nejde nastartovat 2.0 Di
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Z 1,7 určitě ne a vrakáč? To je jak ruská ruleta
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Vrakáč, to je fakt, to může šlapat už celou dobu co budeš mít auto, ale záruku ti na to nedají, nepočítej že za to budou chtít jen třeba 5000 a taky vyměníš a může to za 2000km odejít taky. Já taky čerpal jen Benzina, OMV, dával aditivum, nechával hezky žhavit, nehonil motor když byl studený a vydrželo 150000. Máme tu téma Najeté kilometry s původním čerpadlem, tak se mrkni, je tam třeba i někdo, kdo má 417tis km a vydrželo.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Tak dneska se nám podařilo číst chyby soft OP-COM
1694, 560, 1631, 1630.
údajně klekla řídící jednotka na čerpadle. Ta se dá koupit jako ND a vyměnit?
Bohužel zatím pořád nevím co za čerpadlo tam mám, není tam vidět
1694, 560, 1631, 1630.
údajně klekla řídící jednotka na čerpadle. Ta se dá koupit jako ND a vyměnit?
Bohužel zatím pořád nevím co za čerpadlo tam mám, není tam vidět
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
vymontovat a poslat do kvalitneho servisu na opravu
uisti sa ze dostanes KOMPLETNY repas - elektronika nizko aj vysokotlaka cast cerpadla...
uisti sa ze dostanes KOMPLETNY repas - elektronika nizko aj vysokotlaka cast cerpadla...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
No tak to dopadlo dobře. Už týden jezdím. Čerpadlo vyměněno za repasované. Práci i výměnu mi provedli zde:
http://carteam.cz/
Spokojenost na nejvyšší úrovni. Sice jsem tam nechal balík, ale auto šlape jak nový.
Všem co to mění bych doporučil vyčistit i sání, protože to co jsem měl možnost vidět na fotkách bylo otřesné.
http://carteam.cz/
Spokojenost na nejvyšší úrovni. Sice jsem tam nechal balík, ale auto šlape jak nový.
Všem co to mění bych doporučil vyčistit i sání, protože to co jsem měl možnost vidět na fotkách bylo otřesné.
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Zdravím,
Chtěl bych místní osazenstvo poprosit o nějakou radu co s tím, nebudu to zbytečně rozkecávat takže k věci
V únoru fouklo kamarádovi těsnění pod hlavou a šla voda do oleje udělalo se tedy následující...
Sundala se hlava, z čerpadla se sundali akorát trubky ke vstřikum a štekr. Hlava se dala na srovnání, vyměnili se veškerý těsnění, gufera a gumičky i mezi vstřikem a tím "překladem" (když už tak pořádně) nahodila se hlava, nastavily se rozvody. Klika na značce, čerpadlo zaaretované, nahoře střihá čtvrtej, byl jsem u toho když se to dělalo a nedělali to cukráři Odvzdušnilo se čerpadlo přes šroubek prý k tomu určený tak, že se opatrně foukalo kompresorem do nádrže.
Přišlo na řadu to nastartovat a hle z trubky ke vstřikum jen občas kápne, pokud z ní trochu kápne a připojí se na vstřik tak to ani neškytne. Zkoušeli jsme i uměle nažhavit odpojením čidla a nic. Trápily jsme ten motor už dohromady cca 2 hodiny čistýho startování s různýma baterkama a startovacíma vozejkama a furt nic, tak nějak nikdo neví co s tim když to předtím bez problémů jezdilo i s fouklim těsněnim.
Nesetkal se s timhle někdo?
Chtěl bych místní osazenstvo poprosit o nějakou radu co s tím, nebudu to zbytečně rozkecávat takže k věci
V únoru fouklo kamarádovi těsnění pod hlavou a šla voda do oleje udělalo se tedy následující...
Sundala se hlava, z čerpadla se sundali akorát trubky ke vstřikum a štekr. Hlava se dala na srovnání, vyměnili se veškerý těsnění, gufera a gumičky i mezi vstřikem a tím "překladem" (když už tak pořádně) nahodila se hlava, nastavily se rozvody. Klika na značce, čerpadlo zaaretované, nahoře střihá čtvrtej, byl jsem u toho když se to dělalo a nedělali to cukráři Odvzdušnilo se čerpadlo přes šroubek prý k tomu určený tak, že se opatrně foukalo kompresorem do nádrže.
Přišlo na řadu to nastartovat a hle z trubky ke vstřikum jen občas kápne, pokud z ní trochu kápne a připojí se na vstřik tak to ani neškytne. Zkoušeli jsme i uměle nažhavit odpojením čidla a nic. Trápily jsme ten motor už dohromady cca 2 hodiny čistýho startování s různýma baterkama a startovacíma vozejkama a furt nic, tak nějak nikdo neví co s tim když to předtím bez problémů jezdilo i s fouklim těsněnim.
Nesetkal se s timhle někdo?
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Zdarec,prosím o pomoc.
Koupil jsem Zafiru 2.0 Di r.v.2000,je to můj první nafťák jde o to,že když je venku teplo cca nad 10 stupňů,tak mi nejde žhavení a nemohu motor natočit,jak je chladněji,žhavení funguje a nastartuju hned bez delšího točení.Když je motor zahřátej,tak startuje také v pohodě.Diagnostika nic neukázala,čidla a další věci kolem jsou taky v pořádku,baterka ok.Mám udělanej provizorní spínač ručního žhavení pod kapotou,pro případ že bude teplo a nebudu moct nastartovat,ale to mě taky pořád nebaví otvírat kapotu.
Tak tedy,nevíte prosím co by to mohlo být??????
Koupil jsem Zafiru 2.0 Di r.v.2000,je to můj první nafťák jde o to,že když je venku teplo cca nad 10 stupňů,tak mi nejde žhavení a nemohu motor natočit,jak je chladněji,žhavení funguje a nastartuju hned bez delšího točení.Když je motor zahřátej,tak startuje také v pohodě.Diagnostika nic neukázala,čidla a další věci kolem jsou taky v pořádku,baterka ok.Mám udělanej provizorní spínač ručního žhavení pod kapotou,pro případ že bude teplo a nebudu moct nastartovat,ale to mě taky pořád nebaví otvírat kapotu.
Tak tedy,nevíte prosím co by to mohlo být??????
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Ono to žhavení nejde, protože ani nemá důvod. Jestli ti to nechytá, pak hledej chybu.
Slabá baterie, pomalý startér , chybný údaj snímače teploty vody pro jednotku motoru, nízká komprese, chybný údaj teploty nasávaného vzduchu, chybný údaj teploměru venkovní teploty.
Zmiňované elektronické komponenty ovlivňují startovací hodnotu vstřikované nafty, baterie, startér a stav pístních kroužků mají zásadní vliv na kompresi.
Mám vyzkoušeno na2,2DTi, že při nule mi to chytalo na brnk s jedním dobrým žhavičem.
Pak je možnost vyrobit automat žhavení, kdy to žhaví při každém startu bez ohledu na teplotu. Pohledej na opáckých fórech, autor je tuším ps
Slabá baterie, pomalý startér , chybný údaj snímače teploty vody pro jednotku motoru, nízká komprese, chybný údaj teploty nasávaného vzduchu, chybný údaj teploměru venkovní teploty.
Zmiňované elektronické komponenty ovlivňují startovací hodnotu vstřikované nafty, baterie, startér a stav pístních kroužků mají zásadní vliv na kompresi.
Mám vyzkoušeno na2,2DTi, že při nule mi to chytalo na brnk s jedním dobrým žhavičem.
Pak je možnost vyrobit automat žhavení, kdy to žhaví při každém startu bez ohledu na teplotu. Pohledej na opáckých fórech, autor je tuším ps
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
A svieti ti kontrolka žhavenia stále?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: nejde nastartovat 2.0 Di
Tak dnes ráno při cestě z práce jsem natočil na potřetí s krátkým točením bez žhavení,to samé i večer při cestě do práce.Kontrolka žhavení se nerozsvítila,venku 13 stupňů.