Saner píše:Pokouším se najít optimální jízdní styl, abych co nejvíce snížil spotřebu. Ale bohužel nemám palubní počítač a nevidím tak okamžitou spotřebu (vím o možnosti pořídit si modul PP, ale měl jsem s autem už tak hodně problémů a výdajů a jsem rád, že vůbec jezdí, tak nechci riskovat, že bych tam mohl ještě něco rozvrtat).
Mám prosbičku. Mohu požádat někoho (nebo i více) z Vás, kteří máte v Astře G Caravan motor 1,7DTI (Y17DT ISUZU) a máte palubní počítač, jestli můžete otestovat v nepříliš naloženém autě (optimálně jen řidič a bez velkého nákladu) následující režimy a zjistit v nich okamžitou spotřebu?:
1) jízda do velkého táhlého kopce v obci:
(ustálená jízda konstantní rychlostí - bez zrychlování či zpomalování)
a) 3. rychlostní stupeň, 2000 otáček/minutu
b) 4. rychlostní stupeň, 1500 otáček/minutu
c) 4. rychlostní stupeň, 1400 otáček/minutu
2) jízda na rovině:
(ustálená jízda konstantní rychlostí - bez zrychlování či zpomalování)
a) 5. rychlostní stupeň, 80 km/hod.
b) 5. rychlostní stupeň, 90 km/hod.
c) 5. rychlostní stupeň, 100 km/hod.
d) 5. rychlostní stupeň, 110 km/hod.
Díky moc.
tak skoro po roce bez odpovedi... ja nekde kdysi nasel ze 70 na ctyrku zere 3.6 - to je 2tisice otacek, ale na 5ku by to bylo jen 1500 ot. taky nemam palubak...