Čerpadlo VP44
Re: Čerpadlo VP44
Zaklad-diagnostika
Ak hu nemas,tak napis odkial si a radi ti pomozeme
Ak hu nemas,tak napis odkial si a radi ti pomozeme
- Reklama
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2013, 23:40
Re: Čerpadlo VP44
jonaasisko píše:tak livedata dnes nebudou, nedostal jsem se na dílnu, vánoce sou za dveřma, takže až v pondělí, ale pro sichr jsem objednal IRLR2905 a v pondělí tu jednotku rovnou rozhodím, napadlo mě že tam bude asi upálená nějaká ta nožička, nebo studeňák, nebo uddělaný ten tranzistor, což by i odpovídalo, když se při určitém zachvění motoru spojí nebo co a pak jede normal a pak zas ne...každopádně to sem v pondělí ráno i hodím
Asi takhle: kdyby byla upálená nožička, tak by auto přeci jet NEMOHLO ! Uvědom si , že ten tranzistor ovládá vstřikovací ventil. Sázím 20 ku jedné že ti to po ,,rozhození" už nepojede. A k tvému problému: na 90 procent se ti v jednotce ztrácí signál otáček (myslím tím v jednotce čerpadla). Taže ji vyndej a hoď do popelnice. A napiš co máš za čerpadlo, nějaký jednotky tu mám, tak bych něco zplácal.
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2013, 23:40
Re: Čerpadlo VP44
[quote="Antonelo1"]Dobrý den, mám Astru s motorem Y2.0 DTH a potřebuji poradit. Při cestě domů mi spadl motor do nouzového režimu, po vypnutí klíčku a opětném zapnutí to vydrželo asi dva km. a opět spadlo do NR. Dojel jsem v nouzovém režimu, ale výkon se pomalu ztrácel a jen tak tak jsem dojel. Druhý den už nešel ani natočit a diagnostika ukázala kód 110.
Kód 110? No nevím nevím... Pravděpodobně zavzdušněné.
Kód 110? No nevím nevím... Pravděpodobně zavzdušněné.
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz
Re: Čerpadlo VP44
Jaká diagnostika?Antonelo1 píše:...diagnostika ukázala kód 110. ...
Tohle není celý kód. Kdyby to bylo 1105, pak nesoulad mezi MAP a barometrem, to jsem tu popsal, čím to je, jestli 0110, pak je v háji váha. To myslím bude ono. Odpoj váhu a uvidíš. Pojede to v nouzáku, ale pojede.
Ne že po přečtení tohoto poběžíš kupovat váhu, když , tak jedině origo, Bosch.
Chce to data z motoru a důslednou kontrolu.
Může to být něco jiného. I s tou chybou jen spekuluju, když nevím, co to skutečně je za chybu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
Ano je to kód 0110, tu váhu jsem dnes odpojil a bylo to stejné naskočí a asi za deset sekund chcípne. Jak může jet bez váhy v nouzáku, když přes váhu je propojen reostat plynu a váha dávkuje podle toho palivo. Váha měří i teplotu nasávaného vzduchu a podle toho dávkuje pal. jako sitič (nebo se pletu?)
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
no, pleteš, bez váhy auto jede, ale v nouzáku, a reostat přes váhu zapojen není, váha je zvlášť...podle toho co píšeš, když by ti odešla váha někde na dálnici tak bys byl nahraný...a mimochodem váha většinou neodchází najednou, ale postupně, že si toho nevšímáš, pak se třeba svezeš ve stejném mladším autě, které jede víc, a když pak vyměníš váhu, tak tu změnu poznáš zaručeně...
Re: Čerpadlo VP44
A jak dlouho to v nouzáku jede, nepoškodí se tím něco jiného? Já s tím dojel asi 60 km a už to nenatočím. Chytne to na asi 10 vteřin a chcípne.
Re: Čerpadlo VP44
Nouzový režim je náhradní program jednotky, kdy si doplní chybějící data a jede se dál. Jenže pochopitelně s omezeným výkonem. Ono záleží, co zrovna za signál vypadne nebo je mimo toleranční pole normálních hodnot. Tím se motor nepoškodí, je to ochrana.
Chceš poradit, ale na otázku neodpovíš. Čím jsi to diagnostikoval?
Když to chcípne, jak dlouho to potom točí startér, než motor chytne?
Profil nemáš vyplněný, není šance tě poslat k někomu, kdo ví, co má hledat...
Ještě bych tu doplnil, i váha může odejít okamžitě, zažil jsem to u sebe. Není to však typické, většinou "slábne", stárne substrát, kde probíhá měření. Váha pak dává postupně stále nižší a nižší hodnoty.
Chceš poradit, ale na otázku neodpovíš. Čím jsi to diagnostikoval?
Když to chcípne, jak dlouho to potom točí startér, než motor chytne?
Profil nemáš vyplněný, není šance tě poslat k někomu, kdo ví, co má hledat...
Ještě bych tu doplnil, i váha může odejít okamžitě, zažil jsem to u sebe. Není to však typické, většinou "slábne", stárne substrát, kde probíhá měření. Váha pak dává postupně stále nižší a nižší hodnoty.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
Je to diagnostikováno ScanMaster ELM 2.1 OBD II Kód O110. Už pár dnů před touto událostí jsem sledoval pokles výkonu nepatrný, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. Přisuzoval jsem to možná horší naftě, přesto, že tankuji pouze u schelu. Motor chytne na tři až čtyři otočení startérem, ale jde ve volnoběhu a nereaguje na plyn a asi po deseti vteřinách chcípne. Je to stejné se zapojenou nebo odpojenou váhou vzduchu. Vyčistil jsem ještě čidlo tlaku na sacím potrubí. Otevřel jsem palivový filtr a byl plný nafty. V úterý budu mít novou váhu vzduch, tak uvidím jaký to bude mít efekt. Jinou chybu to nehlásí tak jsem zvědavý. Ještě jedna otázka, jak zjistím zda vstřikovací čerpadlo dává nebo nedává naftu? Jak spolehlivě poznám že je čerpadlo vadné? Děkuji za trpělivost.
Re: Čerpadlo VP44
Tohle na čerpadlo nevypadá. Může být chyba v pedálu, není to časté, ale stává se. Vyměň diagnostiku za op com.
A domluv se s někým, kdo tomu rozumí, ať ti to projede komplet, myslím data.
Opět dodržuješ partizánskou taktiku, takže si někoho najdi.
Váhu je zbytečné měnit, když nevíš, co z ní leze.
Vyměň palivový filtr, jestli je nádobka plná nafty, je v posledním tažení.
A Schell rozhodně není záruka kvality. U nás ne.
A domluv se s někým, kdo tomu rozumí, ať ti to projede komplet, myslím data.
Opět dodržuješ partizánskou taktiku, takže si někoho najdi.
Váhu je zbytečné měnit, když nevíš, co z ní leze.
Vyměň palivový filtr, jestli je nádobka plná nafty, je v posledním tažení.
A Schell rozhodně není záruka kvality. U nás ne.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
Tak jsem ráno nenastartoval, ale protože jsem měnil hadičky na zpětce nafty a zapomněl jsem to stáhnout páskou takže mi spadla nafta, točil jsem s přestávkama asi necelou minutu, po čtvrtém točení, když už začínala být baterka vybitá a startér točil pořád pomaleji až skoro hotovo najednou kontrolka motoru zhasla, teď už při otočení klíčku normálně zhasne, čekám na kamaráda a natočíme to přes kabely nebo to při nejhorším roztáhnem, ale bezpečně teď vím že to pojede tak jak má...a to se stalo poněkolikáté...takže když klesne napětí na nějakou hranici chyba zmizí a auto jede dokud nevypnu zapalování, pak ta chyba vyskočí znova....takže napadá vás někoho něco?...připadá mi to dost kouzelné už...abych se nedal do toho tranďáku a nezjistil že zbytečně...a ještě mě napadlo čidlo polohy kliky v čerpadle, možná že je vadné a když se motor točí menšíma otáčkama tak to stačí zaznamenat, ale to by pak asi nejelo v tech vyšších ne?...jsou to jen teorie, abych nedělal něco zbytečně, jinak ty live data sem hodím po obědě, až se dostanu na dílnu..jo a číslo čerpadla sem taky hodím, kdyby to tam xautoservis měl...a nechtěl za to miliony...ne že bych byl škrt, ale teď mi ježíšek trochu vyluxoval konto, a pořád tak nějak doufám že to nějak rozjedu abych mezi svátkama mohl normalně jezdit...
Re: Čerpadlo VP44
Nejsem si 100pro jist, ale jestli to máš zavzdušněné tak to přes startér neodvzdušníš a ještě odpálíš elektroniku v čerpadle. Startérem se prý dá odvzdušnit 1,7. 2,0 se musí použít vývěva a myslím že je to popsáno i v manuálu.
ZAFIRA 1,8 Elegance 2001 Z18XE
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
Tak mám pocit že si to auto ze mě dělá pr*el... v poledne jsme to roztáhli, a jak jsem říkal auto jelo bez problému, tak jsem přijel na dílnu, ani to nevypínal a rovnou napíchl...nikde po chybě ani zmínka a live data v normálu, s minimálníma výchylkama, většinou bez, oproti požadavkům....tak si říkám, teď v nouzáku...vypnu motor, nastartuju...a nic, bez chyby, tak to opakuju a zas nic..po deseti startech jsem to vzdal a jel vyřizovat věci do města s tím, že to stejně každou chvilku zas spadne, a pak se vrátím a sjedu to...ale do teď bez problému, auto jezdí skoro jak za mlada...mezitím jsem opravil povolenou spojku na zpětném ventilu odvodu nafty z čerpadla, tak snad zítra normálně nastartuju...jinak, doteď jsem tankoval u tesca, protože tam mají shodný benzin a naftu s benzinou, ale naposled, když jsem byl na rezervě jsem tankoval jinde, na chemisu...tak mě napadlo jestli to nebude třeba tou naftou, dnes jsem tam dotankoval znova, tak uvidím co to bude dělat...ale nepřekvapilo by mě, kdyby to už bylo bez problému, protože mám ještě jednu vectru, X20DTH 74kW, s 370000km, se kterou byly vloni taky problémy, auto za jízdy skapalo, pak jsem nastartoval ujel dalších pár km a zas, jak to tady už někdo psal, jednotka vyhazovala více chyb čerpadla, taky čidlo kliky, vačky a různé jiné, tak se měnilo co se dalo, pak to jednoho dne ustalo a auto jezdilo bez turba, ale ne v nouzáku, check nesvítil, op-com nic nepsal ale auto jelo bez turba, nicméně jelo, prostě samo od sebe přestalo vyhazovat chyby a padat do nouzáku...tak se jezdilo asi půl roku, a před asi měsícem mi tam kluk přehrál soft, přede mnou udělal mapu průběhu výkonu, a auto jezdí zas jak za mlada...skoro, opět nekouří, startuje hned...jen škoda, že je shnilá...takže co já vím...možná se to samo??? nějak opravilo...už věřím všemu ...
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
pr*el pokračuje, ráno chytl okamžitě, ale zas nouzák...jedu sjet ty data...
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 pro 2014, 20:48
- Bydliště: Břeclav
Re: Čerpadlo VP44
takže data ukázala, že jev pořádku všechno kromě plnícího tlaku, který je pořád na jednom baru, jinak všechno kopíruje požadavky, tlak i množství paliva i zbytek...jen mi zas vyskakuje chyba řídící jednotky motoru...jen jsem měl vytáhnutou přístrojovku, a když jsem ji tam několikrát vracel, tak zas byla ve dvou případech chyba pryč, motor naskočil a turbo zas jelo bez problému, ale opět po vypnutí skočilo do nouzáku...jo a ještě mi to vyhodilo chybu žhavící jednotky, tak jsem ji prohodil s tou druhou vectrou, a na té druhá ta chyba nevyskakuje, a jednotka z té druhé, která je v pořádku, taky v mém autě vyhazuje občas chybu...tak zas nevím...že by žhavič? může i to mít vliv na řídící jednotku? asi těžko že?