon minimalne do tej 500 000 na budiku!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Renatky želva
jerry díky, motor už jsme tak koupili, byli jsme na to upozorněni, odpovídala tomu i cena. proč byly polámané nevím, motor byl od automechanika z moravy, a ani jemu nešly vyndat, hlava proto musela dolů. motor je ze zafiry r.v. 2003. z naší hlavy jsme museli jeden šroub odvrtat nešel vůbec ven Možná můžeme mluvit o štěstí, že jsme ho v domácích podmínkách přehodili a nebo o velké šikovnosti
Opel Astra G 2.0. DTi, 74 kW, motor ecotec Y20DTH, r.v. 2002, combi comfort, červená