Prene svetlo nesvieti

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Prene svetlo nesvieti

Příspěvek od Fulo3 » 22 zář 2014, 17:10

vasekpetr1 píše:Na tom měřáku nastav rozsah 20 na DCV a měř dle přiloženého obrázku. Černý kabel s hrotem od měřáku nech trvale na mínusu baterky a přehazuj jen červený hrot. Změř to na obou světlech. Když u pravého světla nedosáhneš s černým hrotem na mínus baterky, tak si najdi spolehlivou kostru (třeba na motoru).
Takze takto Obrázek na obrazku je svetlo na strane vodica...Takze zhrnutie aby sme sa chapaly Svetlo na strane vodica cierny kabel 1V modry kabel 12.32V Svetlo na strane spolujazdca cierny kabel 0.96V a modry kabel 12.07V pozri obrazok tam mas aj kolko je voltaz na baterke dakujem za pomoc
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000

Reklama
 

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Prene svetlo nesvieti

Příspěvek od vasekpetr1 » 23 zář 2014, 04:57

Ze všeho nejdříve oprav ten napálený konektor na kabelu kostry (koupit nový faston i s lankem a nastavit), tam máš úbytek, potom to změř znovu. A prohlédni i ten konektor, který je na původním přívodu pro ty tvoje AE. Někde se ti ztrácí 2 Volty na vstupu a ty při proudu 5 Amper (počítám-li 55W na žárovku) se můžou projevit vyhřátím spoje.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Prene svetlo nesvieti

Příspěvek od Fulo3 » 23 zář 2014, 08:47

vasekpetr1 píše:Ze všeho nejdříve oprav ten napálený konektor na kabelu kostry (koupit nový faston i s lankem a nastavit), tam máš úbytek, potom to změř znovu. A prohlédni i ten konektor, který je na původním přívodu pro ty tvoje AE. Někde se ti ztrácí 2 Volty na vstupu a ty při proudu 5 Amper (počítám-li 55W na žárovku) se můžou projevit vyhřátím spoje.
dnes prsi tak zajtra riadne popozeram tie kable a konektory este raz takze faston opraveny a uz ani na dotyk nie je horuci ten spoj pred tym bol a merania zapnute svetla ked som mal na bateri som nameral 14.77V svetlo vodica modry kabel 14.52V cierny 1.05V (na meraku bolo 105 tak dufam ze je to 1.05V :D ) a svetlo spolujazdca modry 13.90V a cierny 1.13V a co ted ?diky za kazdu radu 8)
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Prene svetlo nesvieti

Příspěvek od vasekpetr1 » 23 zář 2014, 09:24

To by už mohlo být v pořádku, ten jeden volt na černém vodiči bude zřejmě v přechodu mezi kostou kastle a mínusem baterky a níž to asi už nedostaneš (ani nevím, kolik ty slavné AE mají výkon). Ještě zkontroluj to zapojení černého lanka do konektoru s hnědým lankem (původní kabeláž pro potkávací světla), jestli ten úbytek není tam. Čas od času na to lanko sáhni, jestli se nějak moc nehřeje.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět