Čerpadlo VP44
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
kde je natom čerpadle vyražené to numero?
- Reklama
Re: Čerpadlo VP44
Tak jsem dnes vyměnil váhu vzduchu za novou, ale žádné zlepšení. Motor chytne pouze ve volnoběhu, nereaguje na plyn. pedál a asi po deseti vteřinách opět chcípne. Dřív mě diag. hlásila váhu vzduchu a teď zase hlásí 1335 nesprávný signál otáček motoru do řídící jednotky čerpadla. Tak si asi to auto ze mě dělá prdel. Poraďte , kde je na motoru to čidlo otáček motoru. Dík
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Zepředu motoru,kousek od šachty olejového filtru.
Re: Čerpadlo VP44
Dá se vyměnit seshora?
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
já bych řekl že nesprávný signál otáček motoru do řídící jednotky čerpadla, je vadné čidlo otáček, které je v čerpadle, kdyby to bylo to co popisuje denny, tak by to vyhodilo chybu senzoru/čidla otáček klikového hřídele, to je otázka pár korun...to co popisuje antonelo, vypadá na ten senzor v čepradle, i to, že se motor po chvilce vypne, protože neví kde se písty nacházejí, a radši vypne přívod nafty, aby se motor nepoškodil...tu váhu jsi kupoval zbytečně, váha ti motor do nouzáku nehodí...
Re: Čerpadlo VP44
Nene, bez signálu snímače v čerpadle motor ani neškytne. Tohle fakt vypadá na signálovou chybu snímače kliky. Musí být ve vzájemné synchronizaci v poměru 1/2 čerpadlo/klikovka.
Projdi si toto vlákno, je to popsané.
Váha vzduchu, vadná anebo jen špatný údaj kvůli jiné chybě, např EGRu, spolehlivě uvede motor do nouzového režimu.
Projdi si toto vlákno, je to popsané.
Váha vzduchu, vadná anebo jen špatný údaj kvůli jiné chybě, např EGRu, spolehlivě uvede motor do nouzového režimu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
Moc děkuji za snahu pomoct. Výměna snímače otáček motoru není finančně náročná, akorát je tam hrozně špatný přístup, nevím kudy se tam dostat. Čidlo polohy kliky v čerpadle se jak jsem se tu dočetl dá vyměnit celkem jednoduše, je to osm šroubů. Dá se udělat přímo na autě, ale má to jeden háček. Tohle čidlo nikdo nedodává jako náhradní díl, pouze pro servisy čerpadel a nebo vyměnit celé víčko i s řídící jednotkou z nějakého starého čerpadla, ale kdo zaručí, že čerpadlo z vrakoviště nemá odpálený tranzistor a je funkční. Moc dík za každou radu.
Re: Čerpadlo VP44
Kolego, nechci ti brát iluze. Zkusím ti znovu vysvětlit, oč jde, i když to tu je x-krát omleté.
Snímač polohy klikového hřídele je pod olejovým výměníkem, přichycený na jednom ( možná 2) šroubu. Dá se tam dostat spodem, každopádně to je jednoduchá operace.
Tento snímač není až tak naprosto nezbytný pro chod motoru.
Snímač natočení hřídele v čerpadle ( tzv snímač vačky) , ten je pro jednotku motoru nezbytný, při jeho výpadku nemá jednotka motoru náhradu , motoru nepojede.
A jeho výměna je podstatně náročnější.nejde ani tak o ty 4 šrouby na víku čerpadla, musí se vyhodit trubky vstřiků, kryt sání, pak to složit a odvzdušnit....
A samotná výměna snímače není pro běžného kutila, je to páskový vodič, varuju před běžnou pájkou!!!
Měnit to přímo na autě taky není až tak jednoduché. Nicméně jde to.
Varování na závěr, když sundáš víko elektroniky, přicházíš o možnost výměny, resp repase čerpadla, od toho dávají servisní firmy ruce pryč ( např Autokomi).
Samotný snímač se samosebou dá sehnat, jestli se nepletu v inzerci tu nabízí Matys nový snímač na PSG16, zcela jistě ho koupíš na allegro.pl.
Snímač polohy klikového hřídele je pod olejovým výměníkem, přichycený na jednom ( možná 2) šroubu. Dá se tam dostat spodem, každopádně to je jednoduchá operace.
Tento snímač není až tak naprosto nezbytný pro chod motoru.
Snímač natočení hřídele v čerpadle ( tzv snímač vačky) , ten je pro jednotku motoru nezbytný, při jeho výpadku nemá jednotka motoru náhradu , motoru nepojede.
A jeho výměna je podstatně náročnější.nejde ani tak o ty 4 šrouby na víku čerpadla, musí se vyhodit trubky vstřiků, kryt sání, pak to složit a odvzdušnit....
A samotná výměna snímače není pro běžného kutila, je to páskový vodič, varuju před běžnou pájkou!!!
Měnit to přímo na autě taky není až tak jednoduché. Nicméně jde to.
Varování na závěr, když sundáš víko elektroniky, přicházíš o možnost výměny, resp repase čerpadla, od toho dávají servisní firmy ruce pryč ( např Autokomi).
Samotný snímač se samosebou dá sehnat, jestli se nepletu v inzerci tu nabízí Matys nový snímač na PSG16, zcela jistě ho koupíš na allegro.pl.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
vyměnit čidlo otáček kliky je jednoduché, stačí rozpojit konektor napravo před chladičem, od kterého vede silnější kabel k čidlu, ke kterému se dostaneš v pohodě zespodu, je vepředu v bloku kousek nad vanou a drží ho jedna hvězdička, řekl bych číslo 8...jde mi o to že kdyby to bylo tohle čidlo, tak diagnostika vypíše chybu přímo toho čidla...takže to bude ono čidlo polohy kliky/vačky, každý to popisuje jinak, ale je to to, které je v čerpadle...
Re: Čerpadlo VP44
Diagnostika píše přesně toto: kód 1335-nesprávný signál otáček motoru pro řídící jednotku vstřikovacího čerpadla.
Re: Čerpadlo VP44
Přečetl jsem už celý čet vyplívá z toho, že pokud čidlo otáček motoru dává po startu nesprávné údaje řídící jednotce čerpadla, je s údaji čidla v čerpadle v neshodě a zablokuje vše. Pokud odpojím čidlo otáček motoru řídící jednotka čerpadla zvolí nouzový režim a pokračuje v nouzáku. Pokud odejde snímač v čerpadle, nejde nic protože tam už žádný nouzový režim není. Zítra to zkusím protože ho normálně na asi deset sekund natočím, to by znamenalo, že řídící jednotka po nastartování dostane neshodné údaje a vypne vše. Budu vás pro zajímavost informovat ať příště nemusí nikdo tápat jako já. Čidlo otáček motoru nemusí být zničené, ale jak jsem se tu dočet jen znečištěné a to i kovovými jemnými šponami a proto dává zmatečné informace.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Myslím,že my tady netápeme.Alzafir se ti to tady snaží vyvoslit od začátku.
Vyměň čidlo ot klikovky!Nemáš signál ot motoru a to je čidlo proti klikovce.
P1335 Vysvětlení Chybového kódu:
Obvod snímače polohy klikového hřídele 1, mimo rozsah/činnost
Takto zní správně chybový kod tvého vozu.
Vyměň čidlo ot klikovky!Nemáš signál ot motoru a to je čidlo proti klikovce.
P1335 Vysvětlení Chybového kódu:
Obvod snímače polohy klikového hřídele 1, mimo rozsah/činnost
Takto zní správně chybový kod tvého vozu.
Re: Čerpadlo VP44
Tak jsem vyměnil čidlo otáček motoru, nastartoval, motor chytnul a běžel asi minutu. Šel i do otáček a reagoval na plyn. Hodně kouřil světlý dým. Ve volnoběhu se mi zdálo, že běží na tři válce a potom zhasl. Teď jde lehce natočit, ale nejde do otáček a opět nereaguje na plyn. po několika vteřinách zhasne. Diagnostika teď nepíše žádnou chybu, ale neběží. Diagnostika Scan Master-ELM
Re: Čerpadlo VP44
Na Opla opcom, kontrola dat snímačů otáček, pedálu.....co jsi dal za snímač?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
Snímač otáček klikového hřídele koupený na tento typ motoru. Bosch