Ahoj, prosím o radu.
Již potřetí mám s Astrou problém, který se tváří jako po natankování nekvalitního benzínu, ale hezky popořadě:
- Rok 2011 najeto 60.000Km ucpaný katalyzátor takovým způsobem, že už motor nešel nastartovat. Závada se projevila během asi 20Km a do servisu se jelo na odtahovce. Kat vyměněn i s lambda sondou. Doporučeno tankování u Shell.
- Rok 2012 najeto 70.000Km krátce po natankování (N95 Shell) se rozvítila žlutá kontrolka, nicméně tah motoru naprosto ok. Dle diagnostiky "hodnota lamba sondy mimo rozsah", lambda vyměněna. Doporučeno tankování u Benziny a aditivace VIF Super Benzin Aditiv, jednou za čas Verva 100 a svižně projet (což od té doby poctivě dělám)
- tento týden najeto 95.000Km motor náhle běží na tři válce, zpráva ze servisu - přidřené dva vstřiky. Závada obvyklá při tankování špatného paliva. Na tuto nádrž pár dní před závadou proběhla 200km dlouhá cesta po dálnici bez sebemenších problémů.
Tak už nevím. Kde tankovat, nebo co dělám špatně.... E85 jsem tam nikdy nelil. V okolí neznám nikoho kdo by tolik řešil benzín a přitom měl tolik problémů (lidi s fabiema se mi už smějou).
Podotýkám, že motor nepodtáčím, sice v pracovní dny se jezdí spíš kratší trasy kolem 10Km, ale jakmile je o víkendu příležitost (např nájezd na dálnici) tak kvalty 2,3,4 točím s plným plynem do šesti tisíc a vyháním pavouky....
Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
Zasadna chyba je tankovať na Shell, asi najhoršia kvalita benalu, ja tankujem iba na ONV + aditivum.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
A v tom servise su si isty, ze je problem na vstrekovacoch? Nepridieraju sa ti skorej voditka? Co je konstrukcna chyba tychto motorov?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
Taky se kloním k ventilům motoru.
Re: Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
díky za odpovědi
Dále zjištěno občasné vynechání zápalu na třetím válci, takže nová zapalovací lišta i svíčky.
Doufám, že jsou tímto problémy vyřešeny...
ano, tam už více jak dva roky nejezdím...jerry mouse píše:Zasadna chyba je tankovať na Shell, asi najhoršia kvalita benalu, ja tankujem iba na ONV + aditivum.
langdon2 píše:A v tom servise su si isty, ze je problem na vstrekovacoch? Nepridieraju sa ti skorej voditka? Co je konstrukcna chyba tychto motorov?
Tak problém byl skutečně ve dvou přidřených vstřicích. Všechny čtyři vyčištěny ultrazvukem. Jen teda neznám důvod, proč se to stalo...denny píše:Taky se kloním k ventilům motoru.
Dále zjištěno občasné vynechání zápalu na třetím válci, takže nová zapalovací lišta i svíčky.
Doufám, že jsou tímto problémy vyřešeny...
Re: Přidřené vstřiky Z14XE a jiné problémy
Stavim sa tu s kazdym, ze nie su.. Ved ti vravime dvaja. ze to budu voditka ventilov.. vsetko tomu naznacuje.. si len proste dalsi v poradi... Choroba tychto motorov...
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999