Tomínova Zafira OPC

Ukažte ostatním svojí Zafiru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
brian29
Příspěvky: 701
Registrován: 30 led 2010, 19:12

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od brian29 » 19 lis 2014, 22:16

to sa ti muselo stat nedavno 500 az 2000km dozadu. podla mojeho skromneho nazoru.
dovod? mozno vadny vstrekovac? iba typujem
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau

Reklama
 

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od jerry mouse » 19 lis 2014, 22:20

...hlavne nasavaciu vrtulku, je to sredný valec a tam je najvačšia šanca že ti niečo vleti od turba. Keby bola hlava vyrobne trochu viac skosena ako na strane nasavacich ventilov tak by to nemuselo byť take razantne, videl som to už na pár hlavach a vždy to bolo rovnake! Tie kilometre podľa Adama by aj mohli sedieť čomu odpoveda aj zakarbonizovanie spalovacej komory! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od JRD McLAREN » 20 lis 2014, 11:31

ja to rikal ...


---
kruzok vydral ryhu preto, ze sa v pieste "netocil" / ci nehybal ..
je proste pridrety v drazke .. nechodi volne..
---

BTW:
mne toto spravil novy piest .. "este v zabehu"..najelo to iba cca 250km..
http://195.28.90.62/dohc/lacetti/DSCN2588s.JPG
http://195.28.90.62/dohc/lacetti/DSCN2589s.JPG

EDITED:
to ftom servise nemaju endoskop ..?? :roll:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Hardy » 21 lis 2014, 21:51

Tomino tak čo ďalej? Viac menej už vieš čo tomu je no a teraz uvažoval si nad postupom akou cestou sa vydáš? A čo potom až sa to opraví?
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od denny » 21 lis 2014, 23:11

Hele,možná jsi to měl řešit hned v tom čase,co jsi se mi ozval v létě.Mohli jsme to třeba ještě v zárodku vychytat a opravit včas.
Pak jsi si sám identifikoval a objednal turbo,práci sis jasně objednal u nich,tu provedli,ale závada byla zjevně úplně jinde.
Z jejich strany bych to viděl,že pokud demontovali turbo,tak hned museli vidět,že je OK.Ihned tě měli kontaktovat a domluvit se\hlavně tě přesvědčit,což by asi nebylo taky jednoduché\,že je nutno motor rozmontovat a najít pravou příčínu spotřeby oleje.
Další práce a jízdy na STK a ME atd atd a další "testování" celý stav motoru jen velmi zhoršilo,spíš bych řekl,že úplně zdevastovalo.Bez výbrusu to nepůjde!!!
Nevím,jak jsou vybaveni,ale kameru se sondou mám i já a kouknout se do spalovacího prostoru není problém.Nedavno jsem tu našel u BMW M3 E92 kus chybějícího nikasilu na 8.válci a taky jsem ho nemusel nijak moc rozebírat.
Podle fotek bych to tipl ,že nic do motoru nespadlo,ale blokl se vymačkaný kroužek,praskl,začal dřít rýhu do válce a v tom místě se propálila díra do pístu\do drážkyprasklého kroužku\.
Taky pak napiš,jestli to budou brousit u Lopaura nebo v AHRA.Já tedy víc využívám brusírnu Lopaur.Umí mi tam opravit občas i nemožné.
Jen taky nevím,jak to bude s výbrusovými písty.
Hlavní ložiska na kliku a ložiska do ojnic není problém.
Taky ,pokud to budou brousit ,tak prosímtě vše na jeden výbrus \buď 1.nebo2.\ a ne jen jeden válec vybrousit a na ostatní se vybodnout.
A dále-připrav si peníze,protože tato práce poctivě provedená nebude nic laciného ani u malého soukromníka natož v autorizáku.24hodin?32,48?.Práce brusírny zvlášť,cesta do Hradce 2x tam a zpět a +materiál.

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Hardy » 21 lis 2014, 23:31

Ja by som šiel cestou novej vložky a zachovať STD rozmer všetkých piestov atď a to ešte aby sa všetky 4 na rovnako podarili. Bude to určite lacnejšie ako robiť 4x výbrus a 4x nové piesty. A ďalej ako písal denny ložiská nebudú problém, hlava tak isto nie, turbo máš nové takže šup tam s novou vložkou, kúpiť 1 nový piest, zvyšok prekrúžkovať a čau párky jedeš dál. :P
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od jerry mouse » 21 lis 2014, 23:37

...lenže tie piesty "C" čo sme nakupili v akcii už nie su. :( Momentalne iba o rozmer menšie čiže iba "B" čko, ale .... :?
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 22 lis 2014, 14:39, celkem upraveno 2 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Hardy » 21 lis 2014, 23:42

Tomino, ak chceš ušetriť čo najviac ja ti kľudne dám za pár drobných (doslova) jeden môj starý piest ktorému nič nie je čiže bude stačiť ak si dáš spraviť vložku a všetky piesty prekrúžkuješ a vybavené! 8)
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

Uživatelský avatar
Majkl11
Příspěvky: 123
Registrován: 03 dub 2013, 14:05
Bydliště: BA 5

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Majkl11 » 22 lis 2014, 11:12

Tomi ak by si mal zaujem o druhy blok napis mi, mam jeden nekompletny motor
J OPC
Astra Coupe Z20LET, LEH turbo, precat pipe, balancer shaft deletion kit, EDS Phase 1- ex

Uživatelský avatar
Tomino OPC
Příspěvky: 422
Registrován: 24 led 2009, 00:54
Bydliště: Jablonec nad Nisou - severská divize
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Tomino OPC » 23 lis 2014, 16:23

Ahoj Všem ,díky moc za podporu, i Dennymu za informace ....čas ale vzít zpět nejde a jaká je praxe v autorizovaném servisu jste se již dočetli .
Jen Dennyho opravím - já kupoval turbuoaž po jejich analýze - a ten protokol mám doma - je tam napsáno - diagnostika nadměrné spořeby oleje - měření tlaků ve válcích - hodnoty OK, turbo - průsak oleje - nutná výměna - to je jejich diagnóza , ne moje a jestli si pamatuješ, když jsme si psali v září, tak já chtěl řešit motor - hlavu , ne turbo, na to jsi mě navedl až ty ....


Takže nejprve pár informací z autorizáku :

1. po jejich analýzách - blok dolů a do Hradce - firmu neznám, nehovořili konkrétně - ale prý s nimi mají dlouhodobou spolupráci. Pokud to prý půjde v monobloku vybrousit, tak pouze výbrus ( cca 10.000 Kč ) pokud budou muset blok tzv. vysypat a dát nové vložky - tak dle počtu - 12.000 - 20.000 Kč.
2. písty mě nabídli včetně kroužků a pístních čepů za nějakých 16.000 kč.
3. cenu práce jsme neřešili - zíra - v pondělí 24.11. máme schůzku přímo na velíně v Lučanech .

A taď mě poraďte ( ale času moc nezbývá ) :

1. jak jsem četl výše - nechat udělat pouze výbrus toho jednoho válce, nechat jej vyvložkovat a vyměnit píst a příslušenství - ostatní písty pouze překroužkovat ?

2. nechat vybrousit všechny válce, případně vyvložkovat a vyměnit všechny písty a kroužky ?

3. sehnat jiný ( jetý , ale nezadřený ) blok a po jeho výměně pouze udělat písty a kroužky ?

4. vzít to z autorizáku, říci jim děkuji za snahu a dát to nějakému zkušenému motoráři ?


Poznámka - v pátek jsem se dohodl, že mě výměnu turba a turbo jako díl odečtou z ceny této náročné opravy - takže mám u nich cca 30.000 kč - doplácel bych zbytek ....

Taka teď babo raď .

Děkuji všem za názor !
[size=80][b][color=#0000BF]Zafira OPC - Opravdu Perfect Car[/color][/b][/size]
http://www.opelastra.cz
https://www.astra-g.cz
[size=80]Opel Astra F x16szr - minulost
Opel Zafira A z20let - současnost
Octavia III Combi - denní povinnost[/size]

Uživatelský avatar
Tomino OPC
Příspěvky: 422
Registrován: 24 led 2009, 00:54
Bydliště: Jablonec nad Nisou - severská divize
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Tomino OPC » 23 lis 2014, 16:25

Hardy a Majkl 11 - díky kluci za nabídky , čekejte , mám Vás v záloze :-)
[size=80][b][color=#0000BF]Zafira OPC - Opravdu Perfect Car[/color][/b][/size]
http://www.opelastra.cz
https://www.astra-g.cz
[size=80]Opel Astra F x16szr - minulost
Opel Zafira A z20let - současnost
Octavia III Combi - denní povinnost[/size]

Uživatelský avatar
Gorbo1
Příspěvky: 2261
Registrován: 07 říj 2010, 10:23
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Gorbo1 » 23 lis 2014, 16:29

Ja by som sa rozhodol podla toho co by som chcel s tym autom robit.Ak si ho chces nechat,tak by som to dal urobit komplet a ked predat tak.....

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od Vojta » 23 lis 2014, 16:34

no tak jestli ti zaplatí nový turbo i práci tak to tam nech a to původní turbo co sis nechal repasovat mi prodej 8)
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od jerry mouse » 23 lis 2014, 16:42

2"-rozhodne blbosť, to by si prišiel o veľke prachy! Mna vyšla vložka na posledny valec cca 50-60,-é a origo piest, sice nový ale bol skoro ako zadarmo 16,-é 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Tomínova Zafira OPC

Příspěvek od JRD McLAREN » 23 lis 2014, 19:15

2. písty mě nabídli včetně kroužků a pístních čepů za nějakých 16.000 kč
ty vole, prihodim par kacek.. a mam kovane pisty za to ...

podla mojho nazoru, sa treba rozhodnut podla situacie..
pokial ti "odpustia" cenu prac a materialu za predchadzajucu opravu..
tak by som tam auto nechal v servise...

1. Blok
Potrebuje bud vybrus, alebo "novy blok"/rozumej iny kus/
- v pripade vybrusu, nutme menit vsetky piesty
- v pripade ineho bloku, ktory vybrus nepotrebuje, vymena iba jedneho piestu + kontrola ostatnych, obnova honovania vo valcoch
- vlozkovaniu by som sa vyhol, pokial je to co i len trochu mozne, (oslabena stena valcu, znizeny prenos tepla, etc.)

2. Piesty
- v pripade vybrusu bloku, nutna vymena vsetkych piestov - 100% istota, ze budu v poriadku
- v pripade ineho bloku, vymena jedneho vadneho piestu za novy kus, dokladna kontrola ostatnych piestov, nove kruzky
- v pripade, ze by si chcel ist vykonom vyssie, alebo si zabezpecit spolahlivost a minimalizovat riziko prepalenia ci deformacie piestu, doporucujem kupu kovanych piestov, bud "aftermarket" alebo piesty z verzie LEH

3. Spotrebny material - ostatne ustrojenstvo...
- tesnenia, spojovaci material, prevadzove kvapaliny, tomu sa neda vyhnut pri ziadnej z mnou spomenutych variant..
- loziska v priade "financenej skromnosti" a za predpokladu, ze sa vratia na povodne miesto, a nejavia znamky nadmerneho opotrebenia, mozu zostat povodne..
- cena za nove loziska sa pohybuje v rozmedzi cca 1500-2000 kacek ..

4. Hlava
- minimalne ocistit, dat zrovnat povrch - (aj na bloku)
- v pripade ze chces mat "na nejaky cas pokoj", tak vymena simeringov na ventiloch, stym spojena kontrola a priadne zabrusenie sediel ventlov, a ventilov

:arrow:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Odpovědět